Viimeiset 9 ottelua, missä mennään?

  • 50 136
  • 155

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Eilinen peli oli vain yksi tappio, luvut oli rumat mutta siinä pelissä petti molemmat maalivahdit ja peli oli ohi ennen kuin se oikein kunnolla edes pääsi alkamaan. Ihan turha tuosta pelistä vetää mitään johtopäätöksiä, se oli luokaton peli mutta eipä siinä mitään taisteltavaakaan ollut kun kumpikaan veskareista ei saanut mitään kiinni.
Ymmärrän täysin tämänkin näkökannan, mutta vaikka yritän itse katsoa asiaa samalta kantilta kuin sinä, minä vedän täysin päinvastaiset johtopäätökset. Muutamia pelejä ollaan hävitty ykkösveskarin pettämiseen ennen tätä, silloin on kakkosveskari vaihdosta peliin tullessaan antanut edes mahdollisuuden voittoon. Nyt pettää molemmat, joten en pysty millään näkemään tilannetta positiivisempana!
 

Brock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras organisaatio
Kuten olen jo aiemminkin sanonut: joukkueella ei ole halua jatkaa enää 20.3. jälkeen. Onpahan minua leimattu täällä vaikka miksi. No, nyt on samaa mieltä kanssani valmentaja Ranta ja pelaajista ainakin Lahti.

Realismi ei ole luovuttamista, vaan tosiasioiden toteamista. Tuo asenne kun on näkynyt katsomoonkin jo kauan.

Surullista, tosi surullista.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kuten olen jo aiemminkin sanonut: joukkueella ei ole halua jatkaa enää 20.3. jälkeen. Onpahan minua leimattu täällä vaikka miksi. No, nyt on samaa mieltä kanssani valmentaja Ranta ja pelaajista ainakin Lahti.

Realismi ei ole luovuttamista, vaan tosiasioiden toteamista. Tuo asenne kun on näkynyt katsomoonkin jo kauan.

Surullista, tosi surullista.

Et ollut ilmeisesti katsomassa Tepsin kaatamista, et myöskään nähnyt kuin Lahdessa noustiin kahden maalin takaa kolmannessa voittoon? Tai et nähnyt edes sitä tappiollista SaiPa peliä jossa siinäkään ei ollut mitään merkkejä asenteen puutteesta. Itsepetos ja itselleen valehtelu toki on varmaan tekstitv:n ääressä helppoa vaikka se ei lähellekään totuutta vastaisikaan.
 

Brock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras organisaatio
Lahdessa en ollut, Saipa ja TPS -pelit olin paikalla. Kyllä TPS-pelissä oli sykettä, ja nautin siitä poikkeuksellisesti tälle kaudelle. Mutta yksi peli ei kesää tee. Jyskälässä palattiin taas täydellisen antautumisen tielle.

Tottakai sitä toivoo, että kelkka kääntyy, mutta merkit eivät siihen viittaa. Lukko- ja Bluespeleissä onkin sitten kyseessä jo koko kauden paketointi.
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
IHANAA!!!!! Kerrassaan mainiota. No, päästään nauttimaan kevät auringosta muita aikasemmin. Nyt kunnon örinä metallit soimaan..
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
IHANAA!!!!! Kerrassaan mainiota. No, päästään nauttimaan kevät auringosta muita aikasemmin. Nyt kunnon örinä metallit soimaan..
Näin tässä taitaa käydä. Jos vaikka Bluesi voitettaisiin 3pisteellä niin melkeinpä, Kalpalta pitäisi saada 2pistettä, kun tuskinpa Ässät viimeisellä kierroksella enää kauheesti jaksavat Jokereita auttaa. Tänään olisi pitänyt se kaksi pistettä saada, mutta ei niin ei. Vituttaa, mutta loppuupa tämän kauden vitutus lyhyeen.

Jokereissa voitaisiin oikeasti p*rkele herätä siihen miten joukkuetta kasataan ja kuinka sitä tulee valmentaa kesäisin. Taitaa viimeisenä neljänä kesänä jätkillä olla kivaa ja kaikki näyttää hyvältä ja p*rkele tuolloin pitäisi tehdä se rankin duuni.
 

Krupieeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Taitaa viimeisenä neljänä kesänä jätkillä olla kivaa ja kaikki näyttää hyvältä ja p*rkele tuolloin pitäisi tehdä se rankin duuni.

Jos nyt runkosarjaan lopetellaan, niin toivon, että Hannu sedän -luistelukesä 2010 polkaistaan reippaasti käyntiin maanantaina 22.3 klo. 8.00 niiden pelaajien osalta, joilla on sopimukset ensi kaudeksi. Sitä myötä, kun uusia soppareita allekirjoitetaan, niin liittykööt joukkoon tummaan.
 

snaipper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Liverpool
Kävi nyt miten tahansa loppukaudesta, niin kyllä toi kesätreenaaminen olisi saatava nopeasti kuntoon. Jokereissa vaan ei toimi pelaajien omatoiminen treenaaminen, vaikka kuinka ovat ammattipelaajia, se nyt vaan on nähty useita kertoja. Luotan kyllä herra Jortikkaan täysin tuossa kesätreeni asiassa.

Ja yksi pieni pyyntö, Matti Virmanen, kun nyt luet tätä ketjua niin astuisitko sivuun Jokereiden urheilullisiin asioihin liittyvistä toimista. Olet loisto tyyppi kalustamaan pelaajien asuntoja ja hoitamaan, että hommat pelaavat kaukalon ulkopuolella.

Ja pienenä veikkauksena sanottakoon, että torstaina tulee voitto, mutta valitettavasti se ei enää riitä. Sijoituksemme on lauantai-iltana 11.
 

Brock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras organisaatio
Jos nyt runkosarjaan lopetellaan, niin toivon, että Hannu sedän -luistelukesä 2010 polkaistaan reippaasti käyntiin maanantaina 22.3 klo. 8.00 niiden pelaajien osalta, joilla on sopimukset ensi kaudeksi. Sitä myötä, kun uusia soppareita allekirjoitetaan, niin liittykööt joukkoon tummaan.


Ei voi. Etelän liput on 21.3. lähtöön....
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Arvasin että luovuttajat on täällä jälleen taputtelemassa toisiaan selkään ja kertomassa kuinka kausi päättyy runkosarjaan, vaikka kaikki on edelleen ihan omissa käsissä. Voitto Espoossa ja Blues on meidän takana ja se riittää viimeiseen pudotuspelipaikkaan, sen jälkeen pitää hoidella KalPa kotona niin ei tarvitse katsella miten muualla on pelattu.
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arvasin että luovuttajat on täällä jälleen taputtelemassa toisiaan selkään ja kertomassa kuinka kausi päättyy runkosarjaan, vaikka kaikki on edelleen ihan omissa käsissä. Voitto Espoossa ja Blues on meidän takana ja se riittää viimeiseen pudotuspelipaikkaan, sen jälkeen pitää hoidella KalPa kotona niin ei tarvitse katsella miten muualla on pelattu.

Jaahas, ja mitähän sieniä flintti on tällä kertaa syönyt. Erittäin epänormaalia käytöstä häneltä. Kyllä saa olla aika yltiö optimisti jos meinaa uskoa kuuteen pisteeseen kahdesta viimeisestä matsista. Eli omasta mielestäni ei todellakaan ole omissa käsissä kauden jatkuminen lauantain jälkeen. Olisiko se sitten ansaittuakaan, siitä en uskalla sanoa mitään.
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Ei nyt vielä luovuteta. Torstain jälkeen sitten vasta, jos turpaan tulee.

3 pisteen voitto Bluesista, ja me ollaan niitä 2 pistettä edellä. Jos lasketaan meille maalin voitto, niin meillä on maaliero -11 ja Bluesilla -15.

Sitten napataan KalPasta voitto niin homma on selvä. KalPalta 1 piste niin meidän maaliero on -12 ja Bluesin täytyy voittaa sitten kolmella maalilla Ässät vieraissa.

Eikä se Bluesin voitto Poristakaan nyt ihan kirkossa kuulutettu ole, eiköhän Ässät yritä kautta ihan kunniakkaasti päättää.

Se on sitten toinen asia, että ansaitseeko Jokerit paikkansa edes sääleihin. Mutta niin kauan kuin on edes pieni toivonkipinä, niin kauan mä ainakin haluan olla optimistinen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eli omasta mielestäni ei todellakaan ole omissa käsissä kauden jatkuminen lauantain jälkeen. Olisiko se sitten ansaittuakaan, siitä en uskalla sanoa mitään.

No kyllä se minusta on omissa käsissä sillä voittamalla omat ottelut paikka pudotuspeleissä on varma, ei tarvita muiden apuja eikä tarvitse laskea mitään maalisuhteita eikä muutakaan.

Mitä tulee siihen että tämä olisi poikkeuksellista minulta, niin olen erimieltä. Minä en halua luovuttaa, ennen kuin on pakko. Eli jatketaan taistelua niin kauan kuin se on mahdollista ja kaadutaan sitten vaikka saappaat jalassa taistellen mutta ei luovuteta. Minä kyllä suolaan pelaajia jos näen siihen syytä ja saatan toivoa pelaajan siirtämistä katsomoon, mutta siinäkin mielestäni on joukkueen hyöty etusijalla. Sen tosin tiedän että sitä pelaajakritiikkiä pitäisi pystyä menemään enemmän positiivisuuden kautta...
 
Viimeksi muokattu:

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No kyllä se minusta on omissa käsissä sillä voittamalla omat ottelut paikka pudotuspeleissä on varma, ei tarvita muiden apuja eikä tarvitse laskea mitään maalisuhteita eikä muutakaan.
Nojoo, meinasin jo tulla korjaamaan että teoriassa kyllä mutta käytännössä tuntuu mahdottomalta viime pelien perusteella. Ei kyllä itelläkään tekisi mieli vielä heittää kirvestä kaivoon mutta jotenki ei vain luottoa enää löydy, vaikka ei tässä mitään ikuisi pessimistejä ollakkaan. Noh, torstaina ollaan jonkin verran viisaampia ja lauantaina voidaan kaivaa aurinkovoiteita esiin ;)
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nojoo, meinasin jo tulla korjaamaan että teoriassa kyllä mutta käytännössä tuntuu mahdottomalta viime pelien perusteella.

Itse olen vuodattanut jo liikaa epätoivoa tänne, joten jätkät hei, turpa kiinni! Tää kausi on meidän: suurien vaikeuksien kautta voittoon.

Jokerien viimeiset neljätoista ottelua: 10 tappiota ja 4 voittoa. Tätä voi kuvata huonoksi ajanjaksoksi. Kuitenkin jääkiekossa yleensä tulee huonon ajanjakson jälkeen aina niitä hyviä jaksoja, joten toivoa sopii että Jokerit hoitaa kaksi viimeistä otteluaan. Hyvä ajanjakso alkakoon ja se voinee puolestani kestää pitkään.

???
 

Vemps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks & Barca
Jokerien viimeiset neljätoista ottelua: 10 tappiota ja 4 voittoa. Tätä voi kuvata huonoksi ajanjaksoksi. Kuitenkin jääkiekossa yleensä tulee huonon ajanjakson jälkeen aina niitä hyviä jaksoja, joten toivoa sopii että Jokerit hoitaa kaksi viimeistä otteluaan. Hyvä ajanjakso alkakoon ja se voinee puolestani kestää pitkään.

Kuulostaa hienolta ja hieman toiveet nousevat täällä ja liputan tuon päätelmän puolesta. Jokerit nappaa kahdesta viimeisestä ottelusta 6 pojoa ja juoksee sääleistä aina mestaruuteen asti. Kuulostaako hyvältä? Vai kuulostankohan minä hullulta.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä olen sitä mieltä, että nyt on vielä turha ruveta itkemään tai vaihtoehtoisesti nauramaan Jokerien tämän kauden peliesityksille. Torstaina pelataan kauden ylivoimaisesti tärkein peli, jonka lisäksi runkosarjan kärjessä on kaikki auki (sielläkin riittää seurattavaa). Harvoin on kaikki melkein kaikkia SM-Liigan sijoja myöten näin auki viimeisinä kierroksina (tai sitten se on aina näin?) ja tässä tilanteessa 10. parhaan joukkoon pääsemisestäkin pitäisi iloita. Joukkue kokosi itsensä murskatappion jälkeen, mutta se ei nyt riittänyt Lukkoa vastaan. Torstaina on siis kuitenkin edessä paikallistaisto, eikä ikinä yhdessäkään paikallistaistossa pitkiin aikoihin ole ollut näin paljoa panosta. Minä menen torstaina paikan päälle Espooseen katsomaan peliä. Jos siitä tulee tappio, niin sitten taistellaan kuitenkin vielä loppuun asti 10. paikasta, jos se enää on mahdollista. Mutta mikäs olisi mukavampaa tässä vaiheessa kuin ottaa täydet pisteet tai edes 2 pistettä täpötäydeltä Barona Areenalta.

Nautitaan nyt näistä peleistä. Onhan tässä jo kärsittykin pitkä kausi. Pestään jälkipyykki sitten myöhemmin, jos sille tulee tarvetta.
 

conti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen vuodattanut jo liikaa epätoivoa tänne, joten jätkät hei, turpa kiinni! Tää kausi on meidän: suurien vaikeuksien kautta voittoon.
???

Jep. Näinhän sitä pitäisi ajatella, mutta jos ollaan realistisia niin eihän tästä hyvää heilu. Jos joukkue olisi siinä kuosissa että vielä mahdollisista säälipleijareista päästäisiin tosipeleihin, niin kyllä niitä pisteitä olisi pitänyt pystyä nappaamaan jo Jypiltä ja etenkin Lukolta kotihallissa. Ikävä kyllä, mutta se "ihmenappula" on kyllä nyt jäänyt pahasti jumiin...

Tulevaisuutta ajatellen Jokereiden kannattaisi ehkä yrittää löytää valmentaja joka edustaisi enemmän tätä päivää ja jolta löytyisi todellista kiimaa nykylätkää kohtaan. Eiköhän nämä entiset valmentajavelhot ja seuraikonit ole jo nähty ...
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jep. Näinhän sitä pitäisi ajatella, mutta jos ollaan realistisia niin eihän tästä hyvää heilu.

No jos sitä kerran saa olla yltiöoptimistinen... Yleensä turvaudun tuohon pessimistisyyteen, sillä pessimisti ei pety!
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Kuulostaa hienolta ja hieman toiveet nousevat täällä ja liputan tuon päätelmän puolesta. Jokerit nappaa kahdesta viimeisestä ottelusta 6 pojoa ja juoksee sääleistä aina mestaruuteen asti. Kuulostaako hyvältä? Vai kuulostankohan minä hullulta.

Heheh, jos huomenna tulisi maailmanloppu, istutan tänään omenapuun...
Voidaanhan toki näinkin optimistisesti ajatella - vielä vajaat pari vuorokautta ainakin!

Toisaalta onhan tämä viadolorosa mitä todennäköisimmin ohi kohtsillään. "Ohi on ohi on ohi on, tämä marssimme pian ohi on..."

Eli niin tai näin, katse eteenpäin. TJ=2 (peliä)
 

Hopeinen Kuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arvasin että luovuttajat on täällä jälleen taputtelemassa toisiaan selkään ja kertomassa kuinka kausi päättyy runkosarjaan, vaikka kaikki on edelleen ihan omissa käsissä. Voitto Espoossa ja Blues on meidän takana ja se riittää viimeiseen pudotuspelipaikkaan, sen jälkeen pitää hoidella KalPa kotona niin ei tarvitse katsella miten muualla on pelattu.


Hyvä Flintti ! Loppuun asti vaan kannustusta, ei kai juuri nyt, kun kaikki on (ainakin tilastoissa...) vielä täysin auki, ole se hetki, jolloin omat kääntävät selkänsä ja ilkkuvat ?. Tottakai tällaisen kauden jälkeen kaikkia vituttaa ja kyrsii, mutta kuitenkin.....vielä on mahiksia. Mitä hävittävää ?

Huomenna Urpolta matsi, Bluesilla on takuulla kovat paineet, ja odotukset viime aikojen peleihin nähden suht korkealla, 5:stä viime pelistä 4 voittoa. Siihen eka maali Jokereille ja alkaa Matikaisen leirissä mailojen puristus. TAISTELUA PELIIN !
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arvasin että luovuttajat on täällä jälleen taputtelemassa toisiaan selkään ja kertomassa kuinka kausi päättyy runkosarjaan, vaikka kaikki on edelleen ihan omissa käsissä. Voitto Espoossa ja Blues on meidän takana ja se riittää viimeiseen pudotuspelipaikkaan, sen jälkeen pitää hoidella KalPa kotona niin ei tarvitse katsella miten muualla on pelattu.

Voi miten sitä toivoisi, että tämä toteutuisi! Isokin kirja sanoo, että kaikki on mahdollista sille joka uskoo!
Tottahan se vielä on, että pelejä on kaksi jäljellä runkosarjassa ja molemmat on voitettavissa. Ei auta vielä luovuttaa vaikka monesti jo niin on tehnyt!
Jos tästä selvitään ja mennään päähän asti niin kylläpä kävely tuntuu sitten hyvältä vai mitä bozik?
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Niin

en tiedä ketä tämä perseily oikein miellyttää. Virmanen aina hankkii hyvät pelaajat ketkä sitten vain pelaavat aivan surkeasti ,motivaatio on huono ym.

Sama perseily on myös junnujen puolella A-junnut putosi,B-junnut putosi ja kaverit hakeutuvat muihin seuroihin.

Jääkiekko osaaminen Jokereissa on niin surkeissa käsissä että ei mitn rajaa. Olen itse tavalla tai toisella ollut Jokerien kanssa tekemisissä vuodesta 1978 niin ihmettelen sitä kuinka joukkueen fanit eivät reagoi asioihin mitenkään.

Haluaisinkin kysyä eikö Matti Virmasta saa kritisoida julkisesti koska mies hommaa halpoja lippuja? Viime kaudella kuulin jutun kuinka eräs Jokeri kannattaja vei Areenalle lakanan "Herää Hjallis ,Virmaselle kenkää" ja kuinka ollakkaan noin 10 min pelin jälkeen tuli vaksi paikalle ja sanoi "Matti Virmanen soitti ja ilmoitti että lakana pois". Edellisessä pelissä heilui "Junno on pedofiili"

No se siitä.. Vaikka kuka sanoisi mitä toivon että torstaina tulee Espoossa turpaan ja kausi loppuu lauantaina koska haluan kuulla kuinka Matti Virmanen tulee taas jauhamaan ...shittiä julkisuuteen kuinka hän on AITO JOKERI.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oljenkorret!

Jos Jokerit haluaa jatkoon niin kyllähän, se vaatii jo pakkovoiton varsinaisella peliajalla Espoosta, ja jos ei tähän pystytä niin oikeinhan se on tippua tässä vaiheessa kautta, kun play-offeissa pärjätäkseen tarvitsee voittaa vieraissa kovia joukkueita.

Jos Jokerit voittaa Bluesin ja samaan aikaan Saipakin häviää Raumalla.
Niin ennen viimeistä kierrosta tilanne olisi ja maalierot kierrokselta 56:
Jokerit 78p, -12
Saipa 77p, -14
Blues 76p, -14

Saipa menee ohitte, jos saa 2pistettä Ilves pelistä.
Blues menee ohitte, jos saa 3 pistettä Porista.
- molempien näiden pitäisi toteutua samaan aikaan.


- Ilves osoitti eilen hyvää taistelutahtoa ja varmaan haluaa saada hyvät pelit ennen tärkeitä karsintapelejä.
- Ässät on Porissa ja etenkin lauantaisin ollut kohtuullisen kova vastus.
- Kalpa kerpele ei todennäköisesti ole varmistanut runkkarin voittoa ennen viimeistä kierrosta ja tuskin tulee löysäilemään areenalle (toivotaan ässien voittoa Jyppiläsä).

Vaikka maaliero on nyt puolellamme, niin kyllä sitä pitäisi saada Bluesista yli 2 maalin voitto ja samaan aikaan Saipan olisi hyvä saada turpaan 2-3maalilla, niin tällöin meillä olisi kumpaankin vastustajaan n. 5-6 maalin etu.

Eli kyllä se jatkoon meno haave, on ohut mutta olemassa ja Bluesista pitää saada 3pistettä - tähän peliin kiteytynee koko kausi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös