Viihdytkö Jatkoajan keskustelupalstalla?

  • 2 110
  • 33

Viihdytkö Jatkoajan keskustelupalstalla?

  • Kyllä, kaikilla alueilla

    Ääniä: 41 47,7%
  • Ainoastaan jääkiekon ja muiden urheilulajien alueilla

    Ääniä: 7 8,1%
  • Ainoastaan jääkiekkokeskustelussa

    Ääniä: 1 1,2%
  • Ainoastaan muun urheilun keskustelussa

    Ääniä: 0 0,0%
  • Ainoastaan jääkiekon ja vapaan keskustelun alueella

    Ääniä: 18 20,9%
  • Ainoastaan vapaassa keskustelusa

    Ääniä: 3 3,5%
  • En viihdy

    Ääniä: 8 9,3%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 8 9,3%

  • Äänestäjiä
    86

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tehdäänpäs tällainenkin pieni kävijätutkimus ja äänestys liittyen viihtyvyyteen Jatkoajan keskusteluissa. Äänet eivät ole julkisia mutta halutessaan saa kertoa miten äänesti. Itse äänestin että viihdyn palstalla.

Huom. en lähtenyt kokonaan pilkkomaan tätä eli vapaata en jaotellut erikseen kierrätyskeskukseen ja muuhun vapaaseen keskusteluun. Myöskään jääkiekkokeskustelua en lähtenyt pilkkomaan erikseen, eli jos tykkäät pelkästään NHL-alueella keskustella niin sitten vastataan se. Pienen pohdinnan jälkeen laitoin myös vaihtoehdon "jääkiekko ja vapaa keskustelu" koska varmaan jonkin verran on niitä jotka ei muussa urheilussa keskustele. Tuolla on lisäksi tuo joku muu, mikä -kohta mikäli kokee että sopivaa vaihtoehtoa ei löytynyt.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vastaan joku muu, mikä?

Yleisesti ottaen viihdyn erittäin hyvin jääkiekkokeskustelussa. Toisinaan myös vapaalla puolella tulee viihdyttyä ja kirjoitettua. Hetkittäin myös kierrätyskeskus on mukavaa ajanvietettä, mutta pääsääntöisesti kierrätyskeskus on täynnä rinkirunkkaus ryhmiä, jotka vievät maun kirjoittaa sinne, koska aina pitäisi olla valitsemassa puolia mitä tyhmimpien asioiden kanssa.

Riippunee siis päivän fiiliksistä ja henkilöistä, jotka ovat jäähyllä turvaamassa kirjoitusten tason. Toisinaan menee kaikki, mutta toisinaan ei viitsi vapaata osiota edes avata, jolloin tulee pysyttyä vain tutussa ja turvallisessa jääkiekkokeskustelussa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Mietin yleistä kyllää, mutta päädyin, en hirteen kuten useimmat mökkirakentajat, vaan vaihtoehtoon jääkiekko + vapaa. Aika yksittäisiä viestejä tullut esimerkiksi muusta urheilusta laitettua ja ilmeisesti keskustelu JA:n jutuista (mihin ei toki ole montaa viestiä sinnekään tullut laitettua) menee jääkiekon kategoriaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eihän tästä palstasta voi nauttia. Vähän semmoinen Hotel California juttu:
"You can check-out any time you like
But you can never leave!"
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Viihdyn hyvin ulkomaisissa futiskeskusteluissa ja NHL-puolella. Lisäksi jonkin verran parissa ketjussa Vapaan puolella ja kierrätyskeskuksessa.

Telkkarista katson Emmerdalen ja Pikkukakkosen. Muu on paskaa.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Kyllä täällä tulee viihdyttyä. Enimmäkseen muun urheilun puolella ja arvokisojen aikaan maajoukkuepuolellla. Liiga ja NHL osiota tulee lähinnä luettua.
 
Itse olen koukuttunut keskustelupalstalle lähinnä mestis- ja suomisarjaosioon. Lisäksi sivistän itseäni vapaan keskustelun osiossa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vastasin joku muu mikä kun en jaksanut lukea vitun pitkää listaa vaihtoehdoista läpi.

KUKAS SE AITO OIKEA JAMES BOND ON!
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joku muu, mikä?

Ketjujen piilotusmahdollisuus on lisännyt viihtyvyyttä, mutta jutut vähentäneet. Kukaan ei huomannut kun olin tauolla. Olen vähän katkera.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viihdyn. Enimmäkseen vapaan keskustelun ja muun urheilun puolella nykyään. Nhl ja maajoukkueosiot myös käytössä kauden aikana. Jonkin verran myös Jokerien keskustelussa käyn, mutta yhä vähemmän ja vähemmän siellä. Liigan puolella Ifk:n hiekkalaatikolla aina silloin tällöin, jos silmiini osuu uutinen, että naapurllla on muutama tappio alla. Naapurin epätoivoa on aina kiva käydä lukemassa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
En tiedä / en osaa sanoa. Kyllähän palstan viihtyvyyttä on vienyt taaksepäin juupaseipäs-väittelyt ja salkkaritasoinen draama. Ja silti täällä tulee notkuttua omasta mielestä ihan liikaa.

Toki olen itse huomannut senkin et silloin kun oli enemmän tärkeempää tekemistä vapaa-ajalla (lue: työt ja jonkinlaisesta etäsuhteesta huolehtiminen) niin ei tänne kierrätyskeskukseen/vapaalle tullut niin paljoa paskaa suollettua, vaan keskittyi enemmänkin oman suosikkijoukkueensa tekemisten ruotimisiin.

Nyt kun on hiljaisempaa kaikilla noilla rintamilla niin vapaa-aikaa ja saumaa kirjoittaa turhaa paskaa on liikaakin. Maybe i should get a life?
 

Glove

Jäsen
Kuka nyt ei täällä viihtyisi? Oma repertuaari on laajentunut kuluneen syksyn aikana jopa KHL Jokereihin asti. Tämä tosin olisi tunnustusketjun kamaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harva nyt varmaan yli kymmentä ketjua ehtii päivässä seurata. Meseenkin kun pitää viesti tai pari päivässä kirjoittaa. Ja ei hitto tää yks tsirbu lähettelee nyt tekstiviestejä. Ei mulla ole mitään teinien whatsuppeja.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Aiemmin lähdin liikenteeseen pelkällä kalpa osiolla, mutta perusluonteeltani kun olen yöeläin ja muu yhteiskunta nukkuu niin tylsyyksissäni aloin ensin huutelemaan vieraisiin pöytiin, sieltä liigan yleiselle puolelle ja nykyään seuraan lähes jokaisesta alakategoriastakin jotain keskustelua.

Mutta.. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa niin kiinnostus taas lopahtaa jossain vaiheessa vain noustaakseen jälleen korkeammalle kuin aiemmin
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Totta kai viihdyn, lähes joka päivä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Viihdyn aivan liikaa.

On palstalla huonoakin ja kierrätyskeskuksen ketjujen lukemista olen vähentänyt huomattavasti.

Laatuahan palstalla on ihan perhanasti. Parhaimpana esimerkkinä voisi mainita Yhdysvaltojen presidentinvaalien seurantaketjun. Se ketju ansaitsisi varmasti jonkun vuoden parhaan keskusteluketjupalkinnon, kun otetaan huomioon ihan kaikki keskustelupalstat ja -ketjut.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ihan vanhaan malliin viihdyn. Täällä on se hyvä puoli, että vaikka nyt ei kiinnosta pennin vertaa edes lukea Kerho-osion itkuvirsiä, muuta kivaa on riittävästi tarjolla. Kiitos kuuluu koko joukkueelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös