Viihdytkö Jatkoajan keskustelupalstalla?

  • 2 108
  • 33

Viihdytkö Jatkoajan keskustelupalstalla?

  • Kyllä, kaikilla alueilla

    Ääniä: 41 47,7%
  • Ainoastaan jääkiekon ja muiden urheilulajien alueilla

    Ääniä: 7 8,1%
  • Ainoastaan jääkiekkokeskustelussa

    Ääniä: 1 1,2%
  • Ainoastaan muun urheilun keskustelussa

    Ääniä: 0 0,0%
  • Ainoastaan jääkiekon ja vapaan keskustelun alueella

    Ääniä: 18 20,9%
  • Ainoastaan vapaassa keskustelusa

    Ääniä: 3 3,5%
  • En viihdy

    Ääniä: 8 9,3%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 8 9,3%

  • Äänestäjiä
    86

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Viihdyin ennen, mutta en viihdy enää. Oikeastaan tuo raja tuli tänään vastaan kun minulta riistettiin "eniten tykkäyksiä palstalla" eli tykkäyksien kuninkaan titteli. Ja se riistettiin kyseenalaisin keinoin, jollain vitun perunakattilalla. Voisi siis todeta että perunakattila vei minun viihtyvyyteeni palstalla. Nyt olen varmaan viimeisin tykkäyksissä. Huipulta pohjalle. Kuninkaasta luuseriksi.

Joku voisi todeta että saahan niitä tykkäyksiä jatkossa lisää. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta palsta eikä enää mikään mukaan.

Vittu että vituttaa.

Ps. @Malkkinen, voitit. Onnea. Toivottavasti sait mitä halusit. Nyt kun taisto on tauonnut, voitko hyvän mielen eleenä tykätä tästä? Jos ero menee alle 8:n, käyn tykkäämässä jostain sinun viestistäsi. Lupaan!
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Viihdyin ennen, mutta en viihdy enää. Oikeastaan tuo raja tuli tänään vastaan kun minulta riistettiin "eniten tykkäyksiä palstalla" eli tykkäyksien kuninkaan titteli. Ja se riistettiin kyseenalaisin keinoin, jollain vitun perunakattilalla. Voisi siis todeta että perunakattila vei minun viihtyvyyteeni palstalla. Nyt olen varmaan viimeisin tykkäyksissä. Huipulta pohjalle. Kuninkaasta luuseriksi.

Joku voisi todeta että saahan niitä tykkäyksiä jatkossa lisää. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta palsta eikä enää mikään mukaan.

Vittu että vituttaa.

Ps. @Malkkinen, voitit. Onnea. Toivottavasti sait mitä halusit. Nyt kun taisto on tauonnut, voitko hyvän mielen eleenä tykätä tästä? Jos ero menee alle 8:n, käyn tykkäämässä jostain sinun viestistäsi. Lupaan!
Tottahan minä viestistäsi tykkään arvon pepsukka. Minulla on siihen nyt varaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En viihdy. Seuraan vain vakavasti numeron kasvua yhdellä Kasvata numeroa yhdellä -viestiketjussa. Loppu lähestyy.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onhan täällä aika paljon huonon huumorin viljelyä, aivan turhia viestejä, spämmiä ja toisten arvostelemista mutta tykkään silti olla palstalla ja lukea sitä. Toki olen itsekin varmasti syyllistynyt monet kerrat tällaiseen turhien viestien ja varsinkin toistoviestien kirjoittamiseen.

Eniten viihdyn HPK-keskustelujen aktiivisena lukijana ja kierrätyskeskukseen melko innokkaana kirjoittajana. Olen paljon vuosien varrella muuttunut kirjoittajana tänne mutta onnekseni saan yhä olla menossa mukana.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Monipuolisesti viihdyn. Kaikkea sellaista pientä naljailua, riemua, itkemistä, pätemistä ja asiapitoista keskustelua. Niistä se koostuu muilla ja itsellä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Pääosin viihdyn muun urheilun ja NHL-keskustelun puolella. Molemmista löytyy erittäin asiantuntevaa kirjoista, etenkin änäripuolelta.

Vapaan puolta tulee seurattua mutta osaa ketjuista ei jaksa avata poliittisten vääntäjien tai spämmäyksen takia.

Liigan osioita tulee avattua nykyään aika harvoin eikä siellä ole tainnut vääntäminen ainakaan vähentyä viimeisen kymmenen vuoden aikana.

Toisaalta playoffien aikaan tuolta löytyy yleensä parhaat ketjut. Marraskuisen torstain ”raumalaiset on homoja” rapalat ei oikein nappaa.

Taidokkaimmat kirjoitukset toki löytyy ”muut ulkomaiset sarjat” alueelta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vielä pintapuolinen tutustuminen käynnissä, en kutsuisi oleskeluani vielä viihtymiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös