Viides hattutemppuveto Liigakaudella 2020–2021

  • 24 016
  • 180

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jaahas. Enkö mä sitten voittanutkaan...
Onnea vaan voittajalle. Pistä tilinumeroa tulemaan, niin hoidellaan maksut pois.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Enköhän lopeta tämän leikin kun oli nimittäin toinen kerta kun mun heppa voittaa seuraavalla kerralla. Pari kautta sitten Malte Strömwall teki saman tempun. Saarela oli oli ihan unessa kun oli meikällä. No ei auta rutista vaan maksella veto pois ja onnitella voittajaa.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mukana seuraavassa. Milloin voi ilmoittaa pelaajan?

Mä olen sitä mieltä, ettei uutta vetoa kannata laittaa enää pystyyn, koska kaksi joukkuetta on vielä koko seuraavan viikon karanteenissa. Pelaajien terveystietojen yksityisyyteen vedotaan IFK:ssa ja SaiPassa. Kun nämä joukkueet vapautuvat karanteenista, runkosarjaa on enää jäljellä pari viikkoa. Tiedot sairastunesta selviävät, kun joukkueiden rosterit julkaistaan niiden ensimmäisinä pelipäivinä.
 

BARCA90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä olen sitä mieltä, ettei uutta vetoa kannata laittaa enää pystyyn, koska kaksi joukkuetta on vielä koko seuraavan viikon karanteenissa. Pelaajien terveystietojen yksityisyyteen vedotaan IFK:ssa ja SaiPassa. Kun nämä joukkueet vapautuvat karanteenista, runkosarjaa on enää jäljellä pari viikkoa. Tiedot sairastunesta selviävät, kun joukkueiden rosterit julkaistaan niiden ensimmäisinä pelipäivinä.
Mistään en mitään tiedä, mutta mitä väliä vaikka kaksi joukkuetta on karanteenissa? Ei niistä joukkueista tarvitse valita pelaajaa. Tai ainakaan kannata.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei kai siinä jos vedon laittaa pystyyn kun mitään pakkoa ei ole osallistua. Kaikki osallistujat tietää riskit. Itse jätän väliin
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Onnittelut ja maksu suoritettu. Jäi kyllä omalta osaltani yhteen kokeiluun tämä hupi.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä olen sitä mieltä, ettei uutta vetoa kannata laittaa enää pystyyn, koska kaksi joukkuetta on vielä koko seuraavan viikon karanteenissa. Pelaajien terveystietojen yksityisyyteen vedotaan IFK:ssa ja SaiPassa. Kun nämä joukkueet vapautuvat karanteenista, runkosarjaa on enää jäljellä pari viikkoa. Tiedot sairastunesta selviävät, kun joukkueiden rosterit julkaistaan niiden ensimmäisinä pelipäivinä.
Pleijareihin sitten?
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksi ei voisi heti alkuviikosta laittaa uutta vetoa pystyyn? Onhan siellä joo pari joukkuetta karanteenissa, mutta ei sillä mitään väliä ole. Veto ratkeaisi finaalien jälkeen, jos ei hattutemppua enää synny.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Miksi ei voisi heti alkuviikosta laittaa uutta vetoa pystyyn? Onhan siellä joo pari joukkuetta karanteenissa, mutta ei sillä mitään väliä ole. Veto ratkeaisi finaalien jälkeen, jos ei hattutemppua enää synny.
Koska osa maksajista on aina niin uskomattomattoman hitaita toimissaan , vaikka nykyään on helppokäyttöiset mobiilisovellukset siihen hommaan.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Maksuja on tullut jo ihan kivasti eli ainakin 14/36 on jo maksanut ja muutaman kanssa on sovittu myöhemmästä maksuajasta.
 

ouzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uutta vetoa vaan tulille, seuraavat pelit tiistaina, pitäisi maksaneiden rahat näkyä voittajan tilillä siihen mennessä, oli pankki vaikka perähikiän vanha kop, jos ei näy ei asiaa seuraavaan.

Saatanan yksinkertaista, mielestäni mitään väliä sillä onko joukkueita karanteenissa, pelataan niillä mitä käytettävissä.:)

Niin unohtui, eilen maksettu ja onnea vielä voittajalle.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällä hetkellä maksuja on vastaanotettu 30/36. Muutama on ilmeisesti maksamassa tänään ja yhden kanssa on sovittu myöhemmästä maksuajasta.

Säästöpankin kanssa on ollut ongelmia ja välillä sieltä on vaadittu saajan koko nimi ja välillä jopa nimi, kansalaisuus ja syntymäaika. Eli jos joku nyt on maksanut Säästöpankin kautta, niin kannattaa käydä katsomassa että onko maksu lähtenyt. Jos ei ole, niin laittakaa yksityisviestiä ja annan pankista pyydetyt tiedot.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eli 31/36 maksua on kirjautunut tähän mennessä.

Maksaneet:
@Artyukhin
@BARCA90
@teba
@sknul
@SJK10
@Kämmenrumpu
@Vuokralainen
@Sivustakatsoja
@KiekkoMes
@Tikiti
@Jukan takahiukset
@Käppä
@Franck
@Latinolanne
@Telemarketti
@Veijo Esso
@Kape77
@Schimanski
@läski laituri
@samwise
@auvo11
@Siklenka
@BigJ
@TJV73
@mackeri
@Hagi
@mustaoranssi
@ouzo
@Vintsukka
@Weekend_Warrior
@Shakesbeers

Sovittu myöhemmästä maksuajankohdasta:
@HOOLIGAN_

Seuraavien maksu ei ole jostain syystä kirjautunut tai on unohtunut:
@Vide68
@Wilson47
@Partakus
@Takanahka

Ja säästöpankin kautta on tosiaan ollut ainakin ongelmia...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös