Mukana seuraavassa. Milloin voi ilmoittaa pelaajan?
Mistään en mitään tiedä, mutta mitä väliä vaikka kaksi joukkuetta on karanteenissa? Ei niistä joukkueista tarvitse valita pelaajaa. Tai ainakaan kannata.Mä olen sitä mieltä, ettei uutta vetoa kannata laittaa enää pystyyn, koska kaksi joukkuetta on vielä koko seuraavan viikon karanteenissa. Pelaajien terveystietojen yksityisyyteen vedotaan IFK:ssa ja SaiPassa. Kun nämä joukkueet vapautuvat karanteenista, runkosarjaa on enää jäljellä pari viikkoa. Tiedot sairastunesta selviävät, kun joukkueiden rosterit julkaistaan niiden ensimmäisinä pelipäivinä.
Pleijareihin sitten?Mä olen sitä mieltä, ettei uutta vetoa kannata laittaa enää pystyyn, koska kaksi joukkuetta on vielä koko seuraavan viikon karanteenissa. Pelaajien terveystietojen yksityisyyteen vedotaan IFK:ssa ja SaiPassa. Kun nämä joukkueet vapautuvat karanteenista, runkosarjaa on enää jäljellä pari viikkoa. Tiedot sairastunesta selviävät, kun joukkueiden rosterit julkaistaan niiden ensimmäisinä pelipäivinä.
Koska osa maksajista on aina niin uskomattomattoman hitaita toimissaan , vaikka nykyään on helppokäyttöiset mobiilisovellukset siihen hommaan.Miksi ei voisi heti alkuviikosta laittaa uutta vetoa pystyyn? Onhan siellä joo pari joukkuetta karanteenissa, mutta ei sillä mitään väliä ole. Veto ratkeaisi finaalien jälkeen, jos ei hattutemppua enää synny.