Viides hattutemppuveto Liigakaudella 2020–2021

  • 24 013
  • 180

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jättäydyn kisasta myös itse pois. Lisäksi olen vielä maksamattomien joukossa edellisestä vedosta, joten ymmärrettävästi kaikille se ei ole ok olla siinä tapauksessa mukana seuraavassakaan. Alkaa muutenkin olemaan sekavaa touhua tämä veto niin parempi jättää omalta osaltani kesken.
Jos maksu on ok, niin miksi jättäytyä pois? Onhan se nyt vähän outo lähteä kesken kisan pois jos on ilmoittautunut, mielestäni maksu kuuluu silti hoitaa, jos joku muu sen vie. On oman harkintasi mukaista olla ottamatta rahaa vastaan jos Vilmos Gallo sattuu hattutempun tekemään.

Säännöt ei tästä mitään sano, mutta mielestäni ilmoitusajan jälkeen poisjäänti ei ole sallittua.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Benin hammassuojat
Jos maksu on ok, niin miksi jättäytyä pois? Onhan se nyt vähän outo lähteä kesken kisan pois jos on ilmoittautunut, mielestäni maksu kuuluu silti hoitaa, jos joku muu sen vie. On oman harkintasi mukaista olla ottamatta rahaa vastaan jos Vilmos Gallo sattuu hattutempun tekemään.

Säännöt ei tästä mitään sano, mutta mielestäni ilmoitusajan jälkeen poisjäänti ei ole sallittua.

Jos se vain kaikille on ok ja säännöt sen suo niin mielelläni jatkan kisassa, kyllä raha kelpaa aina. @Nukkemurhaaja :lle olen ilmoittanut maksuaikani, mutta vastausta ei ole vielä tullut. Oletan sen kuitenkin olevan ok. Lähinnä vain sääntöjen epäselvyyksien vuoksi kisasta jättäytyminen kävi mielessä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oisko mahdollista saada aloitusviestiin listaa kaikista veikatuista pelaajista ja veikkaajista?
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Kunykillä jo 2, pari avopaikkaa siihen päälle. Ratkeaako tänään? @ouzo jännittää.
 

ouzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Saako 2+1 ja puolenkymmenen avopaikasta omat takas?:) Leikki sikseen, olipas pitkästä aikaa kiva jännittää muiden kun oman jengin kolmatta erää. Jatketaan jännittämistä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EP34
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös