Viha vai rakkaus suhde muihin kirjoittajiin?

• 8 618
  • 95

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sistis
Jumankekka, VH87. Kiitosss! En siis ole turhaan kokenut niitä satoja ja kymmeniä ja yksittäisiä vitutuksia. Olé! Olen hauska!

Pienenä mainoksena, vaikka mainostaminen onkin kiellettyä: Kohta tulee vitutusketjuun yksi vitutus lisää... Pitää vaan mielen syövereissä kehittää joku naseva sanamuoto.

Todettakoon näin off-topicina, että 40-vuotta ei taida olla sittenkään mitenkään paljoa. Minulla on enää 16 vuoden matka siihen. 16 vuotta on kulunut siitä, kun Suomi juhli Calgaryn olympiahopeaa. Ja minä retku muistan senkin kuin eilisen päivän. Kolmenkympin kriisi onkin sitten huomattavasti lähempänä. Siihen on suunnilleen kuusi vuotta. Suunnilleen kuusi vuotta sitten juhlin 18-vuotispäiviäni. Siitä en taas muista mitään.

Näin se maailma heittelee poloista poikaa, jota vitutttaa, ja muilla on hauskaa. :)
Arvoisa rokkibändin jäsen.
Sä oot muuten eräs mukavimmista jatkislaisista joita olen tavannut. Hervannan poikia molemmat vuosi sitten :)

Älä pode ikäkriisiä. Mä teen sen sun puolesta. Sä sentään oot teekkari. Susta tulee vielä jotain.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti bisnesman
Arvoisa rokkibändin jäsen.
Sä oot muuten eräs mukavimmista jatkislaisista joita olen tavannut. Hervannan poikia molemmat vuosi sitten :)

Sä olit muuten hemmetin kännissä silloin, kummallakin kerralla! :D

Ja hassu heppu olit muutenkin kaikin puolin!

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sistis
Sä olit muuten hemmetin kännissä silloin, kummallakin kerralla! :D

Ja hassu heppu olit muutenkin kaikin puolin!
En mä siellä Kakkiksessa kovin kännissä ollu.
Silloin heitettiin hyvästit. Paria vuorokautta myöhemmin ikkunasta heitettiin telkkari :)

Mut anyway, kun satun Treelle, iliman muuta bisselle. Ehkä jo pian ;)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En mä siellä Kakkiksessa kovin kännissä ollu.
Silloin heitettiin hyvästit. Paria vuorokautta myöhemmin ikkunasta heitettiin telkkari :)

Mut anyway, kun satun Treelle, iliman muuta bisselle. Ehkä jo pian ;)

Juu! Mutta ajoita se tulo vasta toukokuun puolivälin jälkimaastoon, kalenteri on suhteellisen täynnä siihen asti. Sitten alkaa kesäloma opinnoista ja on vaan töitä, eli siis aikaa. =D

Katsellaan kesällä. Tammerfestissä lienee taas penailua, veikkaan mä. Silloin voisi miitata isomman remmin, varsinkin kun itse lienen sit jo drop-out opiskelija :O

Toukokuussa loppuu nykyisen diilin vetovastuu, ja periaatteessa silloin loppuu muutenkin vastuu ;)

Toivottavasti ette pidä tunkeilevana ehdotuksena, mutta jos jatkaisitte yksityistä keskusteluanne asiaankuuluvasti yksityisviestein. Tähän viestiin emme odota vastausta.

Luetaan niitä sääntöjä.

Moderaattorit

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutama nimimerkki on tottakai jäänyt erityisesti mieleen.
Predatorilla on kokemusta (livenäkin todettu, huipputyyppi silti) monesta asiasta.
JHag on monessa asiassa the idol. Kun olen aikuinen, toivon mukaan mullakin on firmoja ;)

Fiftyeight: Sulta tulee aina hyviä kommentteja, olet avoin ja rehellinen.

Kangoroo: Huumorimiehiä, kieli poskessa ja silti ammattimiehiä.

Tatzka: Jatkiksen tärkein kundi. Mies joka nosti mut ojasta ja jolle olen paljon velkaa.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jet-Ace
Mutta prkl kasvatti-isää et muistanut lainkaan? ;-)
Harvoin tarjotaan kuohuvaa kritiikin kanssa. Kyllä kasvatti-isä vakuutti. Kun oma olisi aikanaan ollut samanlainen.
Onhan näitä. Tapparan mies järkkäsi rokkipiireihin. Sieltä nykyinen rakas on. Kiitos!

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nimimerkki Moderaattorit on kaikeista paras tällä palstalla. Loistotyyppi myös livenä...

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punaiset_lasit
Nimimerkki Moderaattorit on kaikeista paras tällä palstalla. Loistotyyppi myös livenä...

Tähän on pakko yhtyä, tosin varsin persoonaton nicki, ei saa oikein kiinni, mistä päin tämäkin nicki lienee ja mitä joukkuetta kannattaa?

Moni nicki on jäänyt mieleen positiivisessa mielessä, vaikea alkaa listaa laittamaan, koska siitä tulisi todella pitkä. Miikään ei ole jäänyt mieleen absoluuttisen negatiivisessa mielessä, välillä keittää yli, mutta silloin on parempi olla hiljaa, tosin aina se ei onnistu, ikävä kyllä.

Bisnemanille vielä: Kiitoksia kommenteista ja sieltäkin suunnalta on tullut asiaa, kun sitä on tarvittu, asiallinen hemmo ja loistava tyyppi, varsinkin irl, kunhan tutustuu.

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Monte

No huhhuh! Tämähän alkaa mennä nostalgiseksi. Itse legendakin vastasi. Ei opiskelut ja "muu" kelpaa selitykseksi prkl. Kyllä pitäisi olla aktiivisemmin mukana!

Kyllä täytyy myöntää, että melkein kyynel vierii pitkin poskea, kun muistelee niitä esihistoriallisia aikoja, jolloin ei oltu vielä siirrytty edes siihen oranssiin versioon. Tai muistatteko vielä SIITÄKIN yhden version taaksepäin? Silloin kun joku "Henry" oli palstamaskottina?

Oli miten oli, Monten kanssa käytiin kyllä uskomattoman laajat keskustelut aiheesta kuin aiheesta. Se alkoi ihan palstalta, ja päätyi lopulta sähköpostiväittelyyn, joka jatkui vuosikausia. Vain aiheet muuttuivat. Lopulta siinä kävi sitten niin, että alettiin vaan jutella niitä näitä kaverilliseen sävyyn. Se hedelmällinen viha jotenkin vain lopahti. Miten siinä nyt niin pääsi käymään? Mulla on vieläkin tallella kolmen vuoden ajalta näitä eepoksia. Parhammillaan pelkästään tekstistä koostuneet viestit olivat suuruusluokkaa 30k.

Muistan tosiaan siitä Saku Koivu-väittelystä mm. sen, että sitten Monte päätti tehdä Selänne-Koivu vertailun pisteyttämällä eri ominaisuuksia. Sitten lopulta ero olikin Selänteen eduksi hyvin niukka, ja ratkaisevat pisteet tulivat jostain kokemuksesta tms. :) Sitten Monte vaan totesi, että älä nyt lue sitä vertailua kuin piru Raamattua.

Legendaarisia hetkiä ovat myös Chat-keskustelut siellä Wanhan puolen pikkusätissä, jonne aina silloin tällöin löytyi hyvä porukka. Itse Legenda isolla Ällällä, Antti Niemeläkin sinne aina välillä tupsahti. Cougar, Monte, L-Mies, Power, TM, Mike yms. kuuluivat ainakin perusporukkaan.

Tuota Golden Eraa en unohda koskaan. Kiitos niistä ajoista teille! Nyt lopetan ennen kuin pillahdan täysin itkuun ja alan hakkaamaan nyrkeilläni lattiaa. Mennään joskus johonkin sympaattiseen pubiin vetämään bisseä. Miten olisi vaikka The Old Skipper's Tzzzzadin viiskulmassa?

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Legendaarinen muisto Kiekkopesästä

Viestin lähetti Cannibal

Itselläni oli vääntöä mm. Mixun kanssa...miehessä vitutti eniten se, että se mulkku ei koskaan vastannut takaisin viesteihin :) NIIN. Saatana.

Nuo väännöt minäkin muistan. Eikös suuri osa väännöistä käsitellyt Saku Koivua, jonka hypettämiseen Mixu oli melkoisen tympääntynyt? Mieleen on myös jäänyt jonkun nimimerkin kuittailu Cannibalin TPS-pyjamasta :)

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Gellner

Mieleen on myös jäänyt jonkun nimimerkin kuittailu Cannibalin TPS-pyjamasta :)

Se mulkvisti oli Rööri, joka vihjaili TPS-pyjaman sijaitsevat samassa laatikossa sen autoradan kanssa. :)

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Ei enää tosiaan oikein suurempia fiilareita herätä kukaan suuntaan jos toiseenkaan, eikä ole lätkän puolesta sen puoleen nykyään oikein mitään sanottavaakaan mihinkään kun kaikki tuntuu jo vanhan toistolta..

Silloin tällöin tekemisen puutteessa käy vähän provoilemalla piristämässä päiväänsä (ennen JHagin ja nykyään kai lähinnä cobolin suuntaan) ja hihitellen heittää lisää vettä kiukaalle jos menee hyvin läpi, mutta ei sitäkään oikein enää jaksa.

Kiekkopesän aikana oli tosiaan vielä näitä taistelupareja aika montakin. TM versus muu maailma ja monta muutakin. Itse muistan, että L-Miehen tekstit herätttivät jossain vaiheessa aika voimakkaita antipatioita. Kaverilla oli niin käsittämättömät mielipiteet ettei siitä koskaan voinut olla varma, että onko se oikeasti ihan toiselta planeetalta vai provoileeko se :)

Mixulla oli tuo ärsyttämisen kyky myös hyvin hanskassa. Pienillä onelinereilla ketju kuin ketju harhautui vaarallisille vesille ja lopulta kaikki näkyvät otsikot olivat yhtä taistelukenttää, joissa ei enää alkuperäistä aihetta turhia muisteltu vaan kaikki tekstit menivät ennen pitkää henkilökohtaiseksi vittuiluksi suuntaan, toiseen ja kolmanteenkin - arvostan!!

Oi niitä aikoja. Vähän jengiä ja kaikki tavallaan "tuttuja". Nopeasti oppi kunkin vedeltävät narut tunnistamaan, joskin vähäisen jengin vuoksi se myös vähän meni selkääntaputteluksi loppua kohden, kun kukaan ei enää jaksanut provosoitua juuri mistään. Ihan nastaahan tuo oli toki tuo seesteisempikin vaihe.

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Re: Legendaarinen muisto Kiekkopesästä

viestin lähetti Cannibal
Oi niitä aikoja.

Itselläni oli vääntöä mm. Mixun kanssa...miehessä vitutti eniten se, että se mulkku ei koskaan vastannut takaisin viesteihin :) NIIN. Saatana. [/B][/QUOTE]

Ainahan minä vastaan kun asiaa puhutaan mutta kun aletaan puhua jostain Koivun ominaisuuksista pukukopissa niin silloin on pakko pistää stoppi.

ja kyllähän se niin on että kaikkein rakkaimmat kirjoittajat ovat juuri ne vastustajat kuten L-mies,Power,Cannibal ja paljon rauhoittunut TM.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Predator
Siis jumaliste, nyt rupee vanhahko, noin keski-ikäinen mies hermostumaan! Kiitos kunniasta, mutta saat työntää sen kiikkutuolisi sinne minne aurinko ei paista! Minä harrastan kesällä pyöräilyn lisäksi rullaluistelua (ilman sauvoja), joten en ole vielä mikään keinutuolipappa, prkl! Omituista miten jotkut pitävät yli 40-vuotiasta jonakin invalidina. Jotain rajaa pliis...

Haa! Läpi meni :)

Voit sitten kiikkutuolissasi (joskus about 35 vuoden päästä) kertoa lapsenlapsenlapsillesi kuinka modäärnejä ja nuorekkaita nämä yli 40v sauvattomat rullaluistelijat olivat joskus muinoin...

Rauha maassa :)

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kiekkopesää kovasti täällä nyt muistellaan, mutta miksei kukaan vanhan HockeyNetin kirjoittajista ole avannut sanaista muisteluarkkuaan?

Meikäläisen lisäksi HockeyNetin vanhaa kaartia täällä edustavat ainakin Isokissa, Jakke Huuliparta, Erno, Kaasumies ja Malla.
Meikis kirjoitteli silloin nimimerkillä Paitselo ja ihan vahvaa vääntöä sielläkin käytiin aikoinaan. Kun TPS-fani Malla ilmestyi palstalle, niin minulla meni välittömästi hänen kanssaan sukset pahasti ristiin erään väärinkäsityksen takia - nykyisin olen tämän fiksun turkulaisrouvan kanssa nostalgisella tavalla ihan nettifrendi. Myös ruåtsinreportteri Kaasumies tuli silloin kuvioihin ja oli piristävää (on edelleen!) lukea hänen näkökantaansa Ruåtsin lätkästä ja etenkin Södertäljen tilanteesta.
Mieleen on myös jäänyt Nivalan Cowboy joka vaihtoi tietokonetta ja nimimerkkiä, ja hallitsi tahattoman komiikan. Tästä esimerkkinä HockeyNetissä legendaksi muodostunut "hlusmuovi" - inside joke.
Se oli ihan kivaa, niin kauan kun sitä kesti. Se oli sellainen pienen porukan oma pikku hiekkalaatikko ja täytyy myöntää että sitä on ikävä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ihan liikaa muistettavia!

Mun mielestä parhaat jutut on JHagilla, usein naurattaa sen provot, mutta jotenkin se kääntyy joskus ärsytyksen puolelle, kun sieltä provojen seasta olisi kiva lukea välillä asiaakin. Lisäksi JHagin teksti on kieliopillisesti aika rasittavaa ja varsinkin tolkuton CAPSLOCKIN käyttö vituttaa ankarasti. Tapasin kerran Tappara-matsissa hänet ja hauska hiippari hän oli kyllä siviilissäkin Janne Ojanen -paidassaan. Paras kirjoittaja teknisesti on puolestaan JHag, loistavia pakinoita ja mielestäni missä tahansa julkaisukelpoista proosaa. Pettymyksekseni hän osoittautui siviilissä tyypilliseksi espoolaiseksi Bemari-kuskiksi, jonka elämä kulkee rataa minä - työ - communicator. Elämä Jatkoajassa lienee jonkinlaista korviketta, mene tiedä? Mutta kirjoittaa se kyllä osaa, hankkisi vielä elämän.

Jos haluan perehtyä tilastoihin, luen ehdottomasti JHagin kommentit. Uskomaton tietopankki. Tietää varmaan HIFKin ykköskentän vm -64 vasemman pakin äidin tyttönimen ja etu/taka -tyypityksen. Ja apropoo, Kiekkopesä oli todellakin mahtava paikka ja sieltä kaipaan eniten JHagia, hänhän ei enää jaksanut elämää Kiekko-Espoon muutettua nimensä Bluesiksi ja hän hirttäytyi traagisesti kitaran G-kieleen eräänä synkkänä syysiltana. Huh - eihän tämä niin vakavaa ole! Muista Kiekkopesä-konkareista on itseni lisäksi jäljellä enää JHag ja Turun oma Liesmäki-klooni JHag. Tosin rauhoittuneena versiona. Terveisiä vaan länsirannikolle!

Mitä provoihin tulee, niin JHagin teksti on ihan paskaa, en tajua miten noilla vammaisen apinan hengentuotteilta vaikuttavilla mukahauskoilla onelinereilla ylipäätään pystyy pitämään kirjoitusoikeutensa? Tai elinoikeutensa? Joskus kaipaan kuolemanrangaistusta takaisin. No, JHagin kirjoitusoikeudet säilyvät tietenkin siksi, että hän on moderaattoritiimin jäsen! Voin todistaa tämän, jos minulle annetaan 24h aikaa, mutta en suosittele, sillä paljastan muutakin likapyykkiä Jatkoajan taustoista samalla. Jos sanat "paritus" ja "huono elämä" sanovat sinulle jotain, tiedät mistä puhun. Muutenkin palstan moderointi on ihan hanurista ja minusta JHagin joskus esittämä ehdotus moderaattorien valinnasta rehellisellä munanmittauksella olisi paras tapa. Ei tulisi mitään turhia selittelyjä ja voitaisiin ottaa varmuuden vuoksi avannosta nousun jälkeen. Naisilla kuppikoko ratkaisee, mistä tulikin mieleeni jo nestoriosastoa edustava JHag, jonka ajatukset ovat aina turvallisesti navan alla. Hauskaa - tai sitten ei. Ja mitenkäs tämä väkivaltakiekon ja muun lihaskunnon pullistelija JHag? Näyttää varmaan ihan käytettyjen autojen kauppiaalta kultaketjuissaan, salihousuissaan ja epäilen, että vyölaukkukin löytyy.

Tosi erikoinen tyyppi on vain vapaaseen kirjoittava JHag, jolla on asiaa joka ketjuun. Hän on omasta mielestään voittanut väittelyn, kun täysijärkinen vastapuoli kyllästyy lukemaan hänen Päätalo-mittaisia perustelujaan, joista paistaa läpi, että elämä on ihan elämättä JHagilla. Tosin yv-vaihto hänen kanssaan on paljon kivempaa, olemme nimittäin seksuaalisesti sentään samalla aaltopituudella!! Seksikumppaneita on palstalta löytynyt tosiaan paljonkin, samoin rikostovereita ja kolme satavarmaa neekeriä. Mutta ei tätä meininkiä kyllä voi kovin vakavissaan sanoa älykkääksi touhuksi. Kukaan ei enää osaa keskustella, kaikki vain huutavat ja sanovat: "syö lääkkeesi"!

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla ei oikein ole ketään kirjoittajaa vastaan mitään.

Kymmeniä tyyppejä voisi nostaa positiivisessa mielessä esiin, koko IFK:n "vanha setä"-osasto on ihan loistavaa porukkaa. Heillä on käsittämättömän suloinen tarve suojella minua ja se saa minut tuntemaan itseni spesiaaliksi. Senior, JHag, Korak, Johannes...Listaa voisi jatkaa ikuisuuksiin. Näille ihmisille voi aina mennä matseissa juttelemaan ja jos tulee mitä tahansa ongelmia, kenelle tahansa näistä voisin niitä purkaa.

Kaikenkaikkiaan, jokaikinen jatkoaikalainen jonka olen tavannut, on ollut mukava minua kohtaan. Ja minä toki myös heille.

Viehättävästä Poisonista ja minusta on tullut hyvät ystävät. Poison vieraili luonani Helsingissä parikin kertaa ja minä hänen luonaan Lappeenrannassa. Ens kesänä uudestaan, eiksje?

Provoilu ei ärsytä minua yhtään, enkä edes provosoidu helposti. Ei tule mieleen tähän hätään yhtäkään nimimerkkiä joka minua ärsyttäisi.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti girlzilla
Viehättävästä Poisonista ja minusta on tullut hyvät ystävät. Poison vieraili luonani Helsingissä parikin kertaa ja minä hänen luonaan Lappeenrannassa. Ens kesänä uudestaan, eiksje?

Kyllä je. Tämähän on sovittu jutsku jo. Kunhan saan vain tietooni kesätyöni, saan tietooni myös sen, milloin pääsen jälleen matkustamaan junalla ympäri Suomea. Reissun alkuun tai loppuun on varattu pari päivää Helsingissä ja girlzillan hotellissa. Ja siehän sitten tulet toki myös tänne Lappeenrantaan. :o)

Nyt kun tuli puhetta jatkoaikalaisista, joista on muodostunut ystäviä myös irl, niin voin nopeasti laskea saaneeni Jatkoajan kautta viitisen hyvää ystävää kaveripiiriini. Pari heistä on Lappeenrannassa, loput ympäri Suomea, mutta kuten aiemmasta kappaleesta käy ilmi, matkustelu on jo muutenkin tuttua. Irl-tuttuja onkin muodostunut sitten jo huomattavasti suurempi määrä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy