Viestin lähetti #77
Onkos paljon porukkaa Ouluun lähdössä?
Ite oon kaverin kanssa tulossa junalla ja ois kiva tietää että saako sulta Pate lippuja siihen vai pitääkö itte hankkia?
Kiva ois kanssa tietää katsomo johon linnoittaudutaan.
Viestin lähetti Pate 00
Ajankohtaiset:
La 11.10. Kärpät-IFK Pääsylippuja varattu 25 kpl L-katsomoon 18 € / kpl, lunastus mun kautta jäähallilla 45min ennen matsia.
Viestin lähetti Jude
Mihin katsomoon IFK-fanit kokoontuvat? Itse olen ilmeisesti menossa C2-katsomoon. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin dösää ei tähän otteluun ole lähdössä, mutta turistit olisi kiva saada yhteen, niin saataisiin jonkinmoinen huuto aikaan.
Viestin lähetti Silverspur
Tervetuloa vaan Ouluun kaikki Hifk-fanit.
Tässä onkin jo jonkin aikaa odoteltu, että pääsee tuttujen petopaitojen kanssa taas Oulun yöhön s(e)ik(k)ailemaan. Lauantaina hyvissä ajoin ennen matsia hallin päätybaariin nestetasapainosta huolehtimaan. Matsin lopputuloksella ei nyt niin suurta väliä ole, niin kuin ei ole aiemminkaan ollut.
Kiitokset Jannelle vielä Ärrä Cupin tulospalvelusta.
Viestin lähetti Jude
Mihin katsomoon IFK-fanit kokoontuvat? Itse olen ilmeisesti menossa C2-katsomoon. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin dösää ei tähän otteluun ole lähdössä, mutta turistit olisi kiva saada yhteen, niin saataisiin jonkinmoinen huuto aikaan.
Viestin lähetti Silverspur
Tervetuloa vaan Ouluun kaikki Hifk-fanit.
Tässä onkin jo jonkin aikaa odoteltu, että pääsee tuttujen petopaitojen kanssa taas Oulun yöhön s(e)ik(k)ailemaan. Lauantaina hyvissä ajoin ennen matsia hallin päätybaariin nestetasapainosta huolehtimaan. Matsin lopputuloksella ei nyt niin suurta väliä ole, niin kuin ei ole aiemminkaan ollut.
Kiitokset Jannelle vielä Ärrä Cupin tulospalvelusta.
Viestin lähetti Thornton
Seuraava B2 REDS-fanimatka
Viestin lähetti Pate 00
Espoon fanibussi lähes loppuunmyyty, yritän vaihtaa hieman suurempaan autoon. Lippuja vielä riittää, 401-katsomo ja ennakkomaksulla 13€ / kpl torstain Jokeri-pelissä.
Viestin lähetti Edd13
Myyttekö siis lippuja Blues peliin B2sen edestä narri pelissä?
Viestin lähetti Gags
HIFK kohtaa loppuunmyydyllä Areenalla Jokerit.
Viestin lähetti Simon
Ei voi olla vielä loppuunmyyty.
Itse ajattelin lähteä jahvalaan parin kaverin kanssa pe-iltaa viettämään, koska luvassa on pari helppoa pinnaa IFK:lle sekä perjantain tuomana extrana hieno huutomyrsky punaisen meren toimesta. Kysymys kuuluukin: mihin katsomoihin niitä lippuja kannattaa hommata, kun tarkoitus on liittyä sinne iloiseen IFK-joukkoon ???
Viestin lähetti Pate 00
...ja reissaamme kuten aina täysillä busseilla. Lahden fanibussi loppuunmyyty.
Viestin lähetti Pate 00
sekä vastapainoksi vähän massiivisempikin porukka
13.12. Ilves-IFK kolmen bussin jättimatka[/URL] C2-katsomoon
Tervetuloa mukaan!
Viestin lähetti Pate 00
Ajankohtaista:
To 4.12. HPK-bussi loppuunmyyty, pääsylippuja B1-katsomoon vielä jäljellä - ostettavissa suoraan B2-Fanipisteestä 15 euron alennushinnalla (vain B2REDS-jäsenille)
La 13.12. Ilves-IFK sata lippua myyty, viimeisen bussin paikat varattavissa ensi viikon kotimatseissa (Kärpät, Tappara)
Su 14.12. Jokerit-IFK tuttu päätykatsomo 113, liput suoraan Lippupalvelusta 21,5 eur / kpl.