Onko porukkaa lähdössä ensi viikon lauantaina Tampereelle? Ja onko mahdollisesti fanibussia lähdössä, jotta ei tarvisi omalla autolla ajella?
Näkisi nuo valkoiset sitten livenä.
Tämäkin olisi selvinnyt aika helposti lukkofanien omilta sivuilta eli http://www.lukkofanit.net/fanimatkat/
Eli Tampereelle on kyllä lähdössä fanibussi. normaali ja alkoholiton perhebussi eli kahden bussin voimin, mikäli vaan kysyntää on riittävästi oletettavasti. Keskiviikkoon asti aikaa ilmoittautua.
Kuten myös. Tarve olis myös lipulle (juujuu, hävettää tässä vaiheessa kysellä). Duunista pääsen perjantaina 12:00 ja samantien siitä valmis lähtemään.Onko kukaan pääkaupunkiseudulla asuva lähdössä perjantaina Raumalle katsomaan liiga-avausta? Voisin mahdollisesti olla kyydin tarpeessa.
H-Katsomossa on yleensä ollut vierasfanit. Tuohon päätyyn Lukko hyökkää kaksi kertaa, eli siellä on myös ihan hyvä olla. Noista päädyn piippuhyllypaikoista näkeekin pelin ihan hyvin.Mikäs katsomo Turkuhallissa on varattu vierasfaneille, kun olis harvinainen vieraspelimatka tulossa? Tai ylipäätään mihinkä katsomoon lukkohenkiset ihmiset Turussa ylipäätään sijoittuvat
Itse ainakin olen reissun päälle lähdössä Lukkofanien bussissa, joten Raumalaisia paikalla kyllä on. Peli nummero 22. itselle tällä kaudella luvassa.Oliko Tampereelle huomenna kukaan lähdössä/menossa matsiin? Jälleen kerran pitäisi yksi kettujen matsi katsella.
Missäs osassa katsomoa Lukkofanit istuvat/seisovat? Vaikea matsi tulossa huomenna.Itse ainakin olen reissun päälle lähdössä Lukkofanien bussissa, joten Raumalaisia paikalla kyllä on. Peli nummero 22. itselle tällä kaudella luvassa.
Missäs osassa katsomoa Lukkofanit istuvat/seisovat? Vaikea matsi tulossa huomenna.