Vieraspeleihin lähtijät/Rauman ulkopuolelta peleihin kulkevat: kausi 2010-2011

  • 28 776
  • 145

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Koliath kirjoitti:
Kyllä tietysti.
Mutta uskoisin että jonkinlainen isompi reissu olisi Raumaltakin mahdollista järjestää, omien resurssien megareissu tj :)

Itse olisin valmis vaikka sellaiseen parin päivän reissuun. Jos joskus sattuisi olemaan kaksi peliä kahdessa päivässä. En jaksa nyt kesken kirjoittamisen katsoa. Joku hotelliyö jossain ja uuteen paikkaan peliä kattomaan. Mahtaisiko tuollainen onnistua?
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Magz kirjoitti:
Tuohon 25.11 pelattavaan Jokerit - Lukko peliin voisi yrittää järjestää paljon sinikeltaisia peliin ja samoille paikoille kannustamaa!?

Peliin nyt vielä aikaa, mutta kun ajankohtaisempaa niin joku ketä tietää mihin Raumalta matkaavat fanit hallissa sijoittuvat, niin voisi sinne hommata sitten lippuja samaan katsomoon?

Vierasfanithan on yleensä lähes poikkeusetta olleet kaikissa peleissä Hartwallilla katsomoissa 111-116. Ja noistakin voisin laittaa veikkaukseni katsomoille 111-113, koska nuo loput ovat sitten jo lähempänä klubikatsomoa eli golden staria. Eihän sinne lähelle sovi vierasfanit. Jokerifanit kun ovat katsomoissa 104-105. Paitsi ultrasit, jotka saattavat istua muualla, mutta pääsääntöisesti nekin ovat fanikatsomossa.

Itse olen kyllä tulossa näillä näkymin sekä Espoon että Ilmalan peliin. Jokereiden pelistä ei nyt vielä ihan varmaksi voi sanoa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Lauantaina voisi ajatella Espooseen lähtöä. Ketään muita menossa?
Itselläni on vielä epäselvää siinä määrin, että miten on tuon "terveyden" laita. Edellispäivänä revittiin molempien isovarpaiden kynnet helvettiin ja vielä en pysty edes sukkia laittamaan jalkaan, koska sattuu niin perhanasti. Kävely kyllä jo sujuu jotenkuten, mutta sukanlaitto ei ensinkään. Kenkien laitosta en uskalla vielä edes sanoa mitään, koska ajatuskin sattuu niin perhanasti :)
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Jukan takahiukset kirjoitti:
Lauantaina voisi ajatella Espooseen lähtöä. Ketään muita menossa?

Raumalta on tulossa bussilastillinen, täältä pääkaupunkiseudulta ainakin me "etälukot". Sekaan vaan!

EDIT: ei siellä mitään sukkia tarvita. Ole vaan paljasjalkainen raumalainen!
 
Viimeksi muokattu:

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Jukan takahiukset kirjoitti:
Edellispäivänä revittiin molempien isovarpaiden kynnet helvettiin ja vielä en pysty edes sukkia laittamaan jalkaan

Ottiko se HIFK-peli noin koville? Olihan tuo tuskainen peli, mutta jotain tuollaista! Otetaan osaa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Wrighter kirjoitti:
Ottiko se HIFK-peli noin koville? Olihan tuo tuskainen peli, mutta jotain tuollaista! Otetaan osaa.
Joo, ottihan se. Tänään olin jo katkomassa vasenta peukaloa, mutta onneksi Topo osui tolppien väliin jatkoajalla ;)

Tulen Espooseen joko omalla autolla tai sitten jätän "kaljoitteluportin" auki ja tulen julkisilla.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
psychodad kirjoitti:
Raumalta on tulossa bussilastillinen, täältä pääkaupunkiseudulta ainakin me "etälukot". Sekaan vaan!

EDIT: ei siellä mitään sukkia tarvita. Ole vaan paljasjalkainen raumalainen!

Itsekin olen jo valmiiksi Espoossa, mutta flunssa estänee kyllä huomisen :(ellei olo tästä huomattavasti parane. Vieraissa kun lukko on kerran ollut todella hyvä niin olisi se hienoa päästä katsomaan välillä kotipelien sijaan jotain aivan muuta. Katsotaan päivän kunto huomenna.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Myyrä kirjoitti:
Mihin katsomoon ovat lukkolaiset menossa huomenna turussa?

Lippuja ei vielä ole mutta eikös niitä hallilta saa. Mielenkiinto on taas tauon jälkeen kova, mutta enpä tiedä jaksaako sinne yksikseen lähteä rynnimään?
 

Magz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Myyrä kirjoitti:
Mihin katsomoon ovat lukkolaiset menossa huomenna turussa?

Tämä kiinnostaisi itseänikin. Kai sinne päätyyn minne Lukko hyökkää 1 ja 3 erässä?

Raumalta fanibussi lähdössä?

joka tapauksessa hallille illalla.
 

danny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Suomi
Jok-Luk

Muutama vuosi hiljaiseloa kirjotuksilta, mutta nyt ajattelin kyselyä pistää. Eli onkos ketään pk-seudun sinikeltaista menossa lauantaina Jokerit-Lukko peliin? Yksin noita matseja on aika tylsä katsella ja seura kelpaisi.
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
30.12.06 Hifk - Lukko

oliskos porukkaa tulossa. itse olen ainakin menossa ja muutama tuttu tulee mukana. Ilmeisesti myös raumalta on tulossa jonkin verran porukkaa, mutta taitaa olla vielä huhupuhetta...
 
Viimeksi muokattu:

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Humppa kirjoitti:
oliskos porukkaa tulossa. itse olen ainakin menossa ja muutama tuttu tulee mukana. Ilmeisesti myös raumalta on tulossa jonkin verran porukkaa, mutta taitaa olla vielä huhupuhetta...

Vähän oot myöhässä... :D
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
Dexu kirjoitti:
Vähän oot myöhässä... :D

heheh olipas hyvä moka.

njoo mut tarkotus olis kyllä kuten kaikki tietää niin 30.12.06 pelistä.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Siellä taas herätetään pahennusta Trekolmestarin ja Humpan kanssa, toivottavasti muitakin osallistuu.
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
Pelsu - Lugu

16.1.07 Lahti
Olisiko pääkaupunkiseudulta porukkaa lähdössä? Etälukko herätys. nyt porukka kasaan ja lähdetään Lahteen hakemaan pisteet Raumalle. Ilmoituksia tänne tai suoraan minulle YV:nä niin hoidetaan alennukset vielä lipuista.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Jos nähtäisiin vaikka kauden ensimmäinen kolmen pisteen voitto täällä päin? Ainakin hyvät saumat pitäisi olla.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Perkele.

Olen kolme päivää kurssilla Vierumäellä, joka sijaitsee jonku 30 km Lahden jäähallista. Ajattelin jo että huomenna halliin Lukkoa katsomaan...vaan meillä on järjestettyä iltaohjelmaa. Pitää varmaan karata.

Edit: ja nyt osui oikeaan ketjuun tämäkin.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Kuulkaas kun olen lauantaina menossa katsomaan tappara - lukko peliä D3 katsomoon niin kinnostaisi tietää minnepäin lukon fanilauma on menossa? Ainakin tuo katsomo johon itse menen on siellä päässä johon lukon pitäisi hyökätä kaksi kertaa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Onkos etälukkoja menossa lauantaina katsomaan lukko-hifk?

Itse ajattelin vihdoinkin areenan katsastaa kun kerran pääsen paikan päälle kerrankin sopivasti.
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
Ilves - Lukko 10.3

no niin olis aika lähteä Tampereelle kaatamaan ilves, ilmoituksia, onko porukkaa lähdössä? niin hommataan liput jälleen kerran samaan katsomoon muiden lukkolaisten seuraan.
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
29.09 HIFK - Lukko

Elikkä taas olisi tilaisuus hommata lippuja samaan katsomoon minne Raumalta saapuvat fanit ovat menossa. Ilmoituksia vaan minulle, niin tiedän montako lippua otan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onkos Turusta päin lähdössä porukkaa torstaina 20.9. Lukko-HPK peliin? Olisin kiinnostunut tunkemaan muitten kyytiin tai jakamaan saabbini bensakuluja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös