Niin kauan kuin @MustatKortit istuu jalat ristissä, on tarjolla vain tuota ratkaisevaa 6. ottelua.Multa puuttuu 1 ja 3 finaalit ja 5:sta puuttuu äänet suurelta osin. Joten saisko linkkiä tännekkin :)
Niin kauan kuin @MustatKortit istuu jalat ristissä, on tarjolla vain tuota ratkaisevaa 6. ottelua.
Mikä on boksin merkki ja malli? Todennäköisesti joutuu pienen kolehdin keräämään jos joku palstalla ei omista vähintään videokaapparia.
Mulla on 1986 - 1995 väliseltä ajalta 6 VHS kasetillista urheiluruudun jääkiekkokoosteita, eli noin 18 tuntia. Tiedän että on olemassa konsti siirtää nauhat koneelle, en vaan tiedä miten ja mitä semmonen laite / vuokra maksaisi ? Toimivaa vidoeolaitettakaan ei enään ole.
Nuo kun paukautat youtubeen, niin koko jatkoaika kumartaa kuningastaan loppu ikäsi.Mulla on 1986 - 1995 väliseltä ajalta 6 VHS kasetillista urheiluruudun jääkiekkokoosteita, eli noin 18 tuntia. Tiedän että on olemassa konsti siirtää nauhat koneelle, en vaan tiedä miten ja mitä semmonen laite / vuokra maksaisi ? Toimivaa vidoeolaitettakaan ei enään ole.
Mulla on 1986 - 1995 väliseltä ajalta 6 VHS kasetillista urheiluruudun jääkiekkokoosteita, eli noin 18 tuntia. Tiedän että on olemassa konsti siirtää nauhat koneelle, en vaan tiedä miten ja mitä semmonen laite / vuokra maksaisi ? Toimivaa vidoeolaitettakaan ei enään ole.
Löytyisköhän tuosta sun nipusta esim 28.12.1986 pelatun HIFK-Ässät ottelun Urheiluruudussa näytetty kooste?
Jos ja kun matseja löytyy, niin mikäs on ensiaskel siihen, että saan nuo siirrettyä jonnekin digiboksilta... t. uusavuton.
Juu eli tarvii ton videokaapparin. Ei varmaan löydy sulta?
Olisko palstalla joku ketä vois lainata @MustatKortit kyseistä laitetta?
Tunnen kyllä yhen kellä ainakin oli mutta asuu tietenkin Porissa ja mennään vasta äitienpäivänä sinne. Tosin eihän noi maksa kun 20e jos haluaa itse muutakin laittaa koneelle.
Voin kysellä tuota itse jostain kaupasta ja pitää myös opetella käyttämään. Jos sopii, niin palaan asiaan myöhemmin, heti ensi viikon alussa (nyt vappua kohti aika kiirettä).
Allekirjoittaneelta löytyy myös Ässät-Sport 7. ottelu studioineen kaikkineen. Se tosin näköjään löytyy tällä hetkellä myös Youtubesta: SM liigakarsinta LIVE Ässät Sport, 3. tammikuuta 2010 - YouTube
"3. tammikuuta 2010" Ööö.... okei.Allekirjoittaneelta löytyy myös Ässät-Sport 7. ottelu studioineen kaikkineen. Se tosin näköjään löytyy tällä hetkellä myös Youtubesta: SM liigakarsinta LIVE Ässät Sport, 3. tammikuuta 2010 - YouTube
Ja jos jotain kiinnostaa niin löytyy myös Yle puheen versio tuosta ratkaisevasta finaalista.
Ja tänne myös, Kiitos jo etukäteen
Tökitääs vähän @MustatKortit ja udellaan sitä, että ootko saanu joltain lainaksi/hankkinut tuollaista videokaapparia? Voisin viikonloppuna kysellä jos oot edelleen ilman ko. laitetta.
- Tämä oli se Jimin lähetys, löytyykö keneltäkään sitä nelosen versiota missä selostajat kertovat Ässien saapuvan jäälle tilanteessa missä Isomäen legenda alkaa soimaan, tätä etsin.
Kiitos sinulle! En muistanutkaan, että Armiallakin oli huikeita paikkoja löydy kiekkoa pussiin vikassa pelissä.No enpä olisi uskonut kuinka monrlta tuo pätkä puuttui, luulin että kaikki tosiaan sai sen jo pari vuotta sitten.
Kyllä niistä muista peleistäkin täytyy tallenteita jollain olla. Ei luultavasti tällä foorumilla olevilla, mutta luulisi tän kokoisesta tuppukylästä nyt joku innokas tallentaja löytyvän.
Edit: Kaikille kysyjille laitettu viestiä. Jos ei ole tullut niin muistuttakaa uudestaan.