Videoklippejä Ässien otteluista

  • 140 784
  • 438

Stern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Löytyisikö jostain päin webiä videoklippejä Ässien (playoff) -ottelusta? Etenkin ottelusarjan ratkaisseen Tappara-pelin huuma olisi hieno kokea uudestaan..
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Heh, pilkunnysväämistä, mutta silti. Luulisi tuonkin median olevan sen verran perillä tilanteista, että sitä ratkaisevaa maalia ei kuitenkaan tehnyt Nickerson, vaan Komarov.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tässä linkki, josta voi imuttaa lauantain 1.4 voiton maalit. Nelosen kooste.
http://rapidshare.de/files/17123165/voitto.mpg.html

Mulla on koneella Hiseyn ja Rauteen veivit, sekä kaipaisen jatkoaikamaaliin loppuneen ottelun maalit, jossa selostajalta on jäänyt lääkitys ottamatta ja höpisee vain väkivaltaisesta ottelusarjasta. Tulee jakoon, jos kiinnostaa.
 

statisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings
Ei keneltäkään löytyisi Porin 2. pelin maalikoostetta?
En kyllä tiedä mistä nuo maalit olisi voinut nähdä telkkarista, kun Nelosellakin meni mystisesti systeemit epäkuntoon juuri Ässä-inserttiä pyöritettäessä.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
mjarkko kirjoitti:
Tulee jakoon, jos kiinnostaa.

Veivit on nähty, mutta Tampereen JA-peli kiinnostaa toki. Sitä kelaa vaikka lopun ikäänsä läpi :)

-paze-
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
mjarkko kirjoitti:
Mulla on koneella Hiseyn ja Rauteen veivit, sekä kaipaisen jatkoaikamaaliin loppuneen ottelun maalit, jossa selostajalta on jäänyt lääkitys ottamatta ja höpisee vain väkivaltaisesta ottelusarjasta. Tulee jakoon, jos kiinnostaa.

Veivit on toki jo bongattu, mutta tosiaan tuon Tampereen pelin maaleja tuskin väsyisi katsomaan tällä vuosikymmenellä. Meinaan Ylen sivuilla tuli silloin jopa peräti yksi maali koko pelistä, jossa toki neljä oli tehtynä jo. Pelihän silloin päättyi vasta tovi urkkaruutujen jälkeen.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
mjarkko kirjoitti:
Tulee jakoon, jos kiinnostaa.

Oi, jaa mulle sitä Rrrrauteeta. Jookosta? Olisi kiva näyttää tyttöystävälle että Rautsi osaa olla muutakin kuin lihava. se on myös kiakkoilija
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tässä se puolivälierän vierasvoiton kaikki maalit.
http://rapidshare.de/files/17205272/vierasvoitto.mpg.html

Tiedosto poistuu jonkin ajan kuluessa, joten imuroikaa heti. Pitääpä katsoa onko joku imuttanut eilen laitetun tiedoston vai teenkö tätä ihan turhaan. Tiedostokoko on turhan iso, mutta ei ole aikaa pakata sitä pienemmäksi millään coodekilla, kun olen niissä hommissa kädetön.

Jurvanen, Rautee tulee huomenna. Jos vaikka paastoa sen ajan. Toivottavasti välieräsarjassa nähtäisiin hienoja ässähetkiä. Hisey tekee vielä ilmaveivin. Kahdesti koitti Tapparaa vastaan.
 

Radek

Jäsen
mjarkko kirjoitti:
Pitääpä katsoa onko joku imuttanut eilen laitetun tiedoston vai teenkö tätä ihan turhaan.
Et tee turhaan. Harmi vaan kun noita pelaajien tuuletuksia ei näy. Olisi ollut hienoa nähdä nekin. Itse olin niin liekeissä Hakametsän katsomossa, että pelaajien tuuletukset menivät totaalisen ohi.
Kuitenkin kiitos tästä. Menee "kunniapaikalle" kokoelmaan.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Tuon maalin jälkeen fiilikset oli kyllä uskomattomat! Tosta videosta kuulee hyvin, että Ässien maalit aiheuttivat hakametsässä sen isomman metelin. Voidaan kyllä olla ylpeitä me suomen parhaat kannattajat :D

Kiitoksia videoista ja lisää vain kiitos :)
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Onko jollain teistä tallessa se HPK-Ässät matsin pätkä, missä Knakkerton kiusaa viatonta nappiverkkaria. Kyseisen matsin otteluketjussa ollut linkki on vanhentunut. Ottelu pelattiin siis 12.01.2006.
 

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
mjarkko kirjoitti:
Jurvanen, Rautee tulee huomenna. Jos vaikka paastoa sen ajan.

Ei hitto. Kyllä se ison miehen saapuminen sitten kestääkin
 

Radek

Jäsen
Mahtaisikohan jollakulla olla mp3:sena tai vastaavana Jussi Ahon ja Kari Takon selostuspätkä Tampereen jatkoaikavoitosta, niin olisi aika messevää kuulla se. Taisi äijiltä jonkunverran irrota huutoa?
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jurvanen kirjoitti:
Oi, jaa mulle sitä Rrrrauteeta. Jookosta? Olisi kiva näyttää tyttöystävälle että Rautsi osaa olla muutakin kuin lihava. se on myös kiakkoilija

Tässä olkaapa hyvä. 11s Mikko Rauteen tähdittämää näytöstä, josta Kapasen Hannes ei löytänyt mitään hyvää. Oli katos KalPa vastassa.

http://rapidshare.de/files/17287463/rautee.mpg.html

Nää on ihan tv:tä tulleita ja analogisella tv-kortilla kaapattu. Digitaalinen on hankintalistalla.

En kai tee tässä mitään laitonta. Ettei vaan tule Saarisen Jussi tai Saukkonen Jutila turvamiehenään soittelemaan ovikelloa kun meidän 1v9kk tuleva ässätähti on päiväunilla?
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Radek kirjoitti:
Mahtaisikohan jollakulla olla mp3:sena tai vastaavana Jussi Ahon ja Kari Takon selostuspätkä Tampereen jatkoaikavoitosta, niin olisi aika messevää kuulla se. Taisi äijiltä jonkunverran irrota huutoa?

Ei valitettavasti ole, mutta Aho sekosi ja sanoista ei selvää saanut. Arvasi kyllä mitä oli tapahtunut.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jack Ace kirjoitti:
"No perkele, kysykää sitten."
Taisi Miksulilla olla kiire kotitunnelmaan :D

Loistavaa, nousi Miksulin osakkeet minun silmissäni, sehän oli ihan isäntä. Hyvä ettei käyny kiinni kysyjään, "HÄ"?
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näkkäri kirjoitti:

Joo. Alatsä mulle?!

Ei vaiskaan. Miksuli on kyllä sanavalmis mies. Aho on muutaman kerran sortunut lehdistötilaisuuksissa näppäräksi ja Mika on välittömästi lyönyt Jussin "kanveisiin". Harmi, että Mika lähtee. Hieno mies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös