Videoita

  • 585 020
  • 1 385

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Hieman myöhässä tää nyt tulee, mut onko kenelläkään tietoa, mistä löytyis se Jarkko Ruudun harjoitusottelussa esittämä pommi? Vastaanottavana osapuolena tais olla tää Byron Ritchie...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Nemo ja Kasparaitis (kopioi osoite ja avaa Media Playerissä): mms://msgvox2.cv.net/msgnetwork.com/11_2005/hnny_seg_kaspar2_111005.asf
 

Setämies

Jäsen
Master Chief kirjoitti:
Nemo ja Kasparaitis (kopioi osoite ja avaa Media Playerissä): mms://msgvox2.cv.net/msgnetwork.com/11_2005/hnny_seg_kaspar2_111005.asf

On se Nieminen niin priceless-äijä. Iteltä loppui katsominen 1min 49sek kohdalla, ei vaan enää pystynyt :D
 
Toimiiko muilla nuo NHL.comin videot? Mulla toimi ennen, mutta eilisestä lähtien ei oo toiminu. Oon kirjautunut, ja asetusten pitäisi olla kunnossa.
 

Kela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sellanen kysymys saattuuko kenelläkään olemaan toimivaa linkkiä The Mario Lemieux Showhun ekalla sivulla oleva linkki ei toimi? Olen nähnyt kyllä pätkän mutta olis hyvä saada se talteen.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Lievers#22 kirjoitti:
Toimiiko muilla nuo NHL.comin videot? Mulla toimi ennen, mutta eilisestä lähtien ei oo toiminu. Oon kirjautunut, ja asetusten pitäisi olla kunnossa.

Toimi täälläpäin ainakin pari tuntia sitten...
 
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, HIFK
On se Jarkko kyllä aika äijä. Hoiti molemmissa tapauksissa homman 100-0 kotiin, ja toisessa vielä mahdollisimman ärsyttävällä tavalla.
 

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös