Videoita

  • 584 366
  • 1 385

Rocco

Jäsen
Täältä löytyy Yahoon videohaku. Ei muutakuin hakukriteeri vaan boksiin ja sitten katselemaan...
 

Streaker-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Panthers, Flames
HFBoardsilta napattua:
The Wayne Gretzky Show
Linkki
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön

GameShark88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Atlanta Thrashers ja Suomen maajoukkueet
Tietääkö kukaan jotain linkkiä, mistä näkee miten Todd Bertuzzilla pimeni ja sit se hakkais sen äijän teholle ?
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Viestin lähetti GameShark88
Tietääkö kukaan jotain linkkiä, mistä näkee miten Todd Bertuzzilla pimeni ja sit se hakkais sen äijän teholle ?

Hockey-fights.comista itse löysin, tosin videota katsoakseen pitää rekisteröityä.
 

Anfortas

Jäsen
Dion Phaneuf

"Hitmen captain Ryan Getzlaf was a spectator due a concussion he suffered when drilled into the boards by Rebel rearguard Dion Phaneuf on Tuesday." -Red Reed Advocate

Video
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
http://nhl.com/intheslot/watch/video/index.html

Varmaan tosi lätkäfanit tietääkin tän jo. Osoitteessa voi katsoa viime kevään stanley cupin tähtihetkiä. Itse olen katsonut kymmeniä kertoja Niemisen Villen maalin Detroitia vastaan ja aina se näyttää yhtä upealta.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Siivu-Leevi
HFBoardsilta bongattua:

The Mario Lemieux Show

HUOM! Fileen koko palttiarallaa 124 MB, joten modeemilla imutellessa saattaa tovi vierähtää.

Edit: Mainostan nyt vähemmän kiireessä vielä hitusen. Tarjolla on 21 minuuttia jumalaista kynäilyä ja kasapäin maaleja herran uralta kronologisessa järjestyksessä.

Itse en voinut kuin naurahdella epäuskoisesti useille uskomattoman hienoille suorituksille.

Kyllä vaan, ei jumalauta. Kylläpä Mario saa vastustajat ja välillä omatkin näyttämään huonoilta. Joukkuetoverin ollessa ahdingossa Mario tulee paikalle, ottaa kiekon ja sanoo "ans perkele kun iskä näyttää", vetää koko vastustajan viisikon aivan vipuun nostaa kiekon yläisoäitiin. Varsinkin nuoret, katsokaa tämä pätkä. Tätä kutsutaan taiteeksi. Aivan käsittämätöntä vastustajien nöyryytystä.

Myös tuo Datsjukin läpiajomaali oli uskomaton.

Lisää näitä!
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Viestin lähetti Siivu-Leevi
HFBoardsilta bongattua:

The Mario Lemieux Show

HUOM! Fileen koko palttiarallaa 124 MB, joten modeemilla imutellessa saattaa tovi vierähtää.

Edit: Mainostan nyt vähemmän kiireessä vielä hitusen. Tarjolla on 21 minuuttia jumalaista kynäilyä ja kasapäin maaleja herran uralta kronologisessa järjestyksessä.

Itse en voinut kuin naurahdella epäuskoisesti useille uskomattoman hienoille suorituksille.

En saanut auki tuota pätkää, Windows Media Player ei pitänyt siitä. Millä tuon katselitte, kuola valuu pitkin suupieliä jo kuvitellessa tuon pätkän loistavuutta...
 

Anfortas

Jäsen
Hockey East

USA:n yliopistosarja Hockey East kotisivulta löytyy koosteita kauden peleistä.

Pelaajat ovat taitavia ja peli hyvännäköistä, mutta taklauksia ei juurikaan näe.

2004 NHL draftin ensimmäisenä päivänä varattiin ko. liigasta viisi pelaajaa (Cory Schneider BC, Chris Bourque BU, Adam Pineault BC, Billy Ryan ja Rob Bellamy Maine)

Hockey East Video Replay
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti peruspata
En saanut auki tuota pätkää, Windows Media Player ei pitänyt siitä. Millä tuon katselitte, kuola valuu pitkin suupieliä jo kuvitellessa tuon pätkän loistavuutta...

Ainakin itse katselin kyseisen pätkän WinAmpilla.
 

Animal

Jäsen
Viestin lähetti Parker27
Laitetaan nyt tänne tämä kun en muuta paikkaa keksinyt..

Godard vs McGrattan FIGHT

Kyllä on ikävä NHL kiekkoa kun tälläistä näkee...


Muutenkin Brian McGrattan on ollut ahkera poika tuolla AHL:n puolella. 27peliä ja 229PIM! Kova on tahti..heh

Hyvä mylly kaikin puolin... Tulee muuten näistäkin clipeistä NHL:ta ikävä:

Sota
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös