Videoita

  • 584 645
  • 1 385

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Colo
Mitä voi odottaa kirjoittajalta joka tykkää tappeluista ja hehkuttaa Kanadaa?
Ei juuri mitään..


Tosin nimimerkki Cairns on samantyylinen, mutta arvostan häntä huomattavasti enemmän hyvien juttujen takia. Hän tietää jääkiekosta sentään jotain kuin tämä D.Fuckerin puolustelija.
Selkeä jäähynpaikka.

Hei, mun ei tarvitse hehkuttaa kanadaa sillä olen ½-kanadalainen enkä ole koskaan kannustanut näitä suomen mikkihiiriä missään turneessa. Jos jotkut on gloryhuntereita niin sitten on, tuuliviiri on kiva keksintö.

Jaa että Darcy Tucker... eikös se kerro jo jotain että Tuckerilla on naisen etunimi ;)
 

pot67

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tulee vaan tämmöstä...


"Sorry, this site is temporarily unavailable!
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information. "
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Kyllä, mielestäni yksi kauden komeimmista ja eikä missään nimessä tuurilla.. ;)
Mutta on kyllä miellyttävää katsella tuon Afinogenovin menoa ja tekemisiä, en ole koskaan nähnyt yhtä kauniisti ja tehokkaasti luistelevaa pelaajaa pl Bure. Vielä kun oppii hieman paremmaksi kiekonkäsittelijäksi, niin hyvä tulee..
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
HFBoardsilta bongattua:

The Mario Lemieux Show

HUOM! Fileen koko palttiarallaa 124 MB, joten modeemilla imutellessa saattaa tovi vierähtää.

Edit: Mainostan nyt vähemmän kiireessä vielä hitusen. Tarjolla on 21 minuuttia jumalaista kynäilyä ja kasapäin maaleja herran uralta kronologisessa järjestyksessä.

Itse en voinut kuin naurahdella epäuskoisesti useille uskomattoman hienoille suorituksille.
 
Viimeksi muokattu:

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mahtaakohan vielä olla saatavilla Rock'em sock'em-videoita? Nämä Don Cherryn pätkät olivat ainakin joskus ihan mainioita. Oli maaleja,tappeluita ja taklauksia. Donin vitsit tosin eivät aina naurata. Olen monesta paikasta kysellyt, mutta mitään tietoa ei tunnu löytyvän josko näitä videoita jostain vielä saisi.
 

*Shadowman*

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kalpa, Trashers, Lightnings, Pool
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Löytäisiköhän joku vielä Pavel Datsjukin aivan huikeata läpiajomaalia viime kaudelta? En nyt muista mitä joukkuetta vastaan tämä Datsjukin erikoinen läpiajovariaatio tapahtui, mutta oli kyllä kerrassaan silmiä hivelevää nähtävää. Joku varmaan muistaa mitä maalia tarkoitan jos katseli viime kauden aikana video clippejä NHL-kierroksen maaleista.

Edit: Lisäinformaatiota sen verran, että vastassa oli Marty Turco. En vaan löydä tilanteesta toimivaa clippiä mistään.

Edit: Löytyihän se lopultakin. Sanoisin, että on siinä kaverilla pehmoset kädet. Katselkaa ja nauttikaa:

http://www.letsgowings.com/multimedia/031112datsyuk1a.mpg
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Viestin lähetti Tribal
Löytäisiköhän joku vielä Pavel Datsjukin aivan huikeata läpiajomaalia viime kaudelta? En nyt muista mitä joukkuetta vastaan tämä Datsjukin erikoinen läpiajovariaatio tapahtui, mutta oli kyllä kerrassaan silmiä hivelevää nähtävää. Joku varmaan muistaa mitä maalia tarkoitan jos katseli viime kauden aikana video clippejä NHL-kierroksen maaleista.
http://www.letsgowings.com/multimedia/031112datsyuk1a.mpg
Juu, tuo kikka on aivan uskomattoman hieno. Datsjuk käytti tuota samaista kikkaa joskus viime kaudella,mielestäni jossain rankkarissa kanssa (korjatkaa, jos olen väärässä)
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Frankie
Juu, tuo kikka on aivan uskomattoman hieno. Datsjuk käytti tuota samaista kikkaa joskus viime kaudella,mielestäni jossain rankkarissa kanssa (korjatkaa, jos olen väärässä)

No eikös tuo ole juuri se maali? Ja kuten näkyy, se on ihan pelitilanne maali, ei rankkari.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Viestin lähetti Master Chief
No eikös tuo ole juuri se maali? Ja kuten näkyy, se on ihan pelitilanne maali, ei rankkari.
Joo, kyllä minulla on vain sellainen mielikuva, että Datsjuk olisi käyttynyt tuota kikkaa toistekkin viime kaudella, jossain rankkarissa, jotain ?Washingtonia? vastaan. (saattaa olla, että muistan ihan omiani). Tuolainen mielikuva minulle vain jäi.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Juu, Datsyuk yritti samaa kikkaa rankkarista, mutta kyseinen maalivahti oli nähnyt tuon Turco:lle tehdyn tempun ja aavisti miehen aikeet. En vaan millään muista ketä vastaan tuo oli ja kuka oli maalissa. Hämärästi mielessä pyörii ehkä Roberto Luongo.

http://www.eagle97.freeserve.co.uk/Dats_top10.avi

Tuossa Pavelin värkkäämät TOP10-maalit viime syksyltä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Viestin lähetti Henkka
Juu, Datsyuk yritti samaa kikkaa rankkarista, mutta kyseinen maalivahti oli nähnyt tuon Turco:lle tehdyn tempun ja aavisti miehen aikeet. En vaan millään muista ketä vastaan tuo oli ja kuka oli maalissa. Hämärästi mielessä pyörii ehkä Roberto Luongo.

http://www.eagle97.freeserve.co.uk/Dats_top10.avi

Tuossa Pavelin värkkäämät TOP10-maalit viime syksyltä.
Jep, niin minäkin muistelin.
 

C.Moreno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & ISO-K Fan Club
Kuuluu tänne tai ei kuulu tänne...
mutta tietääkö kukaan saako mistään Suomesta ostettua/tilattua The Great Onen urasta kertovaa dvd-pakettia nimeltä The Ultimate Gretzky ?
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Viestin lähetti Marko Lehtinen
Pitikös tuossa Lemieux showssa olla äänikin mukana? Mikäli piti niin sitten minulta puuttuu joku koodekki, minkähän se vaatii?

Taustalla pyörii jotain musiikkia.
Selostuksia ei videolta löydy.

Koodekin saat selville GSpot ohjelmalla.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Viestin lähetti paavo07
Jep,kyllä Pavelilla pysyy kiekko sillon tällöin lavassa..
Iljan kaikki 41 maalia voi käydä kattoon Atlantan sivuilta.
www.atlantathrashers.com
[/QUOTE

Iljan maaleista kakki melkekein yv:llä viivalta. Datsyukin maalit on taidetta. Mielestäni Pavel on pajon taitavampi ja näytttävämpi ku Ilja koskaan tulee olemaan.

No, joo oon Red Wings fani, mutta silti Datsun maalit on paljon innovatiivisempia ku Iljan
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Laitetaan nyt tänne tämä kun en muuta paikkaa keksinyt..

Godard vs McGrattan FIGHT

Kyllä on ikävä NHL kiekkoa kun tälläistä näkee...


Muutenkin Brian McGrattan on ollut ahkera poika tuolla AHL:n puolella. 27peliä ja 229PIM! Kova on tahti..heh
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös