Videoita

  • 584 325
  • 1 385

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Sirad kirjoitti:
Saako noita NHL.comin highlights-pätkiä tallennettua jotenki omalle koneelle?

Jos viittii nysvätä, niin esim. Fraps-capture ohjelmalla saa videopätkiä kaapattua.
 

gscorer

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-kiekko
Teppo Winnipeg, kyllä siinä kaveri sönkkäs pahemman kerran. Vielä parempi moka kuin Saukkosen Timmo Kimonen.
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
Jäähyaition video...

Voisikohan joku laittaa tänne toimivan Jäähyaition jakson 5 mappi Ö:n?!?!
Olen imuttanut sen aikaisemmin täältä mutta se tilttaa aina noin 10 sekunnin kohdalla... Mulla on kaikki mahdolliset kodekit yms.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kaikki Canadiens videot kelpais mulle
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
teemu selänne

Mulle kelpais kaikki videot Teemu Selänteestä...... olisko kellään??
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Doaner kirjoitti:
Mulle kelpais kaikki videot Teemu Selänteestä...... olisko kellään??

Tossa olis muutama pätkä mitkä löysin netistä.
http://rapidshare.de/files/13581350/02_Olympics_Teemu_Selanne_vs_Chris_Pronger_check.avi.html

http://rapidshare.de/files/13581711/Teemu_Selanne_hit_Mike_Krushelynski_3-23-1993.wmv.html


http://rapidshare.de/files/13653731/selaenne_vs_domi.wmv.html

Ja sitten toiveisiin. Kaikki taklaukset mitkä arvon jatkoaikalaisilta löytyy olisi hyvin paljon tervetulleita.
Kiitos.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Aika sairasta menoa, jannut olivat yltäpäältä veressä. Tummissa pelannut jengi käytti mailaakin melko kiitettävästi, varsinkin se veskarin kirvesisku olisi voinut tehdä pahaa jälkeä osuessaan kunnolla.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Tappara
Beneway kirjoitti:
Joku kyseli jossain vaiheessa jotakin Larionovin jatkoaikamaalia Carolinaa vastaan.
Tekisi mieli nähdä Darius Kasparaitisin maali penguinsin paidassa jossain play-offien jatkoajalla. Itse maali ei tainnut olla kovin kummoinen paitsi tärkeä, ja tuuletus sen mukainen.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
ikuinen lupaus kirjoitti:
Tekisi mieli nähdä Darius Kasparaitisin maali penguinsin paidassa jossain play-offien jatkoajalla. Itse maali ei tainnut olla kovin kummoinen paitsi tärkeä, ja tuuletus sen mukainen.

Tässäpä kai.

http://rapidshare.de/files/14117971/Darius_Kasparaitis.avi.html

Kyllä sen tuo on pakko olla... meinaa ei taida olla Darius kovin montaa tuollaista maalia tehnyt :D.
 

puujalkapakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Suomi ja Kärpät
Palataan taas arkeen, ja aloitetaan puinti NHL:stä.

Kyselen, että näkisikö jostain SUORANA NHL-matseja??
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
puujalkapakki kirjoitti:
Palataan taas arkeen, ja aloitetaan puinti NHL:stä.

Kyselen, että näkisikö jostain SUORANA NHL-matseja??

Joo telkkarista. Hommaa Canal+ kanava. :-)
 

gscorer

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-kiekko
Eikös niitä taida netistä maksullisena streamina nähdä. NHL:ää, AHL:ää ja niitä Kanadan Major Junior liigoja. Aika edullisesti saa mielestäni katsoa, laadusta en kyllä sitten tiedä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit & Taitokiekko
Täälä nyt on ollut yhdestä sun toisesta liigasta videoita, joten kysyisin josko jollakin olisi laittaa jakoon Glen Metropolit aiheisia pätkiä. Kaiken näköisistä olisi suuri apu. Kiitos.
 

Largostos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Anaheim/Teukka
Selänne klippejä

Sattuisko jollain olemaan Teemu Selänteen klippejä miltä tahansa vuodelta, paitsi tulokaskaudelta. Tulokaskauden videot alkaa olemaan jo aika läpikäytyjä. Esimerkiksi San Josen kaudet on multa mennyt aika ohi ja niitä ois kiva nähdä.
Mitä tahansa löytyykin, olisin kiitollinen jos pistäisit eteenpäin!
 

gscorer

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-kiekko
Largostos kirjoitti:
Sattuisko jollain olemaan Teemu Selänteen klippejä miltä tahansa vuodelta, paitsi tulokaskaudelta. Tulokaskauden videot alkaa olemaan jo aika läpikäytyjä. Esimerkiksi San Josen kaudet on multa mennyt aika ohi ja niitä ois kiva nähdä.
Mitä tahansa löytyykin, olisin kiitollinen jos pistäisit eteenpäin!

Mä haluaisin taas katsoa noita tulokaskauden klippejä, eli jos sulla on niitä niin pisteleppäs tänne
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös