Videoita

  • 585 012
  • 1 385

Ekaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Calgary Flames
Pelintekijä kirjoitti:
Scott Stevensin Top 10 taklaukset, löytyiskö joltain?

Löytyy tästäkin ketjusta kun vain menee tarpeeksi kauas taaksepäin.
 

Joonatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ekaton kirjoitti:
Löytyy tästäkin ketjusta kun vain menee tarpeeksi kauas taaksepäin.


Ainakaan minun noita kyseisiä top-10 taklauksia etsiessäni tämän ketjun alkupään sisältämät linkit eivät enää toimineet.. Devilsin kotisivuilta saattaa löytyä nyt jotain aiheeseen liittyvää materiaalia paidan jäädytyksen kunniaksi.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan

gscorer

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-kiekko
Jarkko Immonen

Jos joku löytää videon noista Immosen maaleista Portlandia vastaan, niin pistäkää tänne.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Bulls, Arsenal, Canucks ja Three Lions
Doaner kirjoitti:
http://rapidshare.de/files/11547325/stickhandling.wmv.html

Jos pidät kynäilystä ja hienoista maaleista lataa tämä video, jonka bongasin hockeyfights.comista :D Videolla taitojaan esittelee mm. Crosby, Ovechkin, Zidlicky, Kovalev, Sedin.

Kyllä on todella hieno video muutamaa seikkaa lukuunottamatta. Ensinnäkin musikki ei todellakaan ole meikän makuun, lisäksi Zidlickyn maalin olisi voinut jättää pois ;).

Kuka muuten tuossa viedeon alkupuolella tekee upean maalin, jossa hän luistelee takaperin hyökkäysalueella ja pistää sitten kiekon pakin ohitse ja sitten veivaa vielä maalin. Kuva on aika epäselkeä, mutta olin havaitsevinani Frölundan paidan, ettei vaan ollu muuan Kallio?
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Löytyisiköhän mistään videota jossa Hannu Toivonen tappelee Budaj'n kanssa?

Entä sellaista videota, jonka joskus muistan jossain nähneeni, jossa Sean Bergenheim tekee maalin ja siihen heti perään tappelee jonkun kanssa AHL:ssä?
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Itse kaipailisin nimimerkissäni esiintyvän pelurin hemmetin hienoa maalia kaudelta 96-97 (?). Siis tätä Ottawaa vastaan tehtyä laidan ja pakin välistä pujottelua, josta oli pätkiä mm. edesmenneiden NHL Power Weekien alkuintrossa.

Myös kaikki muu materiaali k.o. henkilöstä kiinnostaa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Doaner kirjoitti:
http://rapidshare.de/files/11547325/stickhandling.wmv.html

Jos pidät kynäilystä ja hienoista maaleista lataa tämä video, jonka bongasin hockeyfights.comista :D Videolla taitojaan esittelee mm. Crosby, Ovechkin, Zidlicky, Kovalev, Sedin.
Musiikki tuolla videolla on kyllä kaikkien aikojen parhaita.

Huippuluokan soundtrackin lisäksi videosta löytyy toki ihan hienoja suorituksiakin, miinuksena kuitenkin Lennart Petrellin a-nuorten SM:ssä aikanaan tekemän "le but divinen" puuttuminen joukosta.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ei kellään satu olemaan koneella sitä Kyle Mclarenin pommia, kohteena Trevor Letowski? Ku tulee näitä pommitusvideoita keräiltyä, tuo ainakin puuttuu. Kaikki muutkin kunnon niittejä sisältävät videot otetaan vastaan.

Kiitokset.
 

Taskusorsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Ilves

Tiskikone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies
En ole löytänyt mistään pätkiä Wendel Clarkista.Hän oli kuitenkin kovan luokan pelimies!Ja kovalla tarkoitan kovaa.Onko kellään hajua,mistä löytyisi clippejä??
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Tiskikone kirjoitti:
En ole löytänyt mistään pätkiä Wendel Clarkista.Hän oli kuitenkin kovan luokan pelimies!Ja kovalla tarkoitan kovaa.Onko kellään hajua,mistä löytyisi clippejä??

Itse olen tämän ainakin löytänyt..... Wendel Clark "only the strong survive"
http://rapidshare.de/files/7759650/NHL_-_Clark_tribute.wmv.html
todella viihdyttävä pätkä..... suosittelen kaikille lataamista. Kovaa menoa 80-luvulta: tappeluita ja maaleja :D
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös