En mä tiedä mitä Berglundille on tapahtunut. Onko Peltosen valmennus pilannut hänet/kin vai oliko se alku vain suonenvetoa? Tasaisesti osoittaa käyrä alaspäin. IFK tarvitsee paremman kiekollisen liiderin mallia Gregoire/Kemiläinen.Toivottavasti ei ole kirjoitettu jatkoa. Ykköspakin paikalle on saatava kova seppä, tämä ei ole sinne päinkään. Onnetonta sähellystä.
Reunanen.Gregoire/Kemiläinen
Mitä on tapahtunut Berglundille? Ei saa yhtään syöttöä omille, jotenkin käyrä on ollut jatkuvasti alaspäin siitä miltä vaikutti tänne tullessaan.
Mitä on tapahtunut Berglundille? Ei saa yhtään syöttöä omille, jotenkin käyrä on ollut jatkuvasti alaspäin siitä miltä vaikutti tänne tullessaan.
Niinköhän jalka meni paskaksi siinä törmäyksessä Kåsastulin kanssa ja pelaa vahvalla puudutuksella. Toki, jalan ei pitäisi aiheuttaa jatkuvia syöttöjä ylivoimalla jalkoihin, mutta liikettä se haittaa varmasti. VB ei muutenkaan ole mikään raketti niin jalasta johtuva (?) huono liike saa hänet näyttämään heikolta tällä hetkellä.Mitä on tapahtunut Berglundille? Ei saa yhtään syöttöä omille, jotenkin käyrä on ollut jatkuvasti alaspäin siitä miltä vaikutti tänne tullessaan.
Niinköhän jalka meni paskaksi siinä törmäyksessä Kåsastulin kanssa ja pelaa vahvalla puudutuksella. Toki, jalan ei pitäisi aiheuttaa jatkuvia syöttöjä ylivoimalla jalkoihin, mutta liikettä se haittaa varmasti. VB ei muutenkaan ole mikään raketti niin jalasta johtuva (?) huono liike saa hänet näyttämään heikolta tällä hetkellä.
Tämä voi hyvin vaikuttaa, muttei ole täysi alibi. Berglund on alkuhuuman jälkeen ollut aika epätasainen suorittaja. Kuten @BOL on tyhjentävästi tiivistänyt, hän ei ole kovin kaksinen puolustuksessa - avut ovat enemmän hyökkäyssuuntaan.VB ei muutenkaan ole mikään raketti niin jalasta johtuva (?) huono liike saa hänet näyttämään heikolta tällä hetkellä
Tämä voi hyvin vaikuttaa, muttei ole täysi alibi. Berglund on alkuhuuman jälkeen ollut aika epätasainen suorittaja. Kuten @BOL on tyhjentävästi tiivistänyt, hän ei ole kovin kaksinen puolustuksessa - avut ovat enemmän hyökkäyssuuntaan.
On outo homma kyllä enkä mä näkisi tota tormäystä tai loukkia alentuneeseen pelitasoon syynä. VB pelasi jo ennen poffeja alenevasti ja käyrä on ollut alaspäin jo pidempään.Mitä on tapahtunut Berglundille? Ei saa yhtään syöttöä omille, jotenkin käyrä on ollut jatkuvasti alaspäin siitä miltä vaikutti tänne tullessaan.
Itse en laittaisi kumpaakaan kentälle, muuten kuin ylivoimakoostumukseen.Laittaisin ihan suosiolla Salinin Berglundin tilalle kokoonpanoon. Vaikka meillä onkin Tapsa maalissa, ei ole Tapparaa vastaan varaa lahjoittaa 2-3 maalipaikkaa per matsi tämän sankarin hasardien takia. Salin on kiistatta vielä köykäinen puolustuksessa, mutta lukee ja avaa peliä paljon paremmin kuin Berglund.
Nosti selvästi tasoa tänään, tätä Berglundia me tarvitaan.
Nosti selvästi tasoa tänään, tätä Berglundia me tarvitaan.
Ihmeellinen on ihmisen mieli. Kun Berglund tuli ihmettelin miten näin kova jätkä voi pelata liigaa? Kun Kåsastul tuli ihmettelin miten näin paska jätkä voi pelata liigaa? Ja tämän perässä on oltu ennenkin?? Niin vain kääntyivät mietteet kummastakin aivan täysin. Luulen, että Berglund pelasi loppukauden loukkaantuneena, mutta ikävä ei silti jää. Maalinedessä hyvin pehmeä ja viivapelaaminen huononi huonomisestaan kauden edetessä. Parhaimmillaan on toki kova seppä ja hyvin voi vielä se jyvä löytyä.Ouluun kahden vuoden diilillä. Kiitos ja näkemiin.
Kirjoittelin itsekin aiemmin, etten varsinaisesti jää kaipaamaan, mutta tämä tietenkin edellyttää sitä, ettei korvaaja ole Lepistö, saatikaan Rantakari. Joku takuuvarma onnistuja pitää löytyä. Berglund pelasi runkosarjaa kuitenkin 40 pisteen tahdissa.En tiiä, mä olisin ehkä pitänyt meillä. Potentiaalia on olla se liigan kärkipakki ja ajoittain jopa oli, nyt täytyy Salmelaisen taas löytää joku uusi. Ja toivottavasti se ei ole Sami Lepistö.