Viaplay – yleinen keskustelu

  • 279 052
  • 1 203

Lubeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Anaheim Ducks
Eräs kaikkien rakastama jääkiekkoselostajahan osti reilusti osakkeita omien sanojensa mukaan, nyt ei muuta kuin tankkaamaan lisää kun halpaa on!
Eiköhän Vihtori harjoittanutkin ns. daytradingia ja tienasi tuhansia kun pohjalle laskenut viaplayn osake nousikin seuraavana päivänä prosentin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jos en näe jatkossa yhdestä paikasta NHL:ää, dartsia, Valioliigaa ja rugbyä, kyllä mulla tulee ikävä.
No siis toki, jos homma menee vielä vaikeammaksi, mutta uumoilempa palapakettien tulevan takaisin markkinoille. Siis että voi ostaa lajin tai sarjan kerrallaan. Viaplayn ongelmat alkoivat juuri tuosta kaikkien sarjojen hamuamisesta samalle paketille.

Esim. itse katson vain jalkapalloa, ja olen joutunut maksamaan siitä sekä C Moren että Viaplayn hinnat, eli mallia 75e/kk. Onneksi en joudu enää maksamaan itse, mutta itse en tuota touhua jää ikävöimään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No siis toki, jos homma menee vielä vaikeammaksi, mutta uumoilempa palapakettien tulevan takaisin markkinoille. Siis että voi ostaa lajin tai sarjan kerrallaan. Viaplayn ongelmat alkoivat juuri tuosta kaikkien sarjojen hamuamisesta samalle paketille.

Esim. itse katson vain jalkapalloa, ja olen joutunut maksamaan siitä sekä C Moren että Viaplayn hinnat, eli mallia 75e/kk. Onneksi en joudu enää maksamaan itse, mutta itse en tuota touhua jää ikävöimään.
Mä varmaan noista neljästä mainitsemastani jättäisin Valioliigan ostamatta, jos kaikista joutuisin maksamaan erikseen. Dartsia näkee kyllä kattavasti PDC-TV:n kautta, mutta jälkilähetysten puuttuminen on valtava miinus. Muuten kyllä edullinen ja hyvä palvelu tällaiselle lajin ystävälle. NHL on pakko nähdä ja jälkilähetykset ehdoton vaatimus. Rugbyn arvokisoja on sentään sen verran harvoin, että siihen ei tarvitsisi ihan vuositilauksella satsata. No, onhan tässä taloudessa jo nyt NFL:n takia toinenkin sporttipaketti, kylkiäisenä Liiga. Ei se halpaa ole, mutta matsia kohden kohtuullisen siedettävä kustannus kahdelta hengeltä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä varmaan noista neljästä mainitsemastani jättäisin Valioliigan ostamatta, jos kaikista joutuisin maksamaan erikseen. Dartsia näkee kyllä kattavasti PDC-TV:n kautta, mutta jälkilähetysten puuttuminen on valtava miinus. Muuten kyllä edullinen ja hyvä palvelu tällaiselle lajin ystävälle. NHL on pakko nähdä ja jälkilähetykset ehdoton vaatimus. Rugbyn arvokisoja on sentään sen verran harvoin, että siihen ei tarvitsisi ihan vuositilauksella satsata. No, onhan tässä taloudessa jo nyt NFL:n takia toinenkin sporttipaketti, kylkiäisenä Liiga. Ei se halpaa ole, mutta matsia kohden kohtuullisen siedettävä kustannus kahdelta hengeltä.
Kaikki riippuu varmaan siitä, minkä hintaisiksi kukin laji- tai sarjapaketti muodostuu. Jos esim. NHL, Valioliiga/brittifutis, Mestareiden liiga, Formulat ja Liiga olisivat ne kalleimmat, niin 30e/kk olisi liikaa, mutta 20e/kk ihan ok. Esim. Darts nyt tuskin olisi mikään kallis lisä jne.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Aika mahdotonta sanoa miten nuo oikeudet menee jos Viaplay konkkaan päästetään.
NHL:n osalta varmaan tulisi mahdolliseksi hankkia NHL.tv ilman kikkailuita kun Viaplayn pohjoismaiset oikeudet raukeaisi.
Valioliigan suhteen olisi sitten mielenkiintoista kun omaa streaming-palvelua ei taida olla enää.
Menisikö sitten ale-hinnalla jollekin loppukaudeksi/sopimuskaudeksi.
 

Sirkkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo LFC
Tänään napsahti sähköpostiin tarjous 29,99€ 3 kuukauden ajan. Tarjous vanhoille asiakkaille ja toimii vain sähköpostiosoitteilla johon viesti lähetetty. Voimassa 17.12 asti.

Tämän vois kyllä napata kiinni.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Tänään napsahti sähköpostiin tarjous 29,99€ 3 kuukauden ajan. Tarjous vanhoille asiakkaille ja toimii vain sähköpostiosoitteilla johon viesti lähetetty. Voimassa 17.12 asti.

Tämän vois kyllä napata kiinni.

Voisi napata juu, mutta ei ainakaan itselle moista s-postia ole tullut.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuli mieleen että 3 kuukautta on pitkä aika. Onko mahdollista, että koko pulju kaatuu sitä ennen ja sitä myöten lähetykset katkeaa? Jos Antilta asiaa kysyy, niin tämmöistä vaaraa ei varmaan ole…
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paikataan hieman kassavajetta ennen kuin koko lafka menee nurin.
No näin pohtisin, kun mainostavat myös että leffa+sarjat- paketin saa puoleen hintaan. Sitä on kyllä aina silloin tällöin saanutkin halvemmalla, mutta nyt yritetään saada maksavia asiakkaita molemmilla paketeilla.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Tuli mieleen että 3 kuukautta on pitkä aika. Onko mahdollista, että koko pulju kaatuu sitä ennen ja sitä myöten lähetykset katkeaa? Jos Antilta asiaa kysyy, niin tämmöistä vaaraa ei varmaan ole…
Ei kai tuossa nyt sen enempää riskiä kenellekään ole, kun kerta kuukausi kerrallaan tuotakin maksellaan? Kassakriisissä olevan firman kannattaisi mieluummin koittaa kaupata 300€ vuosisopimuksia rohkeimmille.

Mutta kyllähän nämä tarjoukset nyt kertovat aika paljon firman heikosta johtamisesta ja siitä, että mitään (ainakaan onnistunutta) herkkyysanalyysia ei tehty, kun hinnat aikanaan vedettiin katosta läpi käyttöehtojen samanaikaisen heikennyksen kanssa.
 

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Tänään napsahti sähköpostiin tarjous 29,99€ 3 kuukauden ajan. Tarjous vanhoille asiakkaille ja toimii vain sähköpostiosoitteilla johon viesti lähetetty. Voimassa 17.12 asti.

Tämän vois kyllä napata kiinni.
Itsellekin kolahti tuo postiin ja kyllä tuolla hinnalla voi valioliigaa ja änäriä katsella muutaman kuukauden. Lähdetään siis tukemaan kriisiyritystä.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itsellekin kolahti tuo postiin ja kyllä tuolla hinnalla voi valioliigaa ja änäriä katsella muutaman kuukauden. Lähdetään siis tukemaan kriisiyritystä.
No nyt tarvii täälläkin aktivoida tuo aikaisemmin ilmoitettu 40% alennus ja toivoa, josko sillä täyttäisi vanhan asiakkaan kriteerit ja saisi tämän tarjouksen myös omaan laatikkoon.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänään napsahti sähköpostiin tarjous 29,99€ 3 kuukauden ajan. Tarjous vanhoille asiakkaille ja toimii vain sähköpostiosoitteilla johon viesti lähetetty. Voimassa 17.12 asti.

Tämän vois kyllä napata kiinni.
Pitääkö tässä irtisanoa edellinen tilaus ja luottaa että saa saman tarjouksen?
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mieltä. Muistan toki Lehtosen pelaajana, mutta persoonana jäänyt etäiseksi enkä ollut noteerannut sitäkään, että hänet on pestattu Viaplayn tiimiin asiantuntijaksi. Kuuntelin kuitenkin mielenkiinnolla juuri tuota linkattua studiota, jossa Laineen tilannetta ruodittiin. Mietin heti, että onpa raikasta puhetta. Lehtoselle siis tämän perusteella kiitosta asiantuntevasta ja raikkaasta kommentoinnista. Toivottavasti kuullaan lisää Lehtosen ajatuksia viikonlopun peleissä.
Kuulosti ja näytti muuten koko ajan siltä, että Ossi oli vähän ”älä älä nyt dissaa sitä Kekäläistä ja Patellaki on kohta paha mieli”
 
Kuulosti ja näytti muuten koko ajan siltä, että Ossi oli vähän ”älä älä nyt dissaa sitä Kekäläistä ja Patellaki on kohta paha mieli”

Niin kuulosti. Tuli sellainen fiilis, että Väänänen mietti itsekseen, että nyt ei menty tuottajan ohjeen mukaan. No ilmeisesti Lehtonen kuitenkin on ollut myös tuottajan mieleen, sillä oli ruudussa myös viime viikonloppuna. Ei Lehtoselta välttämättä mitään kovin analyyttistä puhetta tule, mutta ei tarvitsekaan. Teräviä havaintoja kuitenkin tekee ja puhuu asioista suoraan. Ehdottomasti jatkoon.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Sen 30€/kk tuosta vielä maksaisi, vaikka Nfl ei tuolta enää näykään. Harmi. Formuloilla taidettiin ampua viimeistään omaan jalkaan. Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä, mikä se näiden businesscase oli näiden nykyisten oikeuksien, tilaajamäärien ja hinnan osalta. Vaikka varaa olisikin maksaa, niin silti sitä miettii, että miksi maksaisi jonkun 45€/kk. Lapsen kanssa menee päiväpelit enemmän tai vähemmän ohi ja se ei siitä jousta. Katsomistunteja tulee vain yksinkertaisesti liian vähän ja vormulat on itselleni täysin nollakiinnostus nykyään. Varmaan irtisanomisilmoitukseen valinnut väärän kohdan, kun ei yllä olevaa tarjousta sähköpostissa näy.
 

Sirkkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo LFC
Pitääkö tässä irtisanoa edellinen tilaus ja luottaa että saa saman tarjouksen?
Tähän en osaa sanoa mitään. Itse irtisanoin paketin joskus, en edes muista milloin. Muistaakseni en 45€ ole ikinä maksanut. Elokuussa bongasin täältä ilmaisen kuukauden koodin, muuten on viaplay ollut tauolla.
 

Jass0

Jäsen
Tänään napsahti sähköpostiin tarjous 29,99€ 3 kuukauden ajan. Tarjous vanhoille asiakkaille ja toimii vain sähköpostiosoitteilla johon viesti lähetetty. Voimassa 17.12 asti.

Tämän vois kyllä napata kiinni.
Onpa halpa. Tuolla rahalla pääset yhteen Liiga-matsiin, jos lähellä asut, etkä mitään VIP-paikkaa halua.
 

Freewind

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Pitääköhän tuo itselläkin soittaa että lähettävät tuon sähköpostin. Eipä sillä kun tilaus on kuitenkin voimassa, mutta laskisihan tuo keskihintaa palvelulle kivasti.
 

F#21

Jäsen
Koodi on tosiaan ''SUPERTARJOUS''. Mulla sopivasti olisi veloitus tänään lähtenyt, niin eilen katkaisin tilauksen ja syötin koodin. Sain tuolla 29.90€ hintaan seuraavat 3kk.
Koodi toimi ainakin täällä, vaikken tuota sähköpostia ole saanut. Tosin olikos teillä muilla 29,90e/kk seuraavat 3kk vai 3kk yhteensä 29,90e?
Kiitos siitä, jos nyt tässä ainakin joulukuun katsois änäriä sekä valioliigaa.
 

Zohan

Jäsen
Koodi toimi ainakin täällä, vaikken tuota sähköpostia ole saanut. Tosin olikos teillä muilla 29,90e/kk seuraavat 3kk vai 3kk yhteensä 29,90e?
Kiitos siitä, jos nyt tässä ainakin joulukuun katsois änäriä sekä valioliigaa.

Tosiaan 29.99kk per kuukausi. Hyvä juttu, että toimii!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös