Viaplay – yleinen keskustelu

  • 288 970
  • 1 254

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Koodi on tosiaan ''SUPERTARJOUS''. Mulla sopivasti olisi veloitus tänään lähtenyt, niin eilen katkaisin tilauksen ja syötin koodin. Sain tuolla 29.90€ hintaan seuraavat 3kk.
Kiitos tästä! Palasin nyt myös itse viaplayn pariin ainakin kolmeksi kuukaudeksi. Kohtahan alkaakin sopivasti Dartsin mm-kisat.
 

Eskelarit

Jäsen
Koodi on tosiaan ''SUPERTARJOUS''. Mulla sopivasti olisi veloitus tänään lähtenyt, niin eilen katkaisin tilauksen ja syötin koodin. Sain tuolla 29.90€ hintaan seuraavat 3kk.
Mulla meni eilen veloitus, joten tämä tarjous jäi sitten käyttämättä, kun oli voimassa 16.12 (?) saakka. Saatana sentään, missasin sen Iivo-tarjouksenkin. :D
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mulla meni eilen veloitus, joten tämä tarjous jäi sitten käyttämättä, kun oli voimassa 16.12 (?) saakka. Saatana sentään, missasin sen Iivo-tarjouksenkin. :D
Mullakin meni veloitus just viime viikolla, joten jää nyt tämä tarjous hyödyntämättä.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Koodi on tosiaan ''SUPERTARJOUS''. Mulla sopivasti olisi veloitus tänään lähtenyt, niin eilen katkaisin tilauksen ja syötin koodin. Sain tuolla 29.90€ hintaan seuraavat 3kk.
Kiitos tästä, paluu tehty ainakin sen 3kk.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koodi on tosiaan ''SUPERTARJOUS''. Mulla sopivasti olisi veloitus tänään lähtenyt, niin eilen katkaisin tilauksen ja syötin koodin. Sain tuolla 29.90€ hintaan seuraavat 3kk.
Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta tarkoittaako tämä että tuo 3kk maksaa yhteensä 29,90e, vai että kolmen kuukauden ajan kuukausihinta on tuon kolmekymppiä?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Näköjään näitä koodeja nyt vihdoin tulee. Itse käytin tuon iivo-koodin, niin ei näköjään voi hyödyntää tätä supertarjousta. Toivottavasti tammikuussa tulee uutta koodia tarjolle - kyllä sisältö on ihan passeli tuolle <30e hinnalle.
 

Freewind

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Itselläni meni myös tilaus poikki maanantaina ja nyt aktivoin tuon koodin. Halvalta se tuntui kun "vain" 30 e lähti tililtä. Näemmä kaikkeen tottuu.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei muuten pyöri ainakaan mun tilillä tällä hetkellä mikään NHL-sisältö. On the flyn olisin kattonu. Ilmeisesti muillakin havaittu samaa ongelmaa. VMP
 

Freewind

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Ei muuten pyöri ainakaan mun tilillä tällä hetkellä mikään NHL-sisältö. On the flyn olisin kattonu. Ilmeisesti muillakin havaittu samaa ongelmaa. VMP
Minulla ei näy yhtään peliä edes tuolla tallennekirjastossa eikä ensi yön matsejakaan. Onkohan siellä joku unohtanut maksaa Bettmanille laskun ja oikeudet hävinneet savuna ilmaan?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minulla ei näy yhtään peliä edes tuolla tallennekirjastossa eikä ensi yön matsejakaan. Onkohan siellä joku unohtanut maksaa Bettmanille laskun ja oikeudet hävinneet savuna ilmaan?
Joo sama. Maalikoosteita lukuunottamatta näyttää kuin NHL olisi kadonnut koko alustalta..
 

Herhiläinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Kraken, Kiekko-Espoo
Joo sama. Maalikoosteita lukuunottamatta näyttää kuin NHL olisi kadonnut koko alustalta..
Sama näköjään täällä. Koko NHL hävinnyt Viaplaysta. Applikaatiossa ilmoittivat nyt, että "joillakin ongelmia NHL:n näkymisessä ja selvittävät asiaa". Netistä keskusteluja vilkaisten, oli samaa vikaa Viaplayssa Suomen ulkopuolellakin valiteltu.

Pari päivää sitten laitoin tilauksen takaisin päälle tuolla supertarjouksella ja vain NHL:ää varten.
 

Freewind

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Joo, nyt on tullut vain ilmoitus että ongelmia lähetysten kanssa. Vielä kun tietäisi että kannattaakohan tuota laittaa kelloa aamuksi soimaan. Ihan muuten vaan ei jaksaisi viideltä nousta...
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Näköjään Viaplay maksanut laskunsa NHL:lle, kun osa matseista on näkyvissä. Ei kuitenkaan koko laskua, kun esim. ma-ti yön Stars - Red Wings ei löydy.
 

BigD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Näköjään Viaplay maksanut laskunsa NHL:lle, kun osa matseista on näkyvissä. Ei kuitenkaan koko laskua, kun esim. ma-ti yön Stars - Red Wings ei löydy.
Tämä hieman ketutti, kun onnistuin pysymään maanantai-iltaan asti tulospiilossa, mutta matseja ei pystynytkään katselemaan jälkikäteen.

Toivotaan, että jatkossa toimii jälkilähetykset. Omalla kohdalla suurin osa NHL-otteluista tulee katsottua jälkikäteen.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Olin peruuttamassa tilaustani Viaplaylle, kun juuri ennen "varmista" napin painamista sieltä pärähti tarjous: Seuraavat 3kk kuukausihinnalla 29.99e. Tuolla hinnalla maksan mieluusti.
 

Eskelarit

Jäsen
Olin peruuttamassa tilaustani Viaplaylle, kun juuri ennen "varmista" napin painamista sieltä pärähti tarjous: Seuraavat 3kk kuukausihinnalla 29.99e. Tuolla hinnalla maksan mieluusti.
Kiitos!

Kävin "irtisanomassa" pakettia ja pistin syyksi, että maksaa liikaa -> tarjosivat 29,99e. Yritin jo aikaisemmin viikolla rutista asiakaspalveluun, että järjetöntä, kun ei-aktiiviset tilaajat sai "SUPERTARJOUS"-koodin ja vanhat maksaa täyttä hintaa.

No, tää paikkaa kivasti.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kiitos!

Kävin "irtisanomassa" pakettia ja pistin syyksi, että maksaa liikaa -> tarjosivat 29,99e. Yritin jo aikaisemmin viikolla rutista asiakaspalveluun, että järjetöntä, kun ei-aktiiviset tilaajat sai "SUPERTARJOUS"-koodin ja vanhat maksaa täyttä hintaa.

No, tää paikkaa kivasti.

Jännä, itselleni ei moista tarjousta tullut, johtuisiko sitten siitä ettää maksoin alihintaa hiihtelykoodin kanssa jo. Noh, saa tässä hetken vielä katsella kiekkoa, tilaus kuitenkin peruttu.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Jännä, itselleni ei moista tarjousta tullut, johtuisiko sitten siitä ettää maksoin alihintaa hiihtelykoodin kanssa jo. Noh, saa tässä hetken vielä katsella kiekkoa, tilaus kuitenkin peruttu.
Tähän tulokseen oli porukka tullut futisforumilla. Eli alennuksen käyttäneet eivät ole saaneet tuota tarjousta...

Toki aina voi tehdä uuden tilin ja käyttää tuon SUPERTARJOUS-koodin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös