Joo tämä on edelleen vuosittainen ilmiö. Bostonin peli katkesi kolmannessa erässä, siihen asti oli jännä ja tasainen peli.
Alkoiko lähetys myös tuntia oletettua aiemmin?
Joo tämä on edelleen vuosittainen ilmiö. Bostonin peli katkesi kolmannessa erässä, siihen asti oli jännä ja tasainen peli.
Alkoiko lähetys myös tuntia oletettua aiemmin?
Sama meno Buffalo-Toronto -matsissa. Jäi loppuhulinat näkemättä.Huomasiko kukaan muu ongelmia kesäaikaan siirtymisen yhteydessä änäripeleissä? Ainakin Islandersin ja Tampan ottelulähetys loppui kesken, onneksi peli oli jo "selvä" siinä vaiheessa, mutta ärsyttää kuitenkin kun nyt täyttä kuukausi hintaa tästä tuotteesta maksaa.
Sulla on vikaa vehkeissä. Mulla ei oo mitään tuollaisia ongelmia. Ei ole ikinä ollut. Läppärin kanssa on, mutta ne johtuu läppäristä/selaimesta.En tiedä onko tuohon satsattu vielä aiempia vuosia vähemmän, mutta tuohan pätkii ihan älyttömästi, kuva puuroutuu ja "looppaa" jatkuvasti.
Sulla on vikaa vehkeissä. Mulla ei oo mitään tuollaisia ongelmia. Ei ole ikinä ollut. Läppärin kanssa on, mutta ne johtuu läppäristä/selaimesta.
Onko yksikään laite kytketty kaapelilla, vai onko kaikki wifissä? Mulla on ollut 10-, 50- ja 150-megaiset yhteydet ulkomaailmaan. Kun nopeus nousi 50:een, vaihdoin vanhan rutkun tilalle uuden routterin, koska siirryin samoihin aikoihin kaapelikortista striimeihin ja käytän striimaukseen chromecasteja. Kun sen uudemman rutkun tuki loppui, siirryin mesh-aikaan, kun kerta olin laitteistoa uusimassa. Kummassakin päivityksessä satsasin hiukan enemmän laatuun, enkä ostanut verkkiksestä sitä hinnat alkaen -mallia.Ongelmia xboxilla, pc:llä, läppärillä ja puhelimella. Ja 100 megainen netti. En sitten tiedä mistä johtuu. Kaverilla on vastaavia, mutta harvemmin.
Onko yksikään laite kytketty kaapelilla, vai onko kaikki wifissä? Mulla on ollut 10-, 50- ja 150-megaiset yhteydet ulkomaailmaan. Kun nopeus nousi 50:een, vaihdoin vanhan rutkun tilalle uuden routterin, koska siirryin samoihin aikoihin kaapelikortista striimeihin ja käytän striimaukseen chromecasteja. Kun sen uudemman rutkun tuki loppui, siirryin mesh-aikaan, kun kerta olin laitteistoa uusimassa. Kummassakin päivityksessä satsasin hiukan enemmän laatuun, enkä ostanut verkkiksestä sitä hinnat alkaen -mallia.
Mitä on tullut perskohtaista kokemusta, läppäri pykii viimeistään tunnin kohdalla selaimesta riippumatta. Voi johtua mun raudastakin, ei kiinnosta päivittää, koska käyttö on aika satunnaista. Chromecasteilla on ongelmia äärimmäisen harvoin. Telkun omat appit ovat LG:llä ainakin niin kuraa, että niitä tulee käytettyä entistä harvemmin. Puhelimella (kolmen vuoden välein vaihtuvat iPhonet) tai iPadilla katson kaikkein harvimmin, niissä ei ole muuta ongelmaa kuin mahdollisesti jostain hertseistä johtuvaa nykimistä. Tosta xboxista en osaa sanoa mitään.
Mutta jos kaikilla vekottimilla on ongelmia, mä katsoisin ensimmäisen syyttävästi reitittimen ja ennen kaikkea wifin suuntaan.
No selain ei välttämättä ole se paras keino katsoa suoria striimejä. En tiedä tarkasti, mikä siinä mättää, mutta joku siinä on. Mutta mä esim. katsoin super bowlin castaamalla Katsomon sivun Chrome-selaimesta chromecastiin, kun se oli ainoa järkevä tapa saada kelaus toimimaan lähetyksen ollessa vielä kesken. En siis katsonut livenä, vaan muutaman tunnin viiveellä. Ei ollut mitään kuvanlaatuongelmia. Sen sijaan vastaavat katselut pelkästään sillä läppärin selaimella tosiaan alkavat bufferoida ja kuva menee puuroksi, kunnes antaa sille pienen keikauksen. Ja sitten taas sama uudestaan ja uudestaan. Korostan silti vielä, että tää läppäri on mallia mopo.Pc on kaapelilla. Ongelmia on suorissa lähetyksissä (mistä oikeastaan katson vaan formulat ja viikonloppusin nhl:ää ja joskus futista) ja muut toimii hyvin.
Noi pätkimiset saa vähän rauhoittumaan kun jaksaa päivitellä sivua uusiksi, mutta onhan se todella ärsyttävää.
Automaatio tekee tuota, leffa siis poistunut suoratoistosta, mutta löytyy vuokrattavana. Tätä tapahtui jo paljon ennen taloudellista syöksyä.Ovatko tosiaan niin epätoivoisia, että laittavat kesken jääneeseen leffaan hinnan. Minulla ilmestynyt 3,99 Muumio-leffaan ja lukee "jatka katselua".
Ei suoraan ViaPlay tämä kysymys kuulu mutta täällä voi olla tietäjiä?
Mulla mökillä kännykkä ja siitä voin tietysti jakaa verkon. Televisiossa kiinni Chromecast.
Pitäisikö toimia näillä laitteilla vai vaatiiko myös langattoman verkon?