Mulla on ollut jo pitkän aikaa pätkivää ja puuroutuvaa striiimiä. Chrome selaimena ja lähes poikkeuksetta on auttanut tuo, kun käynnistää selaimen uudestaan. Joskus vaatii myös läppärin restartin. Mulla on paha tapa jättää selain päälle ja läppäri lepotilaan, kun en sitä käytä. Se varmasti vaikuttaa jonkin verran.
Voi olla vainoharhaisuutta mutta mielestäni tuo pätkiminen ja puuroutuminen yleistyi samoja aikoja loppuvuodesta, kun alettiin uutisoimaan viaplayn ongelmista. Mene ja tiedä. Voisikohan sillä saada kustannussäästöjä jos vähän "pienemmällä kapasiteetilla" tyrkkää tuotetta ulos asiakkaille? Ala on minulle tuntematon, joten toivottavasti kukaan ei vedä hernettä nenään noista edellisen virkkeen sanavalinnoista.
Pari päivää sitten oli myös tuo ääniongelma, kun yritin katsoa stars-jets peliä. Joskus läppärikin oikuttelee äänien kanssa. Muutaman kerran tuli käynnistettyä uusiksi sekä kone että selain, ennenkuin huomasin muutoin äänten toimivan normaalisti...:D tuossa pelissä ne eivät kyllä alkaneet kuulumaan missään vaiheessa.