Vaikuttaa siltä, että Viaplay ei tiedä, mitä yrittävät. CMore - sama juttu. Jos yritetään saada toinen pois markkinoilta, tämä kaiken ostaminen ja kalliilla myyminen olisi ehkä oikea taktiikka. Vaatisi kuitenkin todella paksua lompakkoa kunnes toinen putoaa. Kun CMore ja Viaplay vaikuttavat olevan melko tasavahvoja lompakoiltaan, kummallakaan ei tällä taktiikalla kulje. Pitäisi olla vähän kyynisempi, ja muistaa miten laiskalla markkinalla operoidaan.
Yksi tai kaksi melko kallista pakettia menisi todennäköisesti kaupaksi, jos siinä olisi joku punainen lanka. Mutta kun juuri se puuttuu täysin - jääkiekko on molemmilla, jalkapallo on molemmilla (ja vielä Ruudulla), ralli eri firmalla kuin formulat ym ym ym.
Näin sen pitäisi mennä:
CMore: Ralli, Formulat, hiihto (joka toinen viikonloppu ilmaisena MTV3), mäkihyppy, yleisurheilu, lätkän MM-kisat.
Viaplay: Kaikki futis, tarvittaessa jopa MM- ja EM-kisat. Tennistä.
Ilmaiskanavilla: NHL. Nykymeininki, missä puoli promillea kansasta maksaa neljäkymppiä siitä, että joutuu kuuntelemaan jotain MOI ANNE, OLETKO HUONO NÄYTTELIJÄ??? -mainosta tuhatsatakahdeksankymmentäviisi kertaa keskellä yötä ei ole kenellekään hyvä, paitsi ehkä Antti Mäkiselle. Jos niitä mainoksia on kuitenkin pakko näyttää, eikö olisi ihan hyvä olla myös katsojia?