Twitterin puolella vilisee nyt viestejä, missä Viaplaylle sanotaan heipat. Ihmiset odottaneet kauden loppuun eivätkä reagoineet heti silloin hintojen nousuun.
Toisin kuin itse. Minä laitoin Viaplayn mäkeen heti. Syletti niin paljon, kun tiesin, että siellä Viaplayn toimistolla rupelipäät on oikein miettineet, että "ajoitetaanpa se hinnan nousu kauden keskelle. Kyllä ne ihmiset kauden loppuun katsoo kuitenkin ja ehditään kääriä massia. Kieh, kieh! Kausien välissä on aina luonnollista poistumaa, millä saadaan sitten selitettyä rumia lukuja. Ei meillä mitään hinnasta johtuvaa joukkopakoa ole... Aina kesällä on vähemmän tilaajia... Sitten syksyllä isketään jäätävä mainoskampanja ja määräaikaiset tarjoukset kehiin, joilla saadaan kuset.. anteeksi asiakkaita houkuteltua. Eikä sillä väliä että tarjousjakson jälkeen hinta on taas oksettavan korkea, koska kyllä ne taas kauden katsoo loppuun ennen kuin taas kesäksi lopettavat tilauksen" En halunnut antaa sitä ilo, vaikka kouraisikin syvältä jättää kaudet kesken.
Oli mulla kysymyskin. Meinaako Jatkiksen väki katkoa Viaplay-tilauksia nyt kauden jälkeen vai osuiko suurin irtisanomisbuumi silloin keväälle kun hinnat nousi? Silloin täällä ketjussa näkyi paljon heippa-viestejä. Tuleeko uusi aalto?