Viaplay – yleinen keskustelu

  • 278 590
  • 1 203

Juhisjuhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Harmi juttu, että Nuutti Vihtilää ei enää kuulla tällä kaudella Viaplaylla. Sanoi lähetyksessä, että ehkä ensi kaudella on mukana.
Pelit vaan loppuu kesken. Mäkinen saa hoitaa finaalit ihan niin pitkään, kun miestä huvittaa. Ei tulla vastoin tahtoaan heivaamaan sivuun.

Onneksi Nuutti saanut taas töitä talosta kaikkien henkilökohtaisten vaikeuksien jälkeen. Kaikkea hyvää sinne.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Eikös Skoda Cup mee nyt viaplaylle? Paljonkohan Viaplay nostaa hintaa ensi talvelle vai tulisiko jo jotain paremmin kohdennettuja paketteja tarjolle?

Itseä kun tuo Valioliiga kiinnostaisi.
 

Duke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Oulun Kärpät, ManU, AC Oulu
Twitterin puolella vilisee nyt viestejä, missä Viaplaylle sanotaan heipat. Ihmiset odottaneet kauden loppuun eivätkä reagoineet heti silloin hintojen nousuun.

Toisin kuin itse. Minä laitoin Viaplayn mäkeen heti. Syletti niin paljon, kun tiesin, että siellä Viaplayn toimistolla rupelipäät on oikein miettineet, että "ajoitetaanpa se hinnan nousu kauden keskelle. Kyllä ne ihmiset kauden loppuun katsoo kuitenkin ja ehditään kääriä massia. Kieh, kieh! Kausien välissä on aina luonnollista poistumaa, millä saadaan sitten selitettyä rumia lukuja. Ei meillä mitään hinnasta johtuvaa joukkopakoa ole... Aina kesällä on vähemmän tilaajia... Sitten syksyllä isketään jäätävä mainoskampanja ja määräaikaiset tarjoukset kehiin, joilla saadaan kuset.. anteeksi asiakkaita houkuteltua. Eikä sillä väliä että tarjousjakson jälkeen hinta on taas oksettavan korkea, koska kyllä ne taas kauden katsoo loppuun ennen kuin taas kesäksi lopettavat tilauksen" En halunnut antaa sitä ilo, vaikka kouraisikin syvältä jättää kaudet kesken.

Oli mulla kysymyskin. Meinaako Jatkiksen väki katkoa Viaplay-tilauksia nyt kauden jälkeen vai osuiko suurin irtisanomisbuumi silloin keväälle kun hinnat nousi? Silloin täällä ketjussa näkyi paljon heippa-viestejä. Tuleeko uusi aalto?
 
Eikös Skoda Cup mee nyt viaplaylle? Paljonkohan Viaplay nostaa hintaa ensi talvelle vai tulisiko jo jotain paremmin kohdennettuja paketteja tarjolle?

Itseä kun tuo Valioliiga kiinnostaisi.
Ei varmasti tule mitään kohdennettua tai jos tulee, niin se on jalkapallopaketti 40 euroa, lätkä 40 euroa ja formulat sun muut härpäkkeet 40 euroa :D.

Skoda Cup nostaa hinnat ensi vuonna johonkin 55 euroon per kuukausi. Tai sitten tehtiin taktiset ja nostettiin jo tänä vuonna ja ensi vuonna pysyy samassa 45 eurossa, jolloin superfanit voivat sanoa Viasatin olevan asiakasystävällinen palvelu, kun eivät mm-kisojen takia nosta hintaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Viaplayhan hommasi nuo MM-kisojen oikeudet jo muistaakseni vuonna 2019, en toki tiedä että miten se kompensaatio näissä menee mutta luulisi että jotain on maksettu jo silloin. Eli voihan se olla että osittain tuo oikeuksien hankintahinta näkyy palvelun hinnassa jo nyt.
 

Zohan

Jäsen
Oli mulla kysymyskin. Meinaako Jatkiksen väki katkoa Viaplay-tilauksia nyt kauden jälkeen vai osuiko suurin irtisanomisbuumi silloin keväälle kun hinnat nousi? Silloin täällä ketjussa näkyi paljon heippa-viestejä. Tuleeko uusi aalto?

Itsellä tulee katseltua Viaplaystä suurimmilta osin vain kaikki Florida Panthersin matsit sekä Formulat. Joskus harvoin Dartsia, Baseballia, muita NHL-otteluita ja vielä harvemmin futista. Pidän tilausta ympäri vuoden ja se on kaverin kanssa jaettuna puoliksi, joten hinta ei älytön minun käyttötarkoituksiin ole. Kuitenkin isoin plussa palvelussa on se, että ottelut näkee jälkilähetyksinä.

Kyllä se hintojennousu silti aina kismittää, kun aloitin Viaplayn tilaajana oli hinta 25e/kk ja silloin siihen kuuluis myös NFL.. Nyt nuo uutuudet CHL/MM-lätkä niin ei kyllä kuulu omaan katsontapiiriin.

Sarjoja toki nyt tullut tässä viimeisen vuoden aikana kulutettua tuolta enemmän, mitä ei aikaisemmin oikeastaan tullut tehtyä.

E: Vastaus kysymykseen: Tilaus jatkuu edelleen.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Twitterin puolella vilisee nyt viestejä, missä Viaplaylle sanotaan heipat. Ihmiset odottaneet kauden loppuun eivätkä reagoineet heti silloin hintojen nousuun.

Toisin kuin itse. Minä laitoin Viaplayn mäkeen heti. Syletti niin paljon, kun tiesin, että siellä Viaplayn toimistolla rupelipäät on oikein miettineet, että "ajoitetaanpa se hinnan nousu kauden keskelle. Kyllä ne ihmiset kauden loppuun katsoo kuitenkin ja ehditään kääriä massia. Kieh, kieh! Kausien välissä on aina luonnollista poistumaa, millä saadaan sitten selitettyä rumia lukuja. Ei meillä mitään hinnasta johtuvaa joukkopakoa ole... Aina kesällä on vähemmän tilaajia... Sitten syksyllä isketään jäätävä mainoskampanja ja määräaikaiset tarjoukset kehiin, joilla saadaan kuset.. anteeksi asiakkaita houkuteltua. Eikä sillä väliä että tarjousjakson jälkeen hinta on taas oksettavan korkea, koska kyllä ne taas kauden katsoo loppuun ennen kuin taas kesäksi lopettavat tilauksen" En halunnut antaa sitä ilo, vaikka kouraisikin syvältä jättää kaudet kesken.

Oli mulla kysymyskin. Meinaako Jatkiksen väki katkoa Viaplay-tilauksia nyt kauden jälkeen vai osuiko suurin irtisanomisbuumi silloin keväälle kun hinnat nousi? Silloin täällä ketjussa näkyi paljon heippa-viestejä. Tuleeko uusi aalto?
Sen verran urheiluhullu olen että mulla on melkein 200€ kuukausimaksu telialle mihin kuuluu puhelimen käyttö, laajakaista, cmore total mikä onkaan, netflix hbo, viasat total nhl kaikki pelit ja joku varmaan vielä unohtu. En jaksa hinnasta välittää kunhan nään liigan, nhl, formulat, timanttiliigan ja futiksen cl valioliiga.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Oli mulla kysymyskin. Meinaako Jatkiksen väki katkoa Viaplay-tilauksia nyt kauden jälkeen vai osuiko suurin irtisanomisbuumi silloin keväälle kun hinnat nousi? Silloin täällä ketjussa näkyi paljon heippa-viestejä. Tuleeko uusi aalto?
Itse sanoin juuri heipat, ja peruin tilaukseni. Finaalit näkyy YLE:ltä, joten ei syytä Viaplayn käytölle enää.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Itse laitoin tilauksen katki jo tuossa edellisessä hinnan nostossa. Ensi syksynä valioliigan alkaessa on sitten tiukka paikka, kun Newcastlekin on nyt mennyt pärjäämään. Saatan ottaa hyvin valikoituja kuukausia. Ehkä pyrin minimoimaan kustannuksia katkomalla pakettia jne.

Tai sitten takkuan noiden ilmaisstriimien kanssa, mutta ei ne kyllä hyviä ole.

Viaplay saa minusta varman asiakkaan, jos kokonaispaketin saa hintaan 35e/kk tai pelkän valioliigan 25e/kk.

Elokuusta toukokuun loppuun tai millon valioliiga nyt ensi kaudella päättyy: 225e take it or leave it.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Duke

Moritz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Dallas Stars
Ei varmasti tule mitään kohdennettua tai jos tulee, niin se on jalkapallopaketti 40 euroa, lätkä 40 euroa ja formulat sun muut härpäkkeet 40 euroa :D.

Skoda Cup nostaa hinnat ensi vuonna johonkin 55 euroon per kuukausi.
Jos jotain erillisiä "futis/lätkä-paketteja" tulee niin olen varma että siinä samalla tehdään taas sniikki hintojen nosto. Eli tuodaan esim. 35e/kk jalkapallopaketti, 35e/kk lätkäpaketti ym ym JA sitten samalla tehdään se hintojen nosto eli se kokonaispaketti "Viaplay Total" nouseekin vaikka 50-55e paikkeille.

Eli ne jotka katsoo esim. pelkkää futista saa periaatteessa illuusion pienestä hinnan alennuksesta, koska oikeasti koko Viaplayn hinta oli vielä hetki sitten tuo 35e/kk,

mutta ne jotka katsovat esim. NHL+Valioliiga, joutuvat maksamaan taas enemmän kuin aiemmin.

Viaplay julistaa että SINUN EI ENÄÄ TARVITSE MAKSAA KOKO PAKETISTA vaan saat valita paketin oman kiinnostuksen mukaan, mutta maksat oikeasti paskemmasta paketista saman hinnan kuin mitä koko Viaplay maksoi vuosi sitten, tai sitten maksat vielä nykyistä enemmän koska Viaplayn oli pakko hankkia 2 viikkoa kestävät MM-höntsät (Mertsin selostuksella).
 

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Itsellä parin päivän päästä menee tilaus poikki. Halusin vielä pitää Stanley Cup-finaalien ajan pystyssä, että voin pelejä väijyä jälkilähetyksinä. F1TV:n meinaan hommata erikseen tilalle ja NHL:ää katsoa jatkossa sen mitä maikkarilta tulee. Valioliigan katsominen on jo jäänyt niin vähälle tänä vuonna, että eiköhän siihenkin ilmaislähetykset riitä.
 

Barney

Jäsen
Itse olin kanssa laittamassa Viaplayta pois. Huomenna olisi ollut viimeinen maksupäivä ja ilmoitin tilauksen katkaisemisen syyksi liian korkean hinnan. Sieltä tulikin henkilökohtaisena tarjouksena kolme kuukautta yhden hinnalla eli kesä- heinä- ja elokuun maksan 15 euroa/kuukausi paketista. Tuolla hinnalla päätin jäädä kuitenkin kesän ajaksi asiakkaaksi, kun lauantaina tulee vielä FA Cupin finaali ja kesälläkin tulee Sipoon herttuan uusi kausi, joten eiköhän se tuolla hinnalla ole ihan ok palvelu.

En sitten tiedä, että kuinka monelle noita "henkilökohtaisia tarjouksia" tehdään, mutta varmaan siellä oli joku botti katsonut, että kun antaa kesän vähän halvemmalla hinnalla, niin se idiootti maksaa taas mielellään syksyllä sen 45e/kk parista Manchester Unitedin ottelusta.
 

Eskelarit

Jäsen
Itse olin kanssa laittamassa Viaplayta pois. Huomenna olisi ollut viimeinen maksupäivä ja ilmoitin tilauksen katkaisemisen syyksi liian korkean hinnan. Sieltä tulikin henkilökohtaisena tarjouksena kolme kuukautta yhden hinnalla eli kesä- heinä- ja elokuun maksan 15 euroa/kuukausi paketista. Tuolla hinnalla päätin jäädä kuitenkin kesän ajaksi asiakkaaksi, kun lauantaina tulee vielä FA Cupin finaali ja kesälläkin tulee Sipoon herttuan uusi kausi, joten eiköhän se tuolla hinnalla ole ihan ok palvelu.

En sitten tiedä, että kuinka monelle noita "henkilökohtaisia tarjouksia" tehdään, mutta varmaan siellä oli joku botti katsonut, että kun antaa kesän vähän halvemmalla hinnalla, niin se idiootti maksaa taas mielellään syksyllä sen 45e/kk parista Manchester Unitedin ottelusta.
Kiitos. Kävin itsekin kokeilemassa, että irtisanon ja syynä hinta. Heti tuli tarjous seuraavalle sivulle, että miten olisi 15/kk kesäajan. Sarjoja tulee jo katsottua pelkästään, joten 15e on ihan passeli hinta kesäajalta Totalista :)
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Tuli sitten käytyä ittekkin "perumassa" tilaus ja sama tarjous se sieltä putkahti itellekkin joten kiitokset tästä @Barney :)
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Tyyntä ennen myrskyä ;) Tuo vaikuttaa nyt tulevan kaikille, eli eiköhän siellä ole jo valmis tiedote joka laitetaan ulos heinäkuun lopussa. Syyskuun alusta lähtien paketin hinta on 54,99€.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Tyyntä ennen myrskyä ;) Tuo vaikuttaa nyt tulevan kaikille, eli eiköhän siellä ole jo valmis tiedote joka laitetaan ulos heinäkuun lopussa. Syyskuun alusta lähtien paketin hinta on 54,99€.

Ei tämä ainutkertainen tapaus ole, on joskus aiemminkin tupsahtanut kesäksi "ilmaista" katseluaikaa kun on pakettia ollut irtisanomassa. En toki muista onko parina viime vuonna, mutta kuitenkin. Itse jätin käyttämättä tämän huikaisevan kädenojennuksen, katsellaan Viaplayn suuntaan sitten joskus lokakuussa taas. Ehkä.
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Kiitos @Barney, kävin myös tuon "tarjouksen" ottamassa eilen ja kavereille vinkkasin asiasta. Itse en niin paljon tuolta sarjoja katso mutta perheenjäseneni tykkäävät sieltä kaikkea katsoa joten kyllä tuohon hintaan sen voin pitää kesän ajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös