Viestin lähetti cowboy
Joten jäljelle jäävät: Saipa, Pelicans, Tps, Hpk, Tappara, ilves.
Viestin lähetti Carlos
No hemmetti, miksen tätä heti tajunnut! Pasi menee tietysti töpseliin, Jalonen haluaa vähän "vittu me uskalletaan tapella" -osastoa HVM-joukkueeseensa. Kyllä mahtaisi kupliva-areenassa olla yleisö ihmeissään :D
Viestin lähetti Jet Ace
En minä tuollaista pelaajatyyppiä edustavaa TPS:iin kaipaa. Toki täytyy myöntää, että vesi herahtaa kielelle siitä ajatuksesta, miten tämän ketjun vetoomuksen allekirjoittajat kirjoittaisivat Nielikäisen ajeltua kaikkkea mikä liikkuu HIFK-TPS ottelussa. Nielikäinen luistelisi HIFK:n aition eteen ja tokaisisi: "Mä olen täällä teitä varten!".
Edit: Toivottavasti JHag ja kumppanit eivät näe painajaisunia kirjoitukseni takia. Ai niin, eihän se pysty nukkumaan, kiitos vohveliraudan.
Viestin lähetti Senior
Varsinainen kauhuskenaario:D . Toisaalta tapana tuntuu olevan, että JOS sellainen tapahtuisi, PUOLET täällä alkaa kirjoittelemaan, ettei me sitä edes olisi haluttukaan ja kyselee: kuka Pasi?:D Mikä on helpompaa kääntää kuin rotsi?
ps jiihaan hanuri saattaa olla arka tai ns alamäkiperse?
Viestin lähetti Jet Ace
Tuokko-Rautee-Nielikäinen :cool:
Viestin lähetti Jet Ace
En minä tuollaista pelaajatyyppiä edustavaa TPS:iin kaipaa. Toki täytyy myöntää, että vesi herahtaa kielelle siitä ajatuksesta, miten tämän ketjun vetoomuksen allekirjoittajat kirjoittaisivat Nielikäisen ajeltua kaikkkea mikä liikkuu HIFK-TPS ottelussa. Nielikäinen luistelisi HIFK:n aition eteen ja tokaisisi: "Mä olen täällä teitä varten!".
Edit: Toivottavasti JHag ja kumppanit eivät näe painajaisunia kirjoitukseni takia. Ai niin, eihän se pysty nukkumaan, kiitos vohveliraudan.
Viestin lähetti Fist of God
IFK-TPS peleissä oli viime kaudella, ainakin täällä Helsingissä sellaisia "härdellejä", jotka saivat yleisön ns. istuimiensa reunalle. Nyt nikkari/show -osasto taitaa häipyä Tupsista ja ottelut ovat taas vaarassa näivettyä tavalliseen 5-2, 2-5 "pelataan nämä vaan alta pois" -peleiksi.
Viestin lähetti JHag
Älä pelottele! Tuokko pelkäisi sitä kuitenkin, vaikka olisi samassa jengissäkin. Lupaan tuulettaa Pasin niiteille, meni jätkä minne meni. Minuun, taitokiekon ystävään, voi aina luottaa:D
Viestin lähetti Pressiboxi
Tuokko pelasi lähes koko kauden suht vakavien vammojen kanssa. Rintalastan ja olkapään ongelmat eivät ottaneet kunnolla parantuakseen. On muuten ilmoittanut Kiviharjun kanssa halunsa pelata joskus IFK:ssa, joten...
Taisipa "Stone" tokaista joskus, että ainoa joukkue Tepsin lisäksi, missä hän voisi kuvitella pelaavansa, on IFK:Viestin lähetti JHag
Kiviharjun haastattelusta luinkin tämän. Kaveri sanoi HIFKistä: "Värikkäin joukkue, hulluimmat fanit, paras vierashalli pelata". Eihän tällainen jätkä voi olla pohjimmiltaan paha?;)
Viestin lähetti JanJ
Taisipa "Stone" tokaista joskus, että ainoa joukkue Tepsin lisäksi, missä hän voisi kuvitella pelaavansa, on IFK:
Eikös homman nimi ole jo pitemmän aikaa ollut se, että Pasi olisi nimenomaan haluttu Raumalle, mutta Pasi itse taas ei tahtonut sinne?Viestin lähetti cowboy
Nythän näyttä siltä että sm-liiga joukkueista ainakaan seuraavat eivät Pasia ota:
LUKKO
Näinhän tuo järvenpohjasta naaratun näköinen kaveri tokaisi jossain haastattelussa. Heti meni kylmät väreet selkäpiissä. Siis negatiivisessa mielessä.Viestin lähetti JanJ
Taisipa "Stone" tokaista joskus, että ainoa joukkue Tepsin lisäksi, missä hän voisi kuvitella pelaavansa, on IFK: