Vetoomus HIFKille: Ottakaa Pasi Nielikäinen

  • 69 045
  • 471

Bacardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen on hyvä väri..
Alkulämmittely..

Hmm, milloin on tapahtunut tämmöinen välikohtaus, että Pasi olisi tapellut lämmittelyssä? On jäänyt näkemättä, sääli ..

Näin kyllä Helsingin Jäähallissa sekä Länsi Auto Areenassa episodin, jossa #25 juttelemalla "haastoi" Hentusta ja Toporowskyä, joka oli itse asiassa aika huvittava..koska kyseisten herrojen plei oli ottelussa semmoista taaperrusta, että hyi..Kyllähän Nielikäinen toisi aika lailla väriä tähän liigaan!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Waverunner:"Mulla on Pasista sellainen kuva, että se on samassa tilassa kuin Tomek Valtonen vielä kolme vuotta sitten."

Tomek oli kolme vuotta sitten 19-vuotias ja Pasi täyttää ensi helmikuussa 29. Jos Pasi olisikin parikymppinen tai alle, seuroissa voitaisiin olla miehestä huomattavasti kiinnostuneempia, koska uskottaisiin hänen mahdollisuuksiinsa kehittyä vielä pelillisesti.

No, Pasi on värikäs pelaaja ja niitä ei liigassa nykyään liikaa ole.
 
Viestin lähetti Oasis-Vieri
Nielikäinen SM-Liigaan! Joukkueella ei mitään väliä.

Onneksi voidaan pitää varmana ettei häntä nähdä Bluesissa.
Treeneissä tappeleva (+hallin käytävällä ja kaivohuoneella uhoava) Hermeksen mies pilannut ne mahdollisuutensa.

Toisaalta toivon että Nielikäinen tosiaan pelaisi liigassa, loppuisi täällä tuo vaahtoaminen ku Vili Virtanen lahtaisi sen.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti tiikeri
Vai pitääkö Pasi kärrätä HIFK:iin pelkästään otteluiden alkulämmittelyjä silmällä pitäen, saisipahan uhitella ja irvistellä vastustajalta paskat housuun jo ennen pelin alkua. Jos joku kuvittelee, että Pasin ansiosta HIFK saisi jotain ylimääräistä rispektiä, niin ei voi muuta kuin nauraa.
Helvetin hyvä idea, Pasi voitaisiin kärrätä sellaisilla 'Hannibal Lecter'-tyylisillä kärryillä kuonokopassa alkulämmittelyn ajaksi vittuilemaan vastustajille.

'Rispektistä' sen verran, että ei voi kuin nauraa siinä vaiheessa, kun IFK tarvitsee keskisuomalaisilta 'rispektiä'.

PENA, WAKE UP! PASI ON OTETTAVA VÄHINTÄÄN TRY-OUTILLE!
 

Waverunner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yep,

Ok, myönnetään... mun sanamuoto oli vähän provosoiva, mutta tarkoitin just tota Toporowski juttua tolla "tappelulla"!

Sitten asian "ytimeen": Vopat ja Nielikäinen tappeli - kumpi voitti ???????????
 

chandler

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,NY RANGERS
Viestin lähetti Waverunner
Yep,

Ok, myönnetään... mun sanamuoto oli vähän provosoiva, mutta tarkoitin just tota Toporowski juttua tolla "tappelulla"!

Sitten asian "ytimeen": Vopat ja Nielikäinen tappeli - kumpi voitti ???????????


Mitä? ei kai Vopat ja Nielikäinen oo koskaan tapellu vai mitä oikein ajat takaa?
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minäkin esitän vetoomuksen IFK:lle. OTTAKAA SE NIELIKÄINEN!!!
Koska Ilves on tällähetkellä siinä tilassa missä se on, niin mieleeni tuli kauhuskenaario siitä, että mitä jos R Jalo on niin suuressa hädässä että menee ja palkkaa Nielikäisen Ilvekseen.
Sitä tuskin kukaan itseään kunnioittava Ilves-fani sulattaisi.
Joten nöyrin toiveeni on että Ifk tai joku muu palkkaisi pian sen Nivalan moottoriturvan .

Ps. Huvittuneena muistelen edelleen eräitä play offeja, jolloin ennen peliä Smith ja Majesky kävivät jututtamassa Nielikäistä. Itse ottelussa poika parka oli niin peloissaan ettei uskaltanut edes taklata...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ziggy
Ps. Huvittuneena muistelen edelleen eräitä play offeja, jolloin ennen peliä Smith ja Majesky kävivät jututtamassa Nielikäistä. Itse ottelussa poika parka oli niin peloissaan ettei uskaltanut edes taklata...

Näytä mulle peli, jossa Nielikäinen ei ole taklannut, niin mä näytän sulle rehellisen autokauppiaan/Hjördiksen leuan.

EDIT: Huvittuneena muistelen muuten minäkin, nimittäin sitä, että milloin IFK on viimeksi pelannut play offeissa...
 

Waverunner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kumpi ja kampi tappeli - kumpi voitti????????

Heh, ton Vopat ja Nielikäinen jutun oli tarkoitus olla viittaus tohon ylläolevaan juttuun, mutta sorry - ei tainnut mennä jakeluun!

Mutta "asiantuntijoilta" mä tolla jutulla lähinnä yritin udella, että kumpi on kovempi jätkä, kun puhutaan tappelemisesta kiekkokaukalossa? Ei siis missään Hesarin jonossa :=)
 

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames
Kauhulla odotan että joku vielä oikeasti ottaa Nielikäisen kokeelle SM-liigaan. Kaikesta sydämestäni toivon, että Risto Jalo ei ole niin tyhmä. Toisaalta pelkään, että joku muu ottaa ja taas on yksi jääkiekkoa osaamaton pelaaja jonka ensisijainen tehtävä on taklata epäpuhtaasti, loukkaannuttaa vastustajia sekä lässyttää päätään.

Jääkiekon nimissä - Pysy Pasi Englannissa tai koita jotain muuta lajia kuin Jääkiekkoa. Rugby ei ole ollenkaan hassumpi.

Toivottavasti en loukannut ketään rehellisellä mielipiteelläni.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Rehellinen mielipide. Kyllä.

Tietämätön. Kyllä.

Pentti Matikainen. Puhu Alpo Suhoselle. Puhukaa siitä, että fanit haluavat Nielikäisen. Kerro Alpolle, että kyllä hippilauma kestää yhden rokun/kommunistin/maalaisen. Sano mitä vain, kunhan se #25 näkyy pian taas DDR-hallin jäällä.

Vai kokoontuvatko fanit Kosmoksen eteen punaviinipullojen kera ja lahjovat valmentajan?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Ziggy


Ps. Huvittuneena muistelen edelleen eräitä play offeja, jolloin ennen peliä Smith ja Majesky kävivät jututtamassa Nielikäistä. Itse ottelussa poika parka oli niin peloissaan ettei uskaltanut edes taklata...

Syksyllä -01 uskalsi kuitenkin ottaa nyrkkitappelun Smithin kanssa. Niin se kehitys kehittyy....En ole nähnyt vielä yhtään tyyppiä, jota Nielikäinen olisi pelännyt kaukalossa. Ja niitä on ollut tosi rumia ja tosi isojakin.

Kosmoksen edessä nähdään.
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Viestin lähetti JHag

Syksyllä -01 uskalsi kuitenkin ottaa nyrkkitappelun Smithin kanssa. Niin se kehitys kehittyy....En ole nähnyt vielä yhtään tyyppiä, jota Nielikäinen olisi pelännyt kaukalossa. Ja niitä on ollut tosi rumia ja tosi isojakin.

Kaverini väitti Nilviäisen maininneen ennen viimeisen ifk kauden alkua, että "..Vopatti on ainoo jonka kanssa täytyy olla vähän varuillaan ettei tule matsi liiaan yllättäen."

Jatkoajan toisessa Pasi -ketjussa haukutaan Nielikäinen ihan onnettomaksi kiekkoilijaksi mutta mielestäni viimeisissä ifk -matseissaan mies esitti jo lupaavia otteita noi niinkuin kiekollisessakin mielessä. Lisäksi show mieshän kaveri on joten laitan nimeni uudestaan otsikon mukaiseen vetoomukseen.

BTW seuraava matsihan taitaa olla juuri Tupsia vastaan, jonka eräälle pelaajalle Pasi lähetteli terveisiä IS:n sivuilla. Siinähän olisi Pasin palkka jo melkein maksettu kun sama lehti julkaisisi pari samanaiheista juttua ennen Tepsi matsia (Kunnon Lämäri -meininkiä! Pantaisiin vielä ambulanssi kiertelemään hallia pillit päällä) Halli olisi varmassti täynnä katsojia ja lehtimiehiä!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti The G
Kauhulla odotan että joku vielä oikeasti ottaa Nielikäisen kokeelle SM-liigaan.

Vaikka just nyt tästä asiasta ei pitäisi sanoa yhtään mitään, sen verran kommentoin kuitenkin, että Nielikäinen sopii erinomaisen hyvin SM-liigaan. Hän on yksi niitä valopilkkuja, joilta voi odottaa jotain. Nielikäisen panos tulevan joukkueensa eteen on ennen kaikkea taklauksissa, joiden avulla hän voi sytyttää esimerkiksi tappiolla olevan joukkueensa takaa-ajon. Nielikäinen osaa tai ainakin ennen osasi taklata sen verran puhtaasti, että se menee läpi Suvi-liigassakin. Lisäksi Nielikäinen osaa luistella, omaa ulottuvuutta ja herättää sopivaa kunnioitusta vastustajissa. Englannin keikan jälkeen kukaan ei enää ajattele, että Nielikäinen soittaa vain suutaan ilman katetta. Kuten JHag mainitsi, pelko ei kuulu Nielikäisen arsenaaliin. Sen sijaan hän on selvästi oppinut kunnioittamaan peliä ja vastustajia, joten yläpääkin on siltä osin ilmeisen kunnossa. Toki Nielikäinen osaa show-puolen lehtijutuissa. Pidän sitä pelkästään hyvänä.

Todellisuudessa on niin, että SM-liigan valmentajista vain muutama (3-4) jättäisi Nielikäisen ottamatta siinä tapauksessa, jos valmennus saisi vapaat kädet asian suhteen. Jos päätös asiasta annettaisiin joukkueiden pelaajille, Nielikäisen haluaisivat kaikki 13 liigaseuraa.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Viestin lähetti cobol
Jos päätös asiasta annettaisiin joukkueiden pelaajille, Nielikäisen haluaisivat kaikki 13 liigaseuraa.

Tällä kaudella jututtamieni pelaajien mukaan JYP ei tähän kategoriaan kuuluisi. Joojoo, mikkihiiriä ollaan.
 

Aatos

Jäsen
Viestin lähetti cobol

Todellisuudessa on niin, että SM-liigan valmentajista vain muutama (3-4) jättäisi Nielikäisen ottamatta siinä tapauksessa, jos valmennus saisi vapaat kädet asian suhteen. Jos päätös asiasta annettaisiin joukkueiden pelaajille, Nielikäisen haluaisivat kaikki 13 liigaseuraa.

On mukavaa, että empiirinen tutkimus tuottaa tulosta tutkijoiden kammioista tännekin asti.

Mukavaahan se on väitellä mikä on todellisuus tässäkin tapauksessa, siinä on vain pieni mutta...
Totuuden oikeaksi todistamisen taakka on väittäjällä, ei kuulijalla tahi lukijalla.

Eiköhän se ole käynyt selväksi, että ko. herran pelilliset ansiot eivät riitä SM-liigaan. Jos nyt kerran on niin arvokkaasta/värikkäästä kaverista kysymys, niin miksi kaveri on esillä valokaapeleiden syövereissä, bittikeitaalla nimeltä Jatkoaika.

Eikä esimerkiksi hokkarit jalassa jäällä. Kysehän oli kiekkoilijasta...eikö?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Olemme sanattomia Nivalan suuren miehen tempauksien edessä. Jäähyboksit vertailussa? Entä mitä sanoivat Kaarna ja Mälkiä Pasin esittäessä mielestäni pyyteettömän ja herkän toiveen ennen Saipan viimeistä matsia: "Saako tapella?". Ei mitään ymmärrystä, eikös tässä liigassa pitänyt olla joku viihde-elementtikin mukana?

Lobbausta kehiin ja Pasi edes pk-seudulle!
 

Fiesto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
S-urpouden huippu?

Lainaus Nielikäisen haastattelusta:
Paljon puhuttiin siitä, että kauden odotetuin mittelö olisi sinun ja Sami Heleniuksen treffi-ilta kahden kesken. Tätä ei kuitenkaan tapahtunut.
- No joo, minä olin viimeisessä pelissä Jokereita vastaan jo aika valmis lähtemään ja niin oli Samikin. Olin valmis katsomaan mitä se Heleniuksen poika on syönyt. Koutsi sanoi kuitenkin että ei saa tapella. En pelkää Samia ja tuskin hän pelkää minua, joten uskon että me vielä Samin kanssa joskus mennään kun paikka ja syy on. Tahtoa molemmilla on vaikkakin olosuhteet ulkopuolelta eivät aina suosisikaan tuollaista lämminhenkistä tapahtumaa.

Haluatko tarkentaa?
- No mikä jottei. Eräästä pelikiellostani johtuen minulle määrättiin sen suuruinen sakko, että harva suomalainen työntekijä tekee sellaista liksaa kuukaudessa. Ensin näytti siltä, että joudun sen maksamaan kokonaan itse mutta sitten seurajohto tuli taakseni ja maksoi noin puolet. Seuraavasta pelikiellosta olisin joutunut maksamaan tuplasti saman summan ja se summa lähentelee lukuja joiden eteen saa tehdä töitä yleensä 3-4 kuukautta. Harmittaa kyllä että kurinpitäjä voi tuolla tavalla mielivaltaisesti ottaa palkasta pois muhkean osuuden.

Siis hellanlettas sentään!
Olen aina tiennyt, että liigamme on tasoltaan sitä varmaa suviurpoa, mutta vielä tapahtuu tällaista. Eihän liigan tarvitse sentään jokaiseen kukkahattutätien vaatimukseen suostua, varsinkin jos näiden "väkivalta kahleisiin"- paitoihin sonnustautuvien tantturoiden toiveet vievät:
A) Yleisön katsomoista
B)Tunnelman halleista
C)Rahat pelaajilta

Puhtaanapitolaitoksen suositukset lajin uudelleensiivouksessa:
(By:Fiesto)


1.Heivatkaa nämä tantut jo vihdoin yli laidan. Minä vaikka maksan heille menomatkan laivalla/lentokoneella/millä tahansa kulkuneuvolla väkivallattomien kansalaisten luvattuun maahan, Kamputsaan. Siellähän ei sentään pelata tätä kaikkien paheksumaa lajia, joka tunnetaan nimellä jääkiekko.

Samalla pari tätyliä voitaisiin lähettää länsinaapuriimme julistamaan tätä rauhan ja ihanuuden aikaa, saisivatpa Ruåttalaisetkin kokea tämän kapitalistisen kukkatätihattu-järjestön valtikan iskut syvällä selkärangassaan. Sehän on epäreilua ruåttalaisia kohtaan, että me saamme kärsiä kaiken yksin. Jaettu kärsimys on parempi kärsimys.

2. Kun vaihe yksi on suoritettu täydellisesti loppuun, eli rakkaassa isänmaassamme ei olisi enää yhtä ainutta toisinajattelijaa Muuten meillä olisi taas parin vuoden päästä käsissä sama ongelma , lähetettäisiin vaikkapa Norjaan kaikki nämä "tappelut kostautuvat omissa"- tyyliset nysverövalmentajat ja paikataan valmennuksen vajaus kavereilla, jotka antavat pelaajien kostaa esim. tähtipelaajan vahingoittamisen (tässä olisi loistoammatti Cairnsille) vapaasti ja vielä arvostaisivat tätä.

3. Lopullinen niitti entiselle kukkahattutäti-diktatuurille olisi pieni sääntöjen muokkaaminen. Otettaisiin suoraan mallia NHL:stä, jossa tappelusta ei lennä pihalle. Kaverithan nauravat itsensä hautaan Jenkkilässä, kuullessaan tästä meidän loistavasta kaikki ulos säännöstä.

Tulos. Goonius kunniaan ja yleisö saisi roppakaupalla vastinetta rahoilleen.

-Fiesto-
 
Viimeksi muokattu:

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Minä en halua sitä suurisuista puupäätä nähdä kaukalossa. Mielummin joku kovaa, mutta rehellisesti pelaava pelaaja, joka ei ota turhia jäähyjä tyyliin Hyvönen, Smyth, Toporowski, Kankaanperä, Kangasniemi, Hulkkonen jne..

Sirkukset ovat sitten erikseen. Tehkää adressi, että saatte Pasin viihdyttämään teitä vaikkapa Sirkus-Finlandiaan.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisin heti valmis ottamaan Pasin IFK:hon. Nielikäinen vois pelata jossain nelosessa ja koska kaverilta ei käsiä tai muita pelillisiä apuja löydy, niin ainut tehtävä olisi IFK:n tähtien suojeleminen. Siitä vaan mailallahakkaajat levyksi ja ihan sama, jos lentää pihalle, kun siitä ei hirveää menetystä tule.

Tätäkään "suojelua" ei tarvitsisi monesti harrastaa, niin vastustaja tietäisi, että sikailu on kielletty ja sillä siisti.

ps. Siinä olen samaa mieltä aikaisemmin kirjoittaneen kanssa, että sääntöjä tappeluiden osalta täytyisi rukata huomattavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös