Tulee mieleen Fingerpori muutaman viikon takaa...Mitäs luet? Sofi Oksasen Puhdistus. Ahaa, ja naamasta varmaan aloitetaan? Jos joku jaksaa etsiä tuon niin tuolta: www.hs.fi/fingerpori
Tulee mieleen Fingerpori muutaman viikon takaa...Mitäs luet? Sofi Oksasen Puhdistus. Ahaa, ja naamasta varmaan aloitetaan? Jos joku jaksaa etsiä tuon niin tuolta: www.hs.fi/fingerpori
Tässä nyt ei ole kukaan kuitenkaan kuollut mutta hiljaiseksi tämä listaus minut vetää:
Vuoden viihdetaitelija: Janne Kataja
Kultainen TV - vuoden naisesiintyjä 2008: Vappu Pimiä
Vuoden radiokanava: Radio Nova
Finlandia-palkinto: Sofi Oksanen (ja Runeberg-palkinto, ensi kertaa nuo palkinnot samalle henkilölle noin niin kuin parin kuukauden välein)
Saa monet tykätä Katajasta, Pimiästä, Novasta ja Oksasesta, mutta minä en voi sietää mitään noista. Oksasen uusinta kirjaa luettuani 100 sivua luettuani, olin kuin perseelle ammuttu karhu. Oli lopetettava luenta kesken.
Totean kuin Veikko Huovinen jokunen vuosi sitten: "En enää tunnista aikaani".
Nyt herää kuitenkin muutama kysymys, eli jos siitä vierestä on löytynyt se vodkapullo, niin mistä tyttö on sitä saanut ? Jossain lehdessä oli puhetta että tyttö oli jäänyt kiinni tupakoinnista. Joku on siis ostanu vodkan lisäksi myös tupakkaa alaikäiselle ?
Sopii kuvaan. ABC on huoltoasemien Nova.Radio Nova on taas pelkkää schaissea! Luoja kun olin ABC:lla harjoittelussa viime keväänä ja kun siellä muuta kuunneltukaan kuin tuota...
Mitä muuta 99% palstalaisista on kuin taviksia, vaikkei tuulipuku käytännössä suhisisikaan? Siis sinä ja minä mukaanluettuina.Ei toimi minuun, eikä näköjään kovin moneen muuhunkaan, mutta ehkä sitten siihen Novan omaan kohderyhmään (oliko se nyt 30-50 -vuotiaat tavikset, tuulipukukansa).
En oikeastaan. Täällä on varsin usein tapana ulkoistaa tavallisuus koskemaan muita joidenkin ominaisuuksien vuoksi, vaikka kaytännössä kaikki ovat taviksia. Ja mikäs on ollessa. Itse ainakin olen mielelläni, vaikka en iltapäivälehdistä, vaaleapaahtoisesta kahvista ja ruispaloista niin kovin paljon perustakaan. Enkä Radio Novasta.Joo joo, ymmärsit varmaan, mitä ajoin takaa.
Ei se mulle kelpaa, koska tuulipukuja sovitellaan vähän mistä syystä sattuu muiden päälle. Vai onko nyt niin, että vain Radio Novan kuunteleminen täyttää tuulipukukansalaisen aka taviksen mitat? Entä jos juo teenään vain Pauligin tai Liptonin keltaista? Minä nimittäin välttelen Novaa sekä iltapäivälehtiä ja nautin kahvini fiinisti tummapaahtoisena, mutta jos teetä satun juomaan, imaisen yleensä keltaisen pussiteen. Olen ymmälläni asemoidessani itseäni tuulipukuasteikolla.Korjasin sen alkuperäisen viestini nyt kenties sampiollekin kelpaavaan muotoon.
Vittu mä en jaksa nyt perjantai-iltana ruveta vääntämään tällaisesta..
Joulukuun 13 v.2007 on kyseinen sarjakuva.
Ajattelehan kun nuo kaksi joskus löytävät toisensa, siinä mielessä. Pian kuuluu Pimiä-Katajan huushollissa pienten juontajanalkujen jalkain tepsutusta... Silloin voisi kyllä lähteä mediapoliittiseksi pakolaiseksi vaikka Pohjois-Koreaan.Janne Katajan ja Vappu Pimiän palkitseminen millään muulla kuin saunan taakse viennillä vetää kyllä surulliseksi ja hiljaiseksi.
Ajattelehan kun nuo kaksi joskus löytävät toisensa, siinä mielessä. Pian kuuluu Pimiä-Katajan huushollissa pienten juontajanalkujen jalkain tepsutusta... Silloin voisi kyllä lähteä mediapoliittiseksi pakolaiseksi vaikka Pohjois-Koreaan.
se totta puhuen surulliseksi vetää. Katoamisesta saakka tuli luettua kaikki uutiset, ettö jokohan hän olisi nyt löytynyt, mutta ei.
Penkkarien ohjelma meni uusiksi Meri-Porin lukiossa. Tasoristeysonnettomuudessa kuoli kaksi koulun abiturienttia, yksi loukkaantui vakavasti.
Jos puomit ovat alhaalla ja kellot soivat niin luulisi tajuavan olla menemättä alle. Jos puomeja ei ole, niin eipä ole suuri ajanmenetys pysähtyä raiteiden eteen ja katsoa näkyykö junaa.
Joo, tuota minäkin olen aina ihmetellyt kun näiden onnettomuuksien jälkeen puhutaan että "puomit olisivat ehkäisseet tuonkin onnettomuuden". Kun minun mielestäni järjen käyttö ja normaali tarkkaavaisuus liikenteessä ajavat ihan saman asian. Ei se niin aikaa vievää ja vaikeaa ole pysähtyä siihen tasoristeykseen ja katsoa kunnolla molempiin suuntiin tuleeko junaa. Noissa puomittomissa tasoristeyksissä kuitenkin yleensä on ihan suht' hyvä näkyvyys että pitäisi kyllä ehtiä pois alta ihan heittämällä.