Poliisi kävi ovella kertomassa, että 54-vuotias äitini on löydetty kuolleena kotoaan.
Huhhuh.. otan osaa. Voimia surutyöhön.
Poliisi kävi ovella kertomassa, että 54-vuotias äitini on löydetty kuolleena kotoaan.
Poliisi kävi ovella kertomassa, että 54-vuotias äitini on löydetty kuolleena kotoaan. Sunnuntaina näin sitä viimeks. Siitä alkoikin helvetin hankala soittorumba kaikille läheisille. Mummolle ja ukille soittaminen oli hankalinta, kun piti kertoa heidän tyttärensä poismenosta.
Kaikki mummot ja ukit on elossa ja äiti oli se, joka lähti ensimmäisenä.
Poliisi kävi ovella kertomassa, että 54-vuotias äitini on löydetty kuolleena kotoaan. Sunnuntaina näin sitä viimeks. Siitä alkoikin helvetin hankala soittorumba kaikille läheisille. Mummolle ja ukille soittaminen oli hankalinta, kun piti kertoa heidän tyttärensä poismenosta.
Kaikki mummot ja ukit on elossa ja äiti oli se, joka lähti ensimmäisenä.
Armanin Täällä Pohjantähden Alla päätösjakso... isolla miehellä tuli tippa linssiin.
On se perkele ettei veteraaneista kyetä pitämään kunnolla huolta. Jos terveiset päättäjille on, että "antaisivat edes mennä sitten rauhassa hautaan eivätkä kiusaisi enää" , niin jossain mennään pahasti metsään.
Kaipa noiden järjestöjen toimintaa täytyy jotenkin ohjata, eikä rahan jakaminen päälle 9-kymppisille ihmisille poista vielä palvelutarpeita.Veteraanijärjestöjen omaisuus lihoiksi ja rahat vielä elossa oleville veteraaneille. Nyt siellä toiminnanjohtajat ym vetää 100k€ vuosipalkkaa
Kyllähän noi kuvat ja jutut Lontoon Grenfell Towerista vetää hiljaseksi.
Chris Cornellin kuolema on ollut kova pala. Olen vain sulkenut sen mielestäni. Monina aikaisempina vuosina olen kuunnellut Superunknownia ihan säännöllisesti, mutta enää en ole siihen pystynyt. Se tuntuu liian vaikealta, vaikka se on Aution saaren levyni.
Minkään nuoruuden sankarini kuolema ei ole ollut näin vaikea. Ei edes Weilandin.
Minulle tämä Chris Cornellin poismeno on ollut näistä viimeaikaisista pahin. Esim. Lemmyn kuoleman jälkeen tuli kuunneltua Motörheadia paljon, mutta Cornellin poismeno oli niin kova paikka etten ole montaa kertaa halunnutkaan kuunnella. Uutisen kuultua hieman Temple of the Dogia ja autossa kerran puolivahingossa meni soittimeen levy jossa oli mm. Soundgardenin viimeisin levy. Sen annoin sitten soida läpi.Chris Cornellin kuolema oli oikeesti vähän shokki. Uskomaton laulaja. Faijan aikoinaan mulle opettama. Oon luukuttanu poismenon jälkeen pelkkää audioslavea
Yhtenä syynä siinä on se, etteivät EU-maat pääse asian järjestämisestä yhteisymmärrykseen. Unkarin kaltaiset aidanrakentajat eivät edistä ongelman hoitamista vaan siirtävät sen vaan muualle ja aiheuttavat epäsopua euromaiden välille. Se, että yksittäiset maat sulkevat rajojaan ei auta mitään.Kyllä se niin vain on, että Eurooppaan ei tuollaisia haluta, mutta tulevat silti.
Kolme marokkolaismiestä pidätetty epäiltynä joukkoraiskauksesta. Hyvä niin, mutta se valtio saisi haistaa vitun.
Olen vieraillut, sellainen agressiivinen kohellusmaa missä koko ajan on joku kiskomassa hihasta ja sähläämässä jotain.
Kyllä se niin vain on, että Eurooppaan ei tuollaisia haluta, mutta tulevat silti.
Mutta joo, veti surulliseksi/hiljaiseksi/vihaiseksi tuo joukkoraiskaus. En tosin sitä uutista ole missään nähnyt mutta luotetaan sun sanaan.