Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 671 170
  • 3 233

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Siniset verkkarit? Vähän kaljuuntunut päälaki? Omalla lähistöllä asuu tälläinen jannu joka on joka-ikinen-kerta salilla kun itse sinne eksyn, lenkkeilee kovasti ja lähes jokaisessa Jokereiden pelissäkin kyseiseen jannuun törmään. Alkuaikoina kovasti tarjosi apua oikeiden salitekniikoiden yms. kanssa ja hieno mies varmasti muutenkin.
Tummansiniset Adidakset ainakin nyt menossa. Lippis päässä ainakin näillä keleillä, en muista päälakea. Asuu jossain Vuosaari/Aurinkolahti -suunnalla.
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tummansiniset Adidakset ainakin nyt menossa. Lippis päässä ainakin näillä keleillä, en muista päälakea. Asuu jossain Vuosaari/Aurinkolahti -suunnalla.

Sitten ei ole sama kaveri kyseessä. Tämä mun treenari asuu jossain Maunula- Oulunkylä akselilla.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sitten ei ole sama kaveri kyseessä. Tämä mun treenari asuu jossain Maunula- Oulunkylä akselilla.
Joo tuskin on sama kaveri, jos sun "pappasi" käy Jokereiden matseissa. Mun "pappa" vaikuttaa vielä ihan täysjärkiseltä.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Juuri päättyneet salibandytreenit vetivät hymyn huulille. Oli kiva onnistua viimeistelyssä ennen sarjakauden alkua, tosin en ole varma, tarvitseeko minun hypätä kehään sunnuntaina, riippuu, haluaako varmuudella koko päiväksi paikalle matkustava kaveri pelata kaksi peliä.

Toinen juttu, mikä hymyilytti, oli tämän illan Tartu Mikkiin -jakso. Uusi bändi vetää ihan ok meiningillä, mutta laulajapuoli on ollut tämän syksyn jaksoissa aikamoista tuubaa pl. Tapani Kansa. Nyt sitten räjähti; Diandra Flores & Susanna Erkinheimo vs. Mikko Sipola & Kim Koskinen oli jo laulutaidetta. Se, että artisti osaa myös laulaa livenä on aina eduksi, vaikka tiedän, että tuo karaokemeininki ei ole maailman helpointa hommaa.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Tänään oli todellakin hymy ja ilo naamalla kun hain pojan kahden viikon erossa olon jälkeen luokseni. Ja näytti poikakin yhtä onnelliselta, tuossa nyt tuhisee yöunia ja mä en saa unta kun katselen vain häntä. Tuo pieni mies vaan saa kaikki murheet unohtumaan, kiitos siitä.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Kuulostaa mahtavalta. Itsellä vastaavasta hommasta on aikaa, mutta lapsen viereen saaminen vie kaikki ongelmat ja pahat fiiliset huis vattuun.

Itsellä hymyn vetää huulille että saa vetästä henkeä kaikesta ja paeta alakertaan omine juttuineen pitkästä aikaa.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Juutinrauman Lukko. Vielä kun Hansenin, Ellerin ja Reginin hankkivat niin kyllä kelpaisi. Nauroin itsekseni kun kuulin tänään kun kaveri selitti Lukon hankkivan jotain tanskalaisia. Puhui heistä kun he olisivat jotain Mestis-pelaajia.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Sorry, no kebab" -tekstit tamperelaisen, suomalaisomisteisen pizzerian työntekijöiden työasun paitojen selkämyksissä. Kuitinkin sai tällaiselta vihreäpaitaiselta työn sankarilta pyytämättä. Upeaa!

Voihan tuo teksti olla jonkun mielestä pahimman luokan ajatusrikos, mutta ainakin itse syön pizzani jatkossa ilomielin ko. raflassa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
FASlapsen paluu palstalle. Heti on jo hersyviä kirjoituksia nähty. Myös huikealta vaikuttava ketju SM-liiga puolelle. Miehen peliraportteja odotellessa!
 
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
Ilahduin kun Uuden Suomen suosikkiblogistini Jouko Piho oli päässyt Fingerporiin asti. En olisi uskonut, että näinkin voi käydä, eihän Jouko kuitenkaan nettimaailman ulkopuolella mikään julkkis ole.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Rautakansleri avasi JYP-osioon Aholle kenkää ketjun. 38/54. 2.11. Kiakkomiähet tiätää mitä mää tarkotan. Veti hymyn naamalle.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Iltalehden toimittajat ovat taas elementissään, lehden nettisivujen big brother-sivustolla on vasemmalla laidalla otsikoita sarjaan liittyen, yhdessä niistä lukee näin: "BB-asukkaita kidutettiin !" jonka yläpuolella on otsikko "Jouko: Naiset puukottivat selkään"
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Juuri nyt tuleva viikonloppu, aiemmin päivällä saatu loistava palvelu, hyvä ruoka ja kädessä oleva minikokoinen hiiri.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen olin kaverin luona istuskelemassa ja siinä Kovasikajutun katsottuamme alkoi televisiossa pyöriä Talent Suomi. Ensimmäistä kertaa ohjelmaa katsoin koskaan, ja siellä oli ihan uskomaton pikkumies, Daniel Helakorpi. Poika lausui runoja uskomattomalla ilolla ja intohimolla, ja oli kaikinpuolin muutenkin valloittava tapaus. Äsken katsoin Danielin pätkiä ruutu.fi -sivustolta, ja kyllä nyt hymyilyttää.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tämä tilanne. (Linkki ohjaa kuvaan.)
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
En muista olenko joskus linkittänyt Hannes Coetzeen lusikkakitarabiisin tänne, mutta laitetaan tuo mainio veto ketjun jatkoksi kumminkin. Aina yhtä hilpeä kipale.

Linkki vie Youtuben videoon, jossa etelä-afrikkalainen artisti soittaa kitaraa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Töihin huomenna pitkästä aikaa. Johan tässä onkin oltu yhteiskunnan riesana tekemättä mitään.
Täytyy sanoa, että hyvältä tuntuu ja iloisin mielin laineille.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
PMMP:n keikan aivan huikea meininki: Mira veti jälleen koko show'n eteeriseen tyyliinsä kerrassaan häikäisevänä kiiltävissä pöksyissään, ja ensimmäistä kertaa ihmiskunnan historiassa tapahtui myös sellainen ihme, että prkl:n paksusankaiset hipster-muovisilmälasit™ näyttivät kauniilta, suorastaan hehkeiltä. Näin kävi, kun Paula piti sellaisia hetken silmillään. Se oli kaunista.

Kirsikkana kakun päällä: Pikkuveli-biisi a cappella -esityksenä & Finlandia-versiointi trumpetilla tulkittuna.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Autolla Nepaliin -projekti.

Olin tuosta lukenut ja nähnyt Fb:ssa jotain linkkejä, mutta asia unohtui, kunnes juuri luin siitä pienen jutun Volkkarin mainoslehtisessä. Tulee todella hyvä fiilis tuollaisesta, että nuoret jannut lähtevät tekemään moista. Paljon hyvää monille köyhyydessä eläville ja varmasti aika tolkuton kokemus kaikkinensa. Hieno juttu, meinasin ihan liikuttua kun tuota kelailin.

Fb-sivut: https://www.facebook.com/autollanepaliin

Parit videot:

Mikä on homman nimi?
Pietari-Moskova
Kazakstan
Perillä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös