Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 670 037
  • 3 232

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Ainakin toistaiseksi lämmenneet kelit ovat saaneet hymyn naamalle. Kohtuu kylmän talven aikaiset n. 10 asteen päivälämpötilat ovat vaihtuneet n. 25 asteeseen ja aurinkoisiin päiviin, ja sekös miellyttää. Toki eiväthän nuo talvilämpötilat Suomeen verrattuna ole mitään, mutta täällä päin ne päivät aiheuttivat ankeutusta. Nyt tekee mieli viettää enemmän aikaa ulkona, käydä patikoimassa, ja muuta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Täällä Suomen Savossa on tänään ollut oikein kaunis auringonpaiste, joka houkutteli eka kertaa tälle keväälle(?) rantaan laavulle nuotiota polttamaan, makkaraa paistamaan ja kahville. Luoteistuuli kyllä hyydytti pikkuhiljaa meidät, vaikka aurinko paistoikin ihan komeasti, mutta tunteroinen tuolla tuli kuitenkin vietettyä...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä Suomen Savossa on tänään ollut oikein kaunis auringonpaiste,
Niinpä on... Me kävimme vähän miehen kanssa lumikenkäilemässä. Pari tuntia me pyöritettiin pelloilla ja metsissä. Kyllä täytyy sanoa että kivaa oli...
 

Liitteet

  • IMG_20230211_143700_1_HDR.jpg
    IMG_20230211_143700_1_HDR.jpg
    517,9 KB · kertaa luettu: 74

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Juttu 81-vuotiaasta mm. räiskintäpelejä pelaavasta isoisästä. Ei tarvitse näin puolta nuorempana tuntea ihan hetkeen itseään liian vanhaksi pelaamaan.
Tuossa "Skyrim Grandmanana" tunnettu 86-vuotias (täyttää huhtikuussa 87 vuotta) Shirley Curry: Shirley Curry - Wikipedia
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tulipa hymy kasvoille kun aukaiset Jatkoajan ja tuore uutinen kertoo, että sukulaistyttö on valittu sarjansa parhaaksi puolustajaksi. Tässähän on suorastaan julkkikselle sukua ;)
Nyt ei riitä melkein sukua kiekkoilijalle -ketju.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: raju

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kävelin Stockan läpi, lelukauppa XS Lelut oli sulkenut ja tilalle avautuvaa Pientä Lelukauppaa vasta kasataan avajaisia varten.

Paikalle tuli n 10v poika vanhempiensa kanssa, vaikuttivat olevan lomalla - ja pettyneitä, kun Stockalla ei ollutkaan lelukauppaa. Paikalle sattui itse yrittäjä Janne Kataja, joka hetken jutteli perheen kanssa ja sanoi, että tule vaan sisään, vaikka keskeneräistä onkin. Poika vielä empi, mutta Kataja kannusti tulla katsomaan rohkeasti ja pyysi vielä anteeksi, että on vähän sotkuista.

Isoja pieniä tekoja. Hyvä Janne, respect, siinä on oiva lelukaupan pitäjä:
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Töissä on aika kivaa juuri nyt. Duunilla on merkitystä, se on luovaa ja aika lailla omajohtoista ja siitä saa jonkinlaisen korvauksenkin. Työtilat ja miljöö toimii myös.
 

Glove

Jäsen
Tämä mun työ on vain työtä ja teen tätä rahan takia. Olisi kyllä hienoa löytää työ joka olisi myös kivaa. Ehkä sitten seuravassa elämässä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä tykkään duunistani. Joskus, tietysti, vituttaa.

Mutta vaikka tuo nykyinen suurin asiakkuus on ennen hoidettu ihan miten sattuu, niin se on kivaa yrittää setviä miten nyt tehdään paremmin. Vanhojen mokien - meistä riippumattomien - korjaus ei sitten ole niinkään kivaa.

Mut minkäs sille voi, tänäänkin hymy naamalla avasin koneen. Jokainen päivä on erilainen, eikä mene niinkuin olin suunnitellut, mutta mitä sitten?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kunpa olisikin nytkin työpaikka. En tiedä sitten onko aika kullannut muistoja mutta pidin siitä ajasta kun olin työelämässä. Työ antoi elämään mielenkiintoista sisältöä ja rytmitti elämää sekä siitä sai palkkaa. Ja olihan se mukavaa kun oli jokin minkä ympärillä elämä kuitenkin pyöri.

Ja suurimmaksi osaksi edellisin työpaikkani oli varsin mukava. Harvoin sinne meni ärräpäät mielessä. No, nyt olen mielenterveyskuntoutuja ja ehkä se työelämään paluu on taas joskus mahdollista, ehkä jopa jo ensi vuonna.

Ja sitten itse aiheeseen. Olen alkukevään aikana kiinnittänyt huomiota siihen mihin asti sisätiloissa pärjää luonnon valolla, siten ettei tarvitse pistää verhoja kiinni ja valoja päälle. Se on selkeä merkki kuitenkin päivän pidentymisestä. Ja nyt onkin pärjännyt jo pari päivää puoli seitsemään asti niin että ei ole tarvinnut valoja sytyttää sisällä.

Nyt alkaa olemaan sen verran pimeä kuitenkin että voi pistää sisällä valot päälle ja sulkea verhot. Mutta onhan nämä päivän pidentyminen ja valoisuus asioita jotka saavat mielen hyvälle tuulelle. Vähitellen päivä on pidentynyt ja luonnon valolla on pärjännyt sisällä yhä pidempään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän se Pelikaanien lento kotijäällä ilahduttaa. Kun siellä oli vielä katsomossa veljen lapset pienimmästä isompaan ja ystävä perheineen. Ja he kaikki näkivät voiton ja voivat iloita siitä. Kuten voin minäkin kotona. GO PELICANS GO!
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Bio Huvimyllyn herääminen henkiin yli 10 vuoden horroksesta ilahduttaa suuresti. Kyseessä on 86 vuotta vanha suojeltu elokuvateatteri, joka on ollut tyhjillään vuodesta 2011 lähtien ja tulevaisuus hämärän peitossa. Nyt kuitenkin elokuvateatterin omistanut säätiö lahjoittaa rakennuksen Raahen kaupungin omistukseen ja se kunnostetaan takaisin käyttöön. Monet leffat ja keikat on tullut tuossa tunnelmallisessa leffateatterissa nähtyä ja niin iloinen, että sinne kohta taas pääsee viihtymään.

 
Viimeksi muokattu:

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Bio Huvimyllyn herääminen henkiin yli 10 vuoden horroksesta ilahduttaa suuresti. Kyseessä on 86 vuotta vanha suojeltu elokuvateatteri, joka on ollut tyhjillään vuodesta 2011 lähtien ja tulevaisuus hämärän peitossa. Nyt kuitenkin elokuvateatterin omistanut säätiö lahjoittaa rakennuksen Raahen kaupungin omistukseen ja se kunnostetaan takaisin käyttöön. Monet leffat ja keikat on tullut tuossa tunnelmallisessa leffateatterissa nähtyä ja niin iloinen, että sinne kohta taas pääsee viihtymään.

Toivottavasti pääsee yhtä ahkeraan käyttöön kuin Forssassa oleva 117 -vuotias.
 

Nick Neim

Jäsen
Tänään kilahti soitto, sinut on valittu hakemaasi paikkaan. Uusi duuni, sama firma, mutta ai ettien että kun tuntuu niiiin hyvältä. Vuorotyöt loppuu siis siirron myötä aikanaan, johan niitä lähes 11 vuotta jaksettiinkin tässä painaa. Ensin linjalla, sitten esihenkilönä. Vaikka olenkin ollut oman elämäni asiantuntija, niin nyt saa sitten jatkossa ihan luvan kanssa päteä töissäkin.

Nykyinen tiimi on ollut alamäessä, joten siinä mielessä harmittaa jättää uppoavaa laivaa. Toisaalta taas ei harmita lainkaan, koska syyt tuolle alamäelle on selvät, ja niihin en pysty mitenkään vaikuttamaan, kun ongelma lähtee jo niin ylhäältä eikä tiimin omasta esihenkilöstä. Tosin jatkossakin tulee yhteistyötä (heidänkin kanssa) tehtyä, mutta silti tavallaan vetää haikeaksi, kun 5 vuotta tuossa on useamman kanssa koettu kaikkea, niin iloa kuin surua, ja hyvä duuniporukka tuossa on ollut kasassa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulla on mukavia naapureita, tiesin kyllä sen. Mutta nyt kun kellarissa sattui vesivahinko, niin sen tajusi vielä paremmin. Ollaan kaikki siellä siivoamassa varastoja ja kiroillaan ja nauretaan. Tämä on vähän sama kuin jotkut pihatalkoot, paitsi että tänne tulevat kaikki. Tässä inhottavassa tilanteessa jengi viljelee hienosti huumoria ja tsemppaa toisiaan. Tämä on varmaan juuri se tilanne, jossa naapuruus mitataan. Tämä on hieno taloyhtiö.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuurupiiloa meidän pihalla.

Menin pihalle körssille, ja naapurin tyttö oli jätelavan takana piilossa. Kun huomasin hänet, hän laittoi sormen hyvin merkitsevästi suun eteen. Ymmärsin heti ja hymyilin ja nyökkäsin varovasti takaisin. Tietenkin niin, ettei hän paljastuisi.

Hyvä piilo oli tuo, ei ainakaan minun nähdessäni paljastunut. Vesivahingosta seurasi ilmeisesti sellaistakin hyvää, että tuo jätelava on loistava paikka pärjätä kuurupiilossa. Tsemiä naapurin tytölle kisassa, mä oon sun joukoissa.

Siitä on pitkä aika, kun olen viimeksi kuurupiiloa nähnyt. Sai kyllä todella hymyilemään. Toistan edelleen, että on tämä kyllä mainio taloyhtiö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös