Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

• 710 511
  • 3 381

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Texas Moose

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Suosikkijoukkue
taistelee elämästään
(Keikalta saatu) sitkeä influenssatartunta jota oon potenut maanantaista asti, alkaa vihdoin olla voiton puolella. Tänään uskalsi neljän päivän himassa makoilun jälkeen jo vähän käydä ulkona liikkumassakin. Se jos mikä teki höpöä!

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Volodymyr Zelenskyi sai Suomen vierailunsa yhteydessä lahjaksi tuhotusta venäläisestä hyökkäyspanssarivaunusta valmistetun laadukkaan rannekellon.

Oh the irony!
Pääministeri Petteri Orpo (kok) lahjoitti Ukrainan presidentille Volodymyr Zelenskyille poikkeuksellisen rannekellon, joka on valmistettu venäläisen hyökkäyspanssarivaunun teräksestä.

Suosikkijoukkue
taistelee elämästään
Huomenna on taas keikkapäivä! Ja rohkenen sanoa, että tämän hetken juurikin kaksi parasta kotimaista tuoreahkoa coreyhtyettä astelee lavalle. Kumpaakaan en oo aiemmin nähnyt livenä, joten olen lievästi sanottuna innoissani!

Balance Breach + Beyond Awareness siis huomenna esiintymässä ja paikkana mikäs muukaan kuin On The Rocks.

PS. Olen monesti kiittänyt "onneani" että sairastin influenssani just viime viikolla, eikä silloin ollut keikkoja mihin mennä. Oli ehkä tietyllä tapaa "paras" mahdollinen viikko olla sängyn oma.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy