Vesa Rantanen ja Tuomas Nyholm

  • 221 068
  • 458

Schadowan

Jäsen
Itse kyllä pidän myös videotuomareista. Kanada/Jenkkityylistä meininkiä mielestäni yritetty tässä ja onnistuttu ihan mukavasti. Äijillä on asiantuntemusta ja mielipiteitä, joista suurimman osan allekirjoitan. Yksi asia vituttaa vaan aivan suunnatomasti, se on toi Rantasen tekonauru, jota hän viljelee joka väliin, yrittäen alleviivata jokaista mukamas hauskaa juttua..
 

scholl

Jäsen
Tuo tänpäiväinen oli kyllä hurja setti. Hemmetisti asiaa ja sen lisäksi kevennyksenä Jarkko Ruudun pyöriminen stanley cupin kanssa Myrtsissä sekä se, että NHL:ää katsoo Suomessa kaks tyyppiä öisin (Ilmeisesti Nyholm ja Daespoo). Mahtavaa. Jatkakaa.
 

trap

Jäsen
Kaikki "jaksot" olen tainnut katsoa ja etenkin tänään todella hyvää analyysia, etenkin ykkösketjusta ja pelaajien scouttaamisesta ja valmennusjohdon turnaukseen valmistautumisesta. Myös joka pätkässä ollut ihan viihdyttävät huumoripläjäykset lopussa. Kaikin puolin parempaa katsottavaa kuin Sihvosen analyysit.
 

olle****

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Liverpool, Frölunda Indians, Malmö FF
Voin viimeisestä episodista lähes kaiken allekirjoittaa. Olen myös kritisoinut maajoukkuetta kaukalon ulkopuolisten asioiden laiminlyömisestä ja osuivat mielestäni monelta osin naulan kantaan. Kekäläinen olisi erinomainen vaihtoehto. Sitä tuskin kukaan pystyy kiistämään.

Tuosta scouttamisesta haluan kyllä antaa eriävän mielipiteen. Jos olen ymmärtänyt oikein, niin vuosi sitten Koistinen oli Kurrin löytö ja siitä innostuneena ahl pelaajia uskallettiin ottaa tänä vuonna enemmän messiin. Varsinkin kun vaihtoehdot olisivat jotain saravoja ja aaltoja niin tästä on pakko antaa Kurrille pisteet.

Joka tapauksessa. Kiitos Videotuomareille. Olette hyvä uusi tuulahdus suomen urheilujournalismin "tähti"-taivaassa. Kummolalle tyranni-piikin anto vaatii kiveksiä muuta nyt kissa on nostettu pöydälle. Odotetaan ja katsotaan mitä tuleman pitää.
 

olle****

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Liverpool, Frölunda Indians, Malmö FF
IS julkisti videotuomareitten statsit. Ei paha. Nyholm&Rantanen saavat ansaitsemaansa huomiota. Toivottavasti ei nouse pissa päähä.

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/mm-kiekko/

Lainataan Mr JHagin aikaisempaa viestiä.

Jos tämä juttu menee niinkuin mikä tahansa nouseva brändi, niin jatkossa tapahtuu seuraavaa: Videotuomarien suosio kasvaa netissä räjähdysmäisesti myös ensi keväänä. IS haluaa siirtää videotuomari -idean sellaisenaan Neloselle telkkariin ja näistä vajaan 5 minuutin jutuista tiivistetään puolitoistaminuuttisia tynkiä, jotka toki kuvataan nastasti ja tehdään kivaa grafiikkaa. Silloin me ensimmäiset Videotuomarien julkiset fanit astumme esiin ja aloitamme marinan:
-Tossa ei ole enää ollenkaan samaa rosoisuutta kuin alkuaikoina
-Tää on ihan vesitetty ja kaupallistettu versio
-Rantanen ja Nyholm on myyneet sielunsa ja nyt joku muu jo käsikirjoittaa nää jutut ja ne on editoitu jo hyvissä ajoin ennen kisoja
-Vinyylilevyt oli paljon aidompia kuin CD:t
-Mihin ovat keesit kadonneet?
-Kuka myi kapinan?

Siihen asti, antaa palaa! Ja pysykää itse asiassa netissä vaan ja tuon mittaisessa formaatissa.

Elikkä mitä tahansa tälle formaatille tehdään niin nillittäjiä löytyy. Itse tulen todennäköisesti kuulumaan näihin underground-mä-olin-eka-urpo-faniehin jotka nillittävät heti kun suuret pahat kaupalliset intressit tulee mukaan kuvioon. Se johtuu siitä, että olen hevari. ;)

Ok, tosissaan. Kunhan sisältö (analyysit, lisää salmelajuttuja, rento meininki jne) pysyy samana, niin kyllä näitä tulevaisuudessakin katselee.

Jatkoaika sai myös vähän promoa tossa artikkelin lopussa. Hyvä juttu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Jarkko Ruudun haastattelu

Videotuomarit haastattelevat Jarkko Ruutua.

Tuommoinen pätkä on nyt sitten väsätty. Joka videotuomareista tykkää (minä tykkään), jaksaa kyllä tuon yksitoistaminuuttisen katsoa läpi, mutta vähän turhalta tämä pätkä tuntuu.

Iso osa kikattelusta vaikuttaa jonkinlaiselta sisäpiiriläpältä, joka ainakaan minulle ei aukea. Viime keväänähän Jaken ja videotuomareiden välille kehkeytyi jonkinmoinen sielujen sympatia. Ei sillä, etteikö Ruutu olisi sanavalmiina kaverina hyvä vieras videotuomareille, mutta jotenkin merkityksettömäksi tämä venytetty hupsuttelu jää. Viime keväänä tykästyin videotuomareihin juuri siksi, että rennon ja välittömän meinigin alta paljastui kuitenkin kovaa ja kompaktiin pakettiin pakattua asiaa, sekä välillä kärkkäitäkin mielipiteitä.

Parasta tässä klipissä onkin se, että se osoittaa viedotuomareiden olevan hengissä. Toivottavasti saamme lisää kovaa faktapitoista tykitystä kuluvan liigakauden aikana, sekä tietenkin taas keväällä MM-kisoissa.
 

olle****

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Liverpool, Frölunda Indians, Malmö FF
Yes! Hyvä homma.

Formaatti toimii edelleen. Tosta kymmenminuutisesta sai aika paljon irti. Rento mutta asiantunteva keskutelu. Käytiin läpi monta kysymystä jotka toistuvat vuodesta toiseen. Oma mielipiteeni on, että pre-mm-kisa keskustelu on joka vuosi sitä samaa junnaamista. Nyt monelle kysymykselle löytyy vastaukset jo tässä vaiheessa. Se pitää myös huomioida, että lähde on oikea eikä mitään kummolan heltan läpi murahtelua tai kurrin "miksi-minut-on-pakotettu-median-eteen"diipidaapaa.

Esim Jaloselta hyvin tyhjentävä kommentti mahdollisiin kieltäytymisiin. Viime vuonna se keskustelu täällä jatkoajassa meni välillä hieman overboard. Nyt jos joku ihmettelee miksi joku ei tule niin Videotuomareilta löytyy vastaukset.

Kiitos tästä!
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Hyvä pätkä taas videodumareilta, näitä katselee ihan mielellään. Taattua peruslaatua. Kisafiilis alkaa täälläkin kohota. Mitä se Nyholm siinä lopussa heitti? En saanut selvää vaikka pari kertaa kelasin.
 

Viljuri

Jäsen
Kohderyhmän täsmämarkkinoinniksi menee ihan varmasti putkeen tämä, vaikka eivät pelkät jatkoaikalaiset riitä varmasti mihinkään.

Kandeis varmaan laittaa johonkin lähetykseen jokin täky, joka aukeaa vain jatkoaikalaisille, eller hur? Tuo nuuskajuttukin taitaa sopia enemmän potkisforumille...
 

tutzba

Jäsen
Nyt on tykitystä tarjolla!

Kiekkoklinikka, osa 1: Kiekko pois vastustajalta!
Kiekkoklinikka, osa 2: Näin peliä käännetään
Kiekkoklinikka, osa 3: Pelin avaaminen
Kiekkoklinikka, osa 4: Jalosen kolme perusperiaatetta
Videotuomarit vapisevat: Nyt on tosi kyseessä!
Videotuomarit: Pekka Rinne, legendaarinen kilpiliimaaja!

Tässähän tämä sunnuntaiaamu mukavasti sitten meneekin.

Heh, ei tarvitse muiden maiden kauheasti enää lähteä pyörittämään videoita Suomen pelistä. Tuolta Iltasanomien sivuiltahan se pelikuvio löytyy!
 

Johnnie

Jäsen
Heh, ei tarvitse muiden maiden kauheasti enää lähteä pyörittämään videoita Suomen pelistä. Tuolta Iltasanomien sivuiltahan se pelikuvio löytyy!

Etkö tajua, nehän on tarkoitettu massiiviseksi harhautusliikkeeksi. Kun kanukit, svedut ja muut alkavat kattomaan näitä, niin sitten isoissa peleissä mennäänkin "two dogs and fox"-taktiikalla.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitä nyt paria pätkää katselin, niin repeilyä ja sitten jokamiestason ketjusommittelua. Sellaista, jota kuulee jokaisessa paikassa, missä kaksi tai kolme kiekkofania kokoontuu yhteen.

Ei siis itselleni ainakaan mikään "pakko-katsoa" -kamaa.

Sitten jos tullaan näihin juttuihin Jutilasta ja Kurrista ja mitä Summanen heistä sanoi vuoden 2004 paikkeilla, niin... Elämässä on toki kaksi polkua: jäädä kiinni eiliseen tai katsoa nykyhetkestä tulevaisuuteen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Philly Flyers, Larva ja Todd Timantti
Videotuomarit jatkaa laatulinjalla, ja ainakin minulle nämä videot joissa Jalonen kertoo ja purkaa systeemiä ovat helvetin mielenkiintoisia, ja sopivan kyselyn johdattamana antavat todella hienon kuvan Suomen systeemistä.. Niinkuin mainittu, ikävä ei ole kettu ja koirat-systeemiä, moderneinta ikinä.

Ja kevennykset ovat takuuvarmoja naurun aiheuttajia, varsinkin kahdessa viimeisessä, olkoonkin hiukan tylyjä tiettyjä henkilöitä kohtaan. Mutta eivät pojat täysin sanoja suuhun ole laittaneet ;)
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Hurja tahti pojilla. Kolme viimeisintä klippiä ilmestyneet 24 tunnin sisällä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Edelleen muuten Videotuomareiden hykerryttävin kohta on mielestäni tämän klipin kahdeksan viimeistä sekuntia.
 

Sic

Jäsen
Mahtavaa settiä, ihme kyllä löysin nämä jannut vasta näissä kisoissa, mutta parenpi myöhään kun ei koskaan. Mukana sopivasti huumoria, jotta meno ei mene liian jäykäksi + sitten vankka ripaus mielenkiintosia näkökulmia ja juttuja yleensä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös