Vesa Myllyaho - Täydellinen jääkiekkoilija

  • 11 536
  • 40

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Lisäksi lähteeni, joka kertoi Myllyahon jatkohaluista on todella luotettava.

Mielestäni on selkeää, että Tamminen ei vain halua Myllistä enää joukkueeseen. Sitä sitten sietääkin kysyä, että miksi.
Sen verran mendietaa tunnen muutoinkin kuin pelkän nimimerkin perusteella, että luotan mieluummin hänen lähteeseensä, kuin (kaikella kunnioituksella) Pat_LaFontaineen.

Ei voi kuin hämmästellä, ettei "Mestiksen Jere Lehtiselle" löydy pelipaikkaa liiganousua tavoittelevasta joukkueesta. Kuitenkin mies pelasi ratkaisevassa roolissa vielä pari kautta sitten, eikä viime kausikaan huono ollut loukkaantumiset huomioonottaen. Lisäksi komea Sport-rupeama takana, niin rooli pitäisi sorvata vaikka väkisin joukkueeseen. 30-vuotiaana pelaaja on liki parhaimmillaan ja hintalappu on näyttöihin nähden saletisti kohtuullinen.

Myllyaho mahtuisi mihin tahansa Mestis-jengiin heittämällä, mutta ilmeisesti lähtöhaluja ei ole, kun KoMun mainitsi vaihtoehdoksi uran jatkona.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
1) Tähänkin asiaan saat vastauksen, kun kysyt suoraan asianomaiselta.
2) Tamminen ei EDELLEENKÄÄN liity tähän asiaan mitenkään, joten älä kiitos vedä häntä tähän sotkuun mukaan.
3) Mitä tulee paskanjauhantaan, niin aika hyvin jätkä sit veti jo ala-asteella, jos kätteli Huutoniemen kämppänsä ja asui silti Suvilahdessa vanhempiensa kanssa. Kyllähän Velli työharjoittelussa kävi faijansa duunissa, Abloylla, mutta tuskin siitä aivan tollasii summii maksetaan.

Kohtaan kaksi. Juhani Tamminen on Sportiin päävalmentaja. Juhani Tamminen päättää haluaako hän Vesa Myllyahon Sportiin vai ei. Juhani Tamminen ei halua Vesa Myllyahoa Sportiin. Etkö vieläkään löydä yhteyttä Tammisen ja Myllyahon välillä?
 

Iso Punakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suuri kotka-sydän, Pyhä Patrik
Pitää muistaa, että Julle on yleensä aika yksin mielipiteidensä ja faktojensa kanssa. Yhtä puusilmäistä näkemystä kuin esikuvallaan Juhani Tammisella.

Vesa Myllyaho - Mahtava pelaaja, harmi jos ura Sportissa loppuu tähän kauteen.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Pelillisillä asioilla ei voi perustella Myllyahon hyllyttämistä. Tammiselle on tullut selkeä virhearvio tässä tapauksessa.

Tarttis melkeen kansanliikkeen Myllyahon palauttamiseksi joukkueeseen.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Pitää muistaa, että Julle on yleensä aika yksin mielipiteidensä ja faktojensa kanssa. Yhtä puusilmäistä näkemystä kuin esikuvallaan Juhani Tammisella.

Sillä erolla että Tamminen on avartanut näkemystään hankkimalla kaksi pelaajaa täysin ulkopuolelta kun aiemmin Tammisen teeseinä pelaajahankinnoissa olivat:

a) pelannut ennen Juhanin joukkueessa
b) pelannut Juhanin kaverin joukkueessa
c) en muista

Sportin sivuilla on nyt adressi Vesa Myllyahon jatkamisesta Sportissa. Sinne vaan tarpeeksi viestiä niin menee varmasti perille mikä on fanien mielipide.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Pitää muistaa, että Julle on yleensä aika yksin mielipiteidensä ja faktojensa kanssa. Yhtä puusilmäistä näkemystä kuin esikuvallaan Juhani Tammisella.


Tähänkin muropakettifaktaan saatiin taas täydennystä, kun Tami itse kertoi eilen pressissä tarjoavansa Vellille paikkaa rosteriin.

Eli, edelleen. Kysykää asianomaisilta näistä asioista, ennen kuin laitatte päitä vadille puusilmäisyytenne kera herrat Iso Punakka & Fookeli.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Tämäkin tarjous tosin koski sitä, että Myllyahon olisi tunkeuduttava kuuden parhaan hyökkääjän sakkiin ja tähän en usko, että Vellistä on!

Juu, mutta silloinhan puhutaan ihan normaalista kilpailutilanteesta.
En mäkään päästäin (kaikella kunnioituksella) Raipe Helmistä joukkueeseeni jos hän olisi heikompi, kuin Crosby.

Anyways, Velli ITSE on lopettanut (tai katotaan nyt vielä). Tässä EI ole Tamilla, tai muillakaan osaa, eikä arpaa. That was the point!
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Eli, edelleen. Kysykää asianomaisilta näistä asioista, ennen kuin laitatte päitä vadille puusilmäisyytenne kera herrat Iso Punakka & Fookeli.

Mä taisin sanoa että Sport on tarjonnut Vellille sellaista sopimusta että töissä ei tarvitse käydä. Tarkoittaa sitä, että Velli treenaa itsensä kuuden parhaan hyökkääjän rooliin, niin kuin Juhani sanoi. Ymmärsitkö nyt?
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Hienoa, että Myllyaholle on tarjottu mahdollisuutta jatkaa! Toivottavasti myös tarttuu siihen.

Alleniin ei sitten todellakaan kannata rahoja tuhlata. Liike ei riitä tosipeleissä. Ei alkuunkaan.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Mä taisin sanoa että Sport on tarjonnut Vellille sellaista sopimusta että töissä ei tarvitse käydä. Tarkoittaa sitä, että Velli treenaa itsensä kuuden parhaan hyökkääjän rooliin, niin kuin Juhani sanoi. Ymmärsitkö nyt?


No kuka helvetti tosta nyt sit ymmärtää?
Siis, jos ensin sanot "Juhani Tamminen ei halua Vesa Myllyahoa Sportiin."
Ja nyt sanot, että on tehnyt tarjouksen, niin missä oli pointti?

Toisekseen kyse on ollut siitä, kuka Vellin lopetamisesta on päättänyt. Velli itse, vai joku muu. Oikea vastaus tulee Velliltä ja se on hän itse. Piste.
 

kankkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Alleniin ei sitten todellakaan kannata rahoja tuhlata. Liike ei riitä tosipeleissä. Ei alkuunkaan.

Off-topiciksi menee mutta täytyy muistaa että Allen on valittu vuoden 2008 seksikkäimmäksi kasvissyöjäksi. Meriitti jota ei taida yhdeltäkään muulta jääkiekkopelaajalta löytyä! No eipä sillä kentällä muuta väliä, kun että proteiinia on kaverissa enemmän kun joukkuekavereilla.

Itse näkisin mielelläni taas kotkapaidassa. Muistaakseni ekalla kaudellaan liike riitti ihan hyvin, sitten loukkaantumisen jälkeen hiipui. EHKÄ on kunnossa nyt.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Toisekseen kyse on ollut siitä, kuka Vellin lopetamisesta on päättänyt. Velli itse, vai joku muu. Oikea vastaus tulee Velliltä ja se on hän itse. Piste.

Sä sanoit kk sitten on Velli on itse päättänyt lopettaa. Nyt hän kuitenkin vielä miettii jatkamista. Joten miten se nyt on?
 

Iso Punakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suuri kotka-sydän, Pyhä Patrik
Tähänkin muropakettifaktaan saatiin taas täydennystä, kun Tami itse kertoi eilen pressissä tarjoavansa Vellille paikkaa rosteriin.

Eli, edelleen. Kysykää asianomaisilta näistä asioista, ennen kuin laitatte päitä vadille puusilmäisyytenne kera herrat Iso Punakka & Fookeli.

Kyse on kai siitä mitä Tami on tarjonnut pari kuukautta sitten eikä siitä mitä nyt on tarjottu fanien painostuksen jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Sä sanoit kk sitten on Velli on itse päättänyt lopettaa. Nyt hän kuitenkin vielä miettii jatkamista. Joten miten se nyt on?

Varmaankin aivan samoin, kuten esim. Patellakin. Lopetetaan ja sitten taas mietitään. Itse Velli kuitenkin sanoi lopettavansa tähän kuluvaan kauteen. On tosin eri asia, muuttuuko mieli vielä. Itse en jaksa tätä kyllä uskoa.

En edelleenkään ymmärrä joidenkin väkipakolla haettavaa draamaa tilanteessa.
En tosin tarkoita nyt jäsen Mendietaa, vaikka tähän samaan postaukseen tämän kirjoitan.

Vellillä on ollut hieno junnu sekä edustusura Sportissa. Eikö nyt kaikki arvosteta hänen päätöstään lopettamisesta. Jos Velli vielä keksii vetää hokkarit jalkaansa, on se sitten taas aivan uusi tarina.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Vellillä on ollut hieno junnu sekä edustusura Sportissa. Eikö nyt kaikki arvosteta hänen päätöstään lopettamisesta. Jos Velli vielä keksii vetää hokkarit jalkaansa, on se sitten taas aivan uusi tarina.

Arvostetaan sitä sitten, kun kaveri päättää lopettaa. Siihen asti kiekkokamppeet niskaan vaan ja laattaa pussiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös