Verkostomarkkinointi

  • 4 001
  • 29

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Huuhaahommia

Niin, itse olen kerran ollut sellaisessa "kusetustilaisuudessa" kaverin kanssa. Kaveri lähti mukaan ja minä en. En ole katunut missään vaiheessa että en lähtenyt mukaan.

Ko. tilaisuus oli niin lipevä että ihan pahaa teki, toisaalta eihän se tyhmää ole yrittää värvätä muita moiseen kusetukseen, tyhmää sen sijaan on lähteä moiseen vedätykseen.

Täältä tähän
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kenties tunnetuin ja yksi menestyneimmistä verkostomarkkinointi-ihmisistä on tämä puoliblondi, joka vie sen Suuren Seikkailun Jutan vihille ensi kesänä. Tunnettu myös Matti Nykäsen managerina. "Unohti" muuten maksaa veroja hommistaan ja istuikin jonkun aikaa sen vuoksi...

Se Ilveksen taannoinen molarikin on käsittääkseni ihan hyvin tienannut noilla hommilla. Eli olivat molemmat aika yläpääässä tuota pyramidia. Vaan olen minäkin ollut lähellä rikastumista. Kerran joku ihan tuntematon hemmo kutsui ensin kahville ja yritti saada mukaan sen jälkeen järjestettyyn istuntoon. Muut lähtivät hänen mukaansa ja minä suuntasin huvittuneena kotiin.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Huuhaata!

Halutessaan tulla huijatuksi kannattaa hakeutua/suostua mukaan tämän tyyppiseen toimintaan. Itsellenikin on pari tyyppiä tullut ehdottamaan mukaan lähtöä. Pelkästään kaverien jutut ja ulkoinen olemus riittivät vakuuttamaan siitä, että ainakin näiden tyyppien businekset olivat täyttä roskaa. En tosin ole myöskään kuullut kenestäkään, joka olisi mukaan lähdettyään hommasta hyötynyt.
 

ace

Jäsen
Se just on niin huvittavaa millä kiihkolla ne tyypit jotka on siinä mukana, suhtautuu verkostomarkkinointiin. Sit kun niille heittää jotain epäilevää kommenttia, ne todella lähes suuttuu.
Kerran törmäsin baarissa vanhaan luokkakaveriin jota en ollut vähään aikaan nähnyt. Erehdyin kysymään mitä hän nykyään tekee, ja sieltä alkoi tulla sellanen saarna verkostomarkkinoinnin kannattavuudesta. Koko illan sitä sit jouduin kuunteleen, ja kun sain lopulta väliin sanottua et ei todellakaan kiinnosta, kaveri suuttui kyllä pahasti.
Kerran olen ollut mukana myös tälläisessä värväys tilaisuudessa, ja se oli kyllä niin uskomatonta skeidaa. Jokainen järkevä tajuaa ettei se homma todellakaan tuota muille kuin niille, jotka ovat sen alkuun panneet.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Vielä vittumaisena puolena koko touhussa on se, että joudut tekemään valinnan raha/kaverit. Jos meinaat rahaa tehdä, niin menetät ystäväsi. Jos taas et viitsi kusettaa kavereitasi, niin rahaakaan ei juuri tule. Jos taas olet niin tyhmä, että uskot itse kaikkeen ja olet oikeasti mielestäsi tarjoamassa lähipiirillesi ainutlaatuista tilaisuutta, ei sinulla varmaan ole kavereita entuudestaankaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös