kananlento
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Tämä on ihan älytön keskustelu. Sääliksi käy Suomessa asuvia venäläisiä. Nyt jo on mm. pankkien kanssa ollut vaikeuksia, vaikka olisivat vuositolkulla asuneet Suomessa ja tienaa ja maksaa veronsa Suomeen kuten kuka tahansa suomalainen. Nyt aletaan joidenkin toimesta jo vaatia, ettei saisi omaa ammattiaan harjoittaa ihan vain sen takia, että on Venäjän passi. Seuraavaksi aletaan laittaa leireille?
Rauha nyt kaikille hei, kaikki Suomessa asuvat venäläiset, joiden kanssa itse olen päässyt puhumaan ovat tuominnee tapahtumat ja ovat peloissaan että mihin tämä kaikki johtaa. Varmasti tukijoitakin on, mutta valtaosa elää irti Venäjän propagandasta. Ollaan siis sivistyneitä heidän suuntaansa eikä tehdä syyttä heidän elämästään vaikeaa. Suomi ei muutenkaan ole ulkomaalaiselle kovin helppo paikka.
Rauha nyt kaikille hei, kaikki Suomessa asuvat venäläiset, joiden kanssa itse olen päässyt puhumaan ovat tuominnee tapahtumat ja ovat peloissaan että mihin tämä kaikki johtaa. Varmasti tukijoitakin on, mutta valtaosa elää irti Venäjän propagandasta. Ollaan siis sivistyneitä heidän suuntaansa eikä tehdä syyttä heidän elämästään vaikeaa. Suomi ei muutenkaan ole ulkomaalaiselle kovin helppo paikka.