Hintan martat
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Onpas.Mitä helvettiä? Toivottavasti kukaan ei tosissaan tällaista ehdota. Se, että on venäläinen ei ole sama kuin ”haluan hyökätä Ukrainaan”…
Onpas.Mitä helvettiä? Toivottavasti kukaan ei tosissaan tällaista ehdota. Se, että on venäläinen ei ole sama kuin ”haluan hyökätä Ukrainaan”…
Todella lähellä ainaki. Ketju Myllylä juniorin alkoholismista vie mun kategoriassa ykkössijan.Ehkä typerin ketju, mitä jatkoajassa nähnyt.
Tätäkö se lapskoussin ahmiminen teettää?Oma mielipide on , että kaikki venäläiset pelaajat ja niiden oikeus pelata Suomessa pitäisi kieltää. Koskee omaa rakasta seuraa kovasti, mutta tämä vaan on tehtävä. Aina ollut sitä mieltä ettei politiikkaa pitäisi sotkea urheiluun, mutta nyt on pakko. MM-höntsissä ei saisi näkyä yhtään tyyppiä, joka inankin kallellaan KHL:ään .. Itse ainakin aion vaikuttaa Lukko-yhteisöön että venäläinen kassari lähtee pois, vaikka hyvin pelannut ja syytön , mutta näin on toimittava!
Saapa nähdä onko seuraavissa peleissä yleisön osalta jotain reaktiota venäläispelaajien suuntaan.
Yksittäinen venäläinen on syytön, mutta jokainen venäläinen on vastuussa. Jos kansa olisi varustettu normaalilla moraalilla, niin siellähän olisi kaksi miljoonaa ihmistä Moskovan torilla nyt vaatimassa rauhaa ja hallinnon vaihtoa.Tämä yksittäinen venäläinen on kuitenkin täysin syytön siihen mitä hänen kotimaansa tekee. Hän mahdollisesti uskoo kotimaansa propagandan, mutta silti hän on vain yksi miljoonista syyttömistä venäläisistä.
Mestaruusjuomat ovat vihdoin vieneet yli rajan, vaadin @L4E :lle alkolukon jatkoaikaan!Oma mielipide on , että kaikki venäläiset pelaajat ja niiden oikeus pelata Suomessa pitäisi kieltää. Koskee omaa rakasta seuraa kovasti, mutta tämä vaan on tehtävä. Aina ollut sitä mieltä ettei politiikkaa pitäisi sotkea urheiluun, mutta nyt on pakko. MM-höntsissä ei saisi näkyä yhtään tyyppiä, joka inankin kallellaan KHL:ään .. Itse ainakin aion vaikuttaa Lukko-yhteisöön että venäläinen kassari lähtee pois, vaikka hyvin pelannut ja syytön , mutta näin on toimittava!
Kaveri on syntynyt maahan jonka päämies on tällä hetkellä aivan sekaisin. Ja tästä syystä tämä Suomessa työtään tekevä täysin viaton ihminen pitäisi laittaa pihalle kaikesta toiminnasta Suomessa.Itse ainakin aion vaikuttaa Lukko-yhteisöön että venäläinen kassari lähtee pois, vaikka hyvin pelannut ja syytön , mutta näin on toimittava!
Tai vaikka Hakametsässä, ei siellä kaiketi vielä olla remonttia aloitettu ja kapasiteetti on sen yli 7000.Mitein tulevia MM-kisoja. Mielestäni Venäjä pitäisi sulkea pois kisoista samoin kuin venäläisomisteinen areena. Pelataan sitten vaikka Nordiksella tai Turussa. Pitäisi varmaan pistää painetta jääkiekkoliittoon ja IIHF:n suuntaan.
Vähän enemmän; venäjää äidinkielenään puhuvia on n. 84000Suomessa asuu reilu 28000 Venäläistä. Laitetaanko nämäkin pihalle?
Päteekö sama, jos Venäjä oltaisiin sulkemassa kaikesta kansainvälisestä urheilusta pois. Eli ei pitäisi sulkea, koska oikeus urheilijan ammatin harjoittamiseen? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn valtiollista ulottuvuutta, joka myös toteutuessaan koskee ennen kaikkea urheilijoita itse. En siis ole samaa mieltä ketjun aloittajan ehdotuksen kanssa.Minä ainakin tuen ja kannatan Ihmisoikeusliiton palkittua "Älä riko urheilua" -kampanjaa. Kun ihmisen urheileminen estetään poliittisen mielipiteen, rodun, etnisen taustan, kansallisuuden tai muun täysin urheiluun liittymättömän seikan perusteella, silloin rikotaan urheilua.
Siis jyrkkä vastustus ketjun otsikkoon liittyen.
Olipa kerta kaikkiaan typerä ketjunavaus. Jos on venäläinen ei automaattisesti tarkoita sitä että he tykkäisivät tästä tilanteesta. Vertauksena vaikka että jos on Raumalainen ei automaattisesti tarkoita sitä, että Lukkoa haluaisi/pitäisi kannattaa.
Olipa kerta kaikkiaan typerä vertaus. Venäläiset pitää sulkea pois kaikesta mahdollisesta toiminnasta niin urheilussa kuin muussakin.Vertauksena vaikka että jos on Raumalainen ei automaattisesti tarkoita sitä, että Lukkoa haluaisi/pitäisi kannattaa.