Venäjän suorittamat terrori-iskut Euroopassa

  • 58 804
  • 330
Suosikkijoukkue
HPK
Aita ja vartijat ei kyllä pidättele, vauhdikkaalla dronella ampulli järveen ja se on siinä.

Aikamoista poloniumia saa olla jos yhdellä ampulilla pilaa 5 miljoonaa kuutiota vettä. Tuossa on onneksi useampi tarkastuspiste ennenkö se vesi tulee hanasta pihalle, tai ennenkö se vesi menee edes paikalliselle laitokselle.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi

Vittu tuo on kyllä sellainen apinoiden kansa että ei pahemmasta väliä. Tuonkin kaiken ajan, energian ja rahan kun käyttäisivät mieluummin oman yhteiskuntansa ja valtionsa kehittämiseen, niin hyöty olisi paljon suurempi kuin tässä täysin joutavassa kiusan tekemisessä koston nimissä. Tuo on jo lähtökohtaisesti niin älytötä, että pitäisi kostaa jotain sellaista mitä itsenäinen maa tekee oman puolustuksensa eteen. Mutta venäläisessä (täysin kieroutuneessa) ajattelussahan puolustautuminen on uhkaamista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siitä on jo ihan tutkimustietoa, että sota ja sodanuhka lisää mielenterveysongelmia kuten voi olettaakin jos seuraa uutisia jatkuvaan.
Suoraan sanottuna hävettää, että yksi meidän suurimmista medioista omalla toiminnallaan pahentaa monen ihmisen mielenterveysongelmia. Toki pitää uutisoida, eikä peitellä mitään mutta sen voi tehdä monella eri tavalla.
Niin, itse en enää pysty seuraamaan tuota sotaa kun ei henkiset resurssit oikein kestä sitä. Tiedän että joillekin kavereille on tullut painajaisia tuosta ja pahempaakin. Sitten samalla joku Iltalehti ja kumppanit julkaisevat uutisia siitä kuinka Putin tulee ja tappaa, Putinin ovelin juoni jne. pönkitetään näkemystä Putinista Venäjän ainoana johtajana jolla on kykyjä ties mihin.
 

rpeez

Jäsen

Vittu tuo on kyllä sellainen apinoiden kansa että ei pahemmasta väliä. Tuonkin kaiken ajan, energian ja rahan kun käyttäisivät mieluummin oman yhteiskuntansa ja valtionsa kehittämiseen, niin hyöty olisi paljon suurempi kuin tässä täysin joutavassa kiusan tekemisessä koston nimissä. Tuo on jo lähtökohtaisesti niin älytötä, että pitäisi kostaa jotain sellaista mitä itsenäinen maa tekee oman puolustuksensa eteen. Mutta venäläisessä (täysin kieroutuneessa) ajattelussahan puolustautuminen on uhkaamista.
DenialOfService (DOS) tyyppiset hyökkäykset on kuitenkin aika harmittomia, ja ainakin minä olen "tyytyväinen" niin kauan kuin ne pysyvät niissä ja tuhlaavat energiaansa sellaiseen. Haittana samantyyppisiä elokapinan tiellä istumisten kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
No siis itselleni Venäjä-antipatiat tulevat jo äidinmaidosta ja isovanhempien kautta (ja siis Pohjanmaalta olen lähtöisin). Sinänsä yksittäisistä tapahtumista en lapsena kuullut, mutta tämä venäläisten tyypillinen toiminta on näkynyt suurena epäluulona kyseistä maata kohtaan.

Mutta kyllä, minä veikkaan, että kylmän sodan aikana Suomen oppikirjoista siivottiin pois näitä historiallisia tapahtumia, esimerkiksi itselleni Isoviha ja Pikkuviha olivat lapsena tuttuja vain vanhempieni ja isovanhempieni puheista.
Mä aloittelin kolutietäni 70-luvun alkupuoliskolla ja silloin iso- ja pikkuviha käsiteltiin pintapuolisesti. Mut ei kyllä menty yksittäisiin kahakoikin sen syvemmälle. Lukiossa sain opelta jopa kehuja sen Inarinjärveen sukeltaneen ohjuksen keissin käsittelystä. Mut paljon on kiinni opettajasta miten aiheita käsitellään. YTL ei aikanaan tykännyt yhtään kun yritti tuoda Aatua esiin positiivisessa valossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös