Ahon kannattaa siis jatkossa pysyä poissa sököpöydistä, kun venäläiset eivät enää kuittaa pelivelkoja.Jaa nyt on Esko Aho vetäytynyt Sperbankin hallituksesta.
Ahon kannattaa siis jatkossa pysyä poissa sököpöydistä, kun venäläiset eivät enää kuittaa pelivelkoja.Jaa nyt on Esko Aho vetäytynyt Sperbankin hallituksesta.
Sauli Niinistö on aivan järjetön nössö, joka pitäisi asap. saada pois nykyiseltä tontiltaan. Tämä nähtiin koronapanikoinnissa - ja korostuu vain nyt viimeaikaisten pressitilaisuuksien perusteella.
Ei todellakaan kyvykäs johtamaan maata.
CCCP-paidat liittyivät Venäjän jääkiekkoliiton 75-vuotisen taipaleen juhlimiseen.
CCCP-paidat liittyivät Venäjän jääkiekkoliiton 75-vuotisen taipaleen juhlimiseen.
Joo ja joulupukki asuu Korvatunturilla.CCCP-paidat liittyivät Venäjän jääkiekkoliiton 75-vuotisen taipaleen juhlimiseen.
Kerrotko itse mitä olisit itse tässä tilanteessa julistamassa? Muista myös vastuu ja seuraukset roolissasi.Sauli Niinistö on aivan järjetön nössö, joka pitäisi asap. saada pois nykyiseltä tontiltaan. Tämä nähtiin koronapanikoinnissa - ja korostuu vain nyt viimeaikaisten pressitilaisuuksien perusteella.
Israelin suurlähetystön edustalla oli viime vuonna mielenosoituksia Palestiinan puolesta, joten voisi kuvitella, että mielenosoituksia järjestetään myös nyt, kun Suomen naapurivaltio hyökkää Eurooppalaiseen valtioon ilman mitään provokaatiota.Koska pidetään ensimmäinen tukimielenosoitus Tehtaankadulla ryssän tukikohdan edessä? Ampuvatko mielenosoittajia kovilla vai piiloutuvatko verhojen taakse twiittaamaan Putte-possukaiselle?
Parempi onkin jatkaa spermabankin kahvassa.Jaa nyt on Esko Aho vetäytynyt Sperbankin hallituksesta.
Jos joku on jo löytänyt kanavan tukea Ukrainaa, niin voisi vinkata täällä? Vaikka maassa on korruptiota, niin haluan itse osoittaa konkreettista tukea Ryssän hyökkäyksen uhreille.
Paras olisi löytää rahoituskanava riittävän isolle ja tarkalle ohjukselle, jonka Ukrainan armeija voisi lähettää koordinaatteihin 44°25'10.5"N 38°12'18.4"E (Sijainnissa Putinin pari miljardia maksanut Mustanmeren rannalla sijaitseva "Berghof")
Kerrotko itse mitä olisit itse tässä tilanteessa julistamassa? Muista myös vastuu ja seuraukset roolissasi.
Joo, ei uskalleta toimia kun ydinaseet. Seuraavaksi sitten Baltia ja sitten Suomi.Se oli siinä. Ukraina annettiin ryssillle. Länsimaat eivät tule sotilaallisesti Ukrainaa auttamaan.
Hmmm.... eikös Biden ilmoittanut jo presidentinvaalikampanjassaan että on vain yhden kauden presidenttinä...?Mika Aaltola YLE:llä: "...Yhdysvalloilla on todennäköisesti yhden kauden presidentti, ihan biologisista syistä".
Hieno tapa ilmaista, että joku on liian vanha tehtäväänsä.
Se oli siinä. Ukraina annettiin ryssillle. Länsimaat eivät tule sotilaallisesti Ukrainaa auttamaan.
Ketä tilalle olisi suunnitteilla tässä todennäköisesti verettömässä vallankumouksessa?Sauli Niinistö on aivan järjetön nössö, joka pitäisi asap. saada pois nykyiseltä tontiltaan. Tämä nähtiin koronapanikoinnissa - ja korostuu vain nyt viimeaikaisten pressitilaisuuksien perusteella.
Hyvä Vladimir,Hyvä Vladimir!
Huvittava seurata tätä Venäjän ja Putinin lynkkausta joka puolella.
Ketä tilalle olisi suunnitteilla tässä todennäköisesti verettömässä vallankumouksessa?
Se että yhdistät Bäckmanin ja Huhtasaaren samaan lauseeseen kertoo omasta sokeudesta.
Itse en Laurasta pidä yhtään, mutta että dosentti ja EU:n parlamentin jäsen samaan lauseeseen. Onneksi olkoon.
Oletko jo @SnT kanssa Venäjän lippujen kanssa Tehtaankadulla osoittamassa tukeanne tsaaria kohtaan? Onhan hän tosiasiassa kuitenkin joutunut puolustautumaan täysin häikäilemätöntä Ukrainan täysin ylivoimaista hyökkäystä vastaan. Tähän maahan mahtuu kyllä aivan uskomaton määrä näitä hyödyllisiä idiootteja. Voin kertoa, että kun Putin armeijoineen saapuu tänne turvaamaan rauhaa, te olette muiden suomalaisten tavoin niitä tapettavia siviilejä, jotka koetaan uhkana tsaarin pyrkimyksille. Siitä huolimatta, että yritätte ostaa jo etukäteen paikkaanne kaalisopan ääressä tilanteen eskaloituessa.CCCP-paidat liittyivät Venäjän jääkiekkoliiton 75-vuotisen taipaleen juhlimiseen.
Parempi onkin jatkaa spermabankin kahvassa.