Joo mutta Suomen kannalta on kyllä hyvä, että meidän ja Kiinan välissä on ainakin vielä ns. puskurivaltio.Arvaa millä mielellä Xi kattelee tätä Putinin suoritusta.
On puhuttu et jollain aikavälillä Siperiasta syntyy näille konflikti.
Joo mutta Suomen kannalta on kyllä hyvä, että meidän ja Kiinan välissä on ainakin vielä ns. puskurivaltio.Arvaa millä mielellä Xi kattelee tätä Putinin suoritusta.
On puhuttu et jollain aikavälillä Siperiasta syntyy näille konflikti.
Suur-Suomi Uralille asti. Kiina voi pitää Siperian.Joo mutta Suomen kannalta on kyllä hyvä, että meidän ja Kiinan välissä on ainakin vielä ns. puskurivaltio.
Ei kannata vähätellä tätä. USA tuntuu tietävän paremmin kuin Venäjä itse, että mitä tämä on tekemässä. Ammattilaisten ja puuhastelijoiden ero on näissä leikeissä aika merkittävä.Kuinkahan hyvin noi jenkit on kartalla siitä, mitä venäjä on tekemässä? Ukraina taitaa saada melko nopeesti arvokasta tietoa.
Kyllä. Tästä lähtien Venäjä on lännen etupiirimaa.Joo mutta Suomen kannalta on kyllä hyvä, että meidän ja Kiinan välissä on ainakin vielä ns. puskurivaltio.
huomasin juuri itsekin että mikään ei pitänyt paikkaansa.Eipä ole maantieto vieläkään kohdallaan, southeast on kaakko ja tuo oletettu paikka on Mariupolista lounaaseen.
Juu ei ollut tarkoitus millään lailla vähätellä, päinvastoin. Just tossa itsekin mietin, et USA taitaa tietää paremmin asiat ku Venäläiset itse.Ei kannata vähätellä tätä. USA tuntuu tietävän paremmin kuin Venäjä itse, että mitä tämä on tekemässä. Ammattilaisten ja puuhastelijoiden ero on näissä leikeissä aika merkittävä.
Onko siellä nyt ns tulitauko meneillään neuvotteluihin asti vai muuten vain hiljaista?
Vielä on vaikea sanoa, mitä Venäjä vielä tekee, mutta.. muutama asia, jotka on ollut hyvä havaita.Ukraina on kyllä tekemässä yhden kaikkien aikojen tempuista, kun miettii kokonaisuutta.
Uskon että se tiedustelutieto tulee valmiiksi prosessoituna ja selkokielellä ymmärrettävästi, voi olla että strategit sparraaEi kannata vähätellä tätä. USA tuntuu tietävän paremmin kuin Venäjä itse, että mitä tämä on tekemässä. Ammattilaisten ja puuhastelijoiden ero on näissä leikeissä aika merkittävä.
Jatkoa ajatellen mielenkiintoisinta on saako Venäjä rivinsä järjestykseen logistiikan osalta. Sodan alkumetrit ovat sujuneet Venäjältä huonosti, mutta ikävä kyllä bensan siirtelyn he osaavat.
Ukrainan kannalta olisi tärkeää ylläpitää linjojen takana sissiyksiköitä, jotka tuhoavat näitä kolonnia ja sabotoivat kuljetusreittejä. Onneksi tankkiautoja saa kumoon kevyillä aseilla, toisin kuin järeämpiä panssarivehkeitä.
Käänsin kuvan peilikuvaksi.Luulen yhä, että kun Venäjällä selviää aidosti Putinin hyökkäyksen laajuus veljeskansaa vastaan, ja että kyseessä ei ole mikään ”erikoisoperaatio” vaan avoin usean rintaman sota, kansa kyllä on kaduilla. Siinä kohtaa on OMONin miehilläkin peiliin katsomisen paikka mitä tekevät.
Voi helevetti muuten, tässähän saattaa vielä joutua kokemaan tappioita Jokereille. Haista ny Putin vittu.Jos tästä selvitään, niin edes Vimpelin Vedon mestaruus ei tule vituttamaan syksyllä! (paljoa)
Ruotsi laittoi jakoon 5000 tankkistopperia. Suomi ei uskaltaisi varmaan lähettää Ukrainaan edes tyynyjä, koska niitä voisi käyttää tukehduttamiseen... (Sori, turhauttaa hallinnon hitaus)NLAW:t pitää huolen että tankitkin pysähtyy