Me tuutataan Ukrainaan valtava määrä avustuksia, ei siinä muutama vapaaehtoinen taistelija mitään merkkaa. Me ollaan jo sodassa venäjää vastaan.En arvosta. Yhtään suomalaista ei pidä tähän sotaan sekoittaa jos ei ole pakko.
Me tuutataan Ukrainaan valtava määrä avustuksia, ei siinä muutama vapaaehtoinen taistelija mitään merkkaa. Me ollaan jo sodassa venäjää vastaan.En arvosta. Yhtään suomalaista ei pidä tähän sotaan sekoittaa jos ei ole pakko.
No postasit sitten melkoista ripulia näin vuoden viimeisillä hetkillä.Kaikki otetaan vastaan. Aika vahva kommentti näin vuoden viimeisillä hetkillä.
Näin ajattelen.
No postasit sitten melkoista ripulia näin vuoden viimeisillä hetkillä.
Näin ajattelen.
On helppo huomata ikäsi jo kirjoitustyylistäsi.Itse olet palstan kovimpia sotahaukkoja.
Olen huomannut. Pahoittelen etten jaa kaikkea.
Ikä sen tekee, lienet nuorehko. En suostu sotaa lietsomaan. Koskaan.
Pakko testata naisten kanssa, että olen 'nuori sotahaukka', että kuinka toimii... xDItse olet palstan kovimpia sotahaukkoja.
Olen kirjan kuunnellut. Arvostan toki panosta Ukrainan puolesta mutta isossa kuvassa en.
Tämä mielipide sallittakoot.
Kait tämä mielipide sallitaan. Sisälläni kiehuu ja keittää.
Täysin järjetön kommentti ja juuri sinunlaistesi omahyväisten ymmärtämättömien ihmisten takia koko Euroopan turvalllisuus on uhattuna. Tämä sota koskee meitä kaikkia. Jollain tasolla jo nyt, tulevaisuudessa todennäköisesti konkreettisesti.
Pakko testata naisten kanssa, että olen 'nuori sotahaukka', että kuinka toimii... xD
Olen elänyt Suomessa paljon, paljon kauemman kuin sinä joten epäilen että kompetenssia on. Niin sodassa olleiden isovanhempien osalta kuin muutenkin.
Jotenkin tuntuu että jos ei ole valmis täyteen sotaan, ollaan jotain Venäjän puolella olevia. Miten väärässä olettekaan?
The fact is, Trump will enter his presidency with the least leverage possible over Ukraine. Ukraine has enough money to fund all of 2025 and part of 2026. They have enough weapons and ammo to last most of 2025, and with aid from other nations (plus that money) they will be able to fight through 2025 without issue.
Trump will have little leverage over Ukraine. But much more leverage over Russia. Particularly with sanctions. And while Ukraine does have the money and weapons to fight in 2025, they could always use more.
People fearing Trump will be able to crush Ukraine in 2025 I think are barking up the wrong tree. There is very little, if anything, Trump can do to force Ukraine to stop fighting. And as time goes on, the US will become increasingly less relevant to Ukraine and to Europe as a whole.
In essence, the nation that is most likely to lose from Trump is the United States, if the US, for baffling reasons, were to side with Russia. Or, the US could maintain its standing by siding with Ukraine. Either way, Ukraine can fight on with or without US aid.
Olen elänyt Suomessa paljon, paljon kauemman kuin sinä joten epäilen että kompetenssia on. Niin sodassa olleiden isovanhempien osalta kuin muutenkin. Te olette saaneet ansiostamme runsaan elämän ainakin materiaalisesti.
Jotenkin tuntuu että jos ei ole valmis täyteen sotaan, ollaan jotain Venäjän puolella olevia. Miten väärässä olettekaan?
Jos olet todellakin niin vanha ja viisas niin miksi provoat kun nuori vapaaehtoistaistelija kaatuu Euroopassa sodassa Venäjää vastaan, maa mikä meitäkin vastaan proxysotaa jo kuinka monetta vuotta?Itse olet palstan kovimpia sotahaukkoja.
Nykyään tuntuu olevan muodissa tuoda tämä "rauhan aate" taisin väliajoin esiin ja hyökätä sillä vastoin maanpuolustushenkisten "sotavimmaa". Korostaisin kuitenkin, että sitä hyökkäyssotaa käy hyökkääjä ja se on toistaiseksi ainut osapuoli joka on uhkaillut mm. ydinaseilla. Joten eiköhän se sotavimma ole enimmäkseen siellä vastapuolella.Jotenkin tuntuu että jos ei ole valmis täyteen sotaan, ollaan jotain Venäjän puolella olevia. Miten väärässä olettekaan?
Nykyään tuntuu olevan muodissa tuoda tämä "rauhan aate" taisin väliajoin esiin ja hyökätä sillä vastoin maanpuolustushenkisten "sotavimmaa". Korostaisin kuitenkin, että sitä hyökkäyssotaa käy hyökkääjä ja se on toistaiseksi ainut osapuoli joka on uhkaillut mm. ydinaseilla. Joten eiköhän se sotavimma ole enimmäkseen siellä vastapuolella.
Te olette saaneet ansiostamme runsaan elämän ainakin materiaalisesti.
Kai tuo kuitenkin paremmin toimii kuin "vanha sotanorsu".Pakko testata naisten kanssa, että olen 'nuori sotahaukka', että kuinka toimii... xD
Suoraan Väyrysen Paten pelikirjasta. Onnea valitsemallasi tiellä ja osanotot oppilaille.En arvosta. Yhtään suomalaista ei pidä tähän sotaan sekoittaa jos ei ole pakko.
Järkeä käteen. Ymmärrämme ettei sitä naapurilla tosin ole.
Oma valinta. Kevyet mullat.
On tämä saatana hulluksi mennyt jos näistä jo hehkutetaan, no onhan se mennyt.
Suoraan Väyrysen Paten pelikirjasta. Onnea valitsemallasi tiellä ja osanotot oppilaille.
Minä ainakin luin. "En arvosta. Yhtään suomalaista ei pidä tähän sotaan sekoittaa jos ei ole pakko."Jotain rajaa. Ettekö te saatana lue tai pysty analysoimaan mitään lukemanne?
Minä ainakin luin. "En arvosta. Yhtään suomalaista ei pidä tähän sotaan sekoittaa jos ei ole pakko."