Venäjä hyökkää Ukrainaan

  • 10 051 834
  • 61 639

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Jos nyt unohdetaan hetkeksi "hyvä Vladimir" kommentit (kokonaan en pysty). Niin osaatko sanoa puolueetonta tilannetta Venäjän sisältä mikä on juuri nyt pääosin kansalaisten yleinen mielipide?

Todella ristiriitainen ja surullinen. Jopa omien sukulaisten ja venäläisten kavereiden/tuttujen kesken on hyvin vahvoja mielipiteitä suuntaan ja toiseen. Suurinosa tuomitsee Putinin teot, ei kaikki. Tosin edelleen on niitä ketkä näkee, että Putin ja Venäjä on yhtä eli ei uskalleta kääntyä vastaan vaikka vähän mieli tekisikin.

Äitini oli tänään puhunut yhden ystävänsä kanssa. Ystävän äidin sukujuuret olivat Ukrainasta ja isän Venäjältä. Oli vain todennut, että onneksi hänen vanhemmat eivät ole enään elossa ja todistamassa tätä kauheutta.

Todella vaikeeta kaikkien puolesta puhua, kun moni varmaan vieläkin on shokissa, että mitä oikein tapahtuu. Uskon, että moni, kuten myös minä toivoo sodan loppuvan pian, parasta olisi, jos loppuisi nyt heti ja Venäjän joukot kääntyisi pois. Itse en ainakaan halua, että ihmishenkiä menetetään millään puolella.

En tiedä, aika sanaton olo alkaa oleen. Tosi turtunut ja väsynyt.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Todella ristiriitainen ja surullinen. Jopa omien sukulaisten ja venäläisten kavereiden/tuttujen kesken on hyvin vahvoja mielipiteitä suuntaan ja toiseen. Suurinosa tuomitsee Putinin teot, ei kaikki. Tosin edelleen on niitä ketkä näkee, että Putin ja Venäjä on yhtä eli ei uskalleta kääntyä vastaan vaikka vähän mieli tekisikin.

Äitini oli tänään puhunut yhden ystävänsä kanssa. Ystävän äidin sukujuuret olivat Ukrainasta ja isän Venäjältä. Oli vain todennut, että onneksi hänen vanhemmat eivät ole enään elossa ja todistamassa tätä kauheutta.

Todella vaikeeta kaikkien puolesta puhua, kun moni varmaan vieläkin on shokissa, että mitä oikein tapahtuu. Uskon, että moni, kuten myös minä toivoo sodan loppuvan pian, parasta olisi, jos loppuisi nyt heti ja Venäjän joukot kääntyisi pois. Itse en ainakaan halua, että ihmishenkiä menetetään millään puolella.

En tiedä, aika sanaton olo alkaa oleen. Tosi turtunut ja väsynyt.
Kiitos vastauksesta. Joka tapauksessa voimia sinullekin. Toivottavasti olet valinnut itse Ukrainan kansan puolen ja toiveen vallankumouksesta Venäjällä.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
En tiedä, onhan tätä hirveä seurata, toisaalta taas ei pysty olemaan seuraamattakaan, kun asiat kuitenkin pyörii mielessä.

Jos jotain toivoisi, niin sitä, että edes osan tästä meidän kaikkien "hengessä mukana taistelussa" energiasta saisi jollain tapaa siirrettyä noille sankareille, jotka tuumaakaan perääntymättä puolustavat omaa maatansa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös