Venäjä hyökkää Ukrainaan

  • 10 284 755
  • 62 329

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kai nyt viimeistään tänä iltana kaikki Helsingin maamerkit on valaistu sinikeltaisin värein?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Joo ja olen ymmärtänyt että ei Venäjä ole nytkään tainnut slaaveja tuonne pistää vaan ns. heikompaa ainesta.
Kyllä, mm. tsetseenejä tuhat päin. Ei tule kotimaassa niin paljon lokaa niskaan, kun ei ole omat kuolemassa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
YouTubessa oleva live striimi Kiovasta katkesi. Mitäköhän tapahtui? Mitään pamahdusta tai mitään ei kuulunut tai näkynyt.
 

Barney

Jäsen
Eikö tämä taas selitä, ettei kysymys ole pakotteista, vaan ihmisten sodanvastaisuudesta.

En siis vastusta pakotteita. En vain näe niitä minkäänlaiseksi ratkaisuksi elleivät ne kohdistu tuntuvasti maan valta- ja rahaeliittiin.
Kyllä minä uskon, että sitä sodanvastaisuutta on venäläisissä tällä hetkellä jo aika paljon, mutta harva - ihan ymmärretävistäkin syistä - uskaltaa sanoa sitä ääneen. Ehkä se isoin kysymys tällä hetkellä on siinä, miten nuo hiljaiset hyväksyjät saadaan käännettyä äänekkäiksi vastustajiksi.

Minä uskon ratkaisun olevan siinä, että pakotteiden avulla vaikutetaan niiden tavallisten ihmisten elämään. Siinä vaiheessa, kun joutuu itse konkreettisesti kärsimään tilanteesta voisi löytyä myös rohkeutta sanoa ne oikeat ajatukset ääneen. Voihan se olla, että venäläinen ihminen on tässä suhteessa erilainen, mutta yleensä ihmiset reagoivat ikäviinkin asioihin vasta siinä vaiheessa, kun he joutuvat itse niistä kärsimään. Tällä hetkellä sotaa vastustavan venäläisen elämä on helpompaa, jos hän pitää suunsa kiinni ja elää kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ihminen on kuitenkin ikävä kyllä loppujen lopuksi melko itsekäs eläin.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Miksi helvetissä täällä viljellään Vasemmistonuorten kaltaisen trollijärjestön twiittejä?

Koska on tärkeää tietää, millaisia järjestöjä meidän poliittisessa kentässä vaikuttaa, jotta osataan suhtautua niihin oikein.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Onko näin? Saisiko lähteen, siis todella hyvä jos näin on.
Saa toki aina lähdekritiikkiä suodattaa, mutta seuraavassa venäläisten tappiot




Ukrainan viimeisintä ilmoitusta en muista ja nopeasti en löydä kahlaamalla, mutta aiemmin oli noin vajaassa kahdessa sadassa, loukkaantuneita toki sitten sitäkin enemmän.

Merkittäviä miestappioita kuitenkin, kalustosta puhumattakaan. Monta motitusta ollaan todistetusti jo nähty.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Kun nyt nostin Vasemmistonuorten Nato-sekoilun, niin tasapuolisuuden nimissä on hyvä huomioida, että korjasivat virheensä:



Sen verran otan tähän kantaa, suoranaisesti ei nuoriso-osastoa liippaa.

Täällä Porissa tunnen muutaman "eturivin" Vasemmistoliiton vaikuttajan ja ainakin heidän osaltaan on ollut sangen suoraselkäistä tuomitsemista Venäjän suuntaan. Jopa yllättävän räväkkää. Ihan hyvä että jonkinlainen yhtenäinen linja on ainakin tässä.
 

Tekno-Kekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedote
Tuosta:

"Yllättäen" sivu on kadonnut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei tänne linkkailla muidenkaan venäjämielisten trollijärjestöjen julkaisuja, koska yksikin ylimääräinen klikki on bensaa liekkeihin.

Minusta taas on erittäin tärkeää tietää, että tuossa järjestössä on tuollaisia näkemyksiä. Ihmiset osaavat varoa.

Minä esimerkiksi äänestän Kokoomusta. Kokoomusnuorilla on kuitenkin usein niin radikaaleja näkemyksiä, että ne sotivat omaa arvomaailmaani vastaan. Olen vain tyytyväinen, että niistä uutisoidaan - osaan seurata, että ottaako emopuolue noita asioita laajemmin ajaakseen. Voin sitten tarvittaessa kertoa mielipiteeni vaaliuurnilla. Vielä ei ole joutunut äänestämään muita puolueita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös