En ole kirjoittanut tähän ketjuun vielä mitään, koska olo on tuntunut sanattomalta, mutta näiden viimeisimpien ketjussa esiin tulleiden tietojen valossa tuntuu tarpeelliselta, riippumatta siitä osoittautuuko esim Tshernobylin räiskiminen todeksi vaiko ei.
Tällä hetkellä minua suututtaa ja pelottaa samaan aikaan. Putin on jossain haastettelussa korostanut judon roolia hänen nuoruudessaan ja judo saattaakin olla niitä harvoja julkisuuteen annetuista egopönkityksen osista, jotka ovat ainakin osittain totta. Onhan Putinilla käsittääkseni neljännen asteen musta vyö, ja minusta on uskottavaa, että KGB-agentti osaa kamppailulajeja
Mä olen itse harrastanut judoa muistaakseni 7-vuotiaasta saakka, ja päällimmäisin arvo mitä tässä lajissa tuodaan esiin on toisten kunnioittaminen. Se mitä ton Kremlin sekopään johdolla tehdään tällä hetkellä on mun mielestä oksettavaa, moraalitonta, ja ennen kaikkea aivan Helvetin kaukana siitä arvomaailmasta, jonka käytännössä kaikki judon kautta tapaamani ihmiset jakavat.
Musta on kylmäävää ajatella, että tällä hetkellä ihminen joka on noin sisällä omissa harhoissaan omaa tällä hetkellä vallan vaikka lopettaa ihmiskunnan valtakauden planeetallamme. Mä olen humanistista alaa yliopistolla opiskeleva idealisti, ja kuolemantuomioita vastaan, mutta tän kaverin kohdalla voisin toivoa poikkeusta.
Näin vähän päältä parikymppisenä mulla olis toiveissa nähdä ja kokea toivon mukaan vielä monenlaista, mutta kolmas maailmansota ei kuulu tähän listaan. Toivon sydämeni pohjasta, että tapahtuisi jonkinlainen ihme, ja asioiden kehityskulku muuttuisi vielä rauhallisempaan suuntaan, mutta jos ei niin ainakin itse olen lienee valmis siihenkin.
Trumpin kaudella nimettomät lähteet rauhoittelivat kansalaisia lehdistössä kertomalla, että "myös aikuisia on paikalla" Toivon todella että asia on samoin myös Putlerin pitkän pöydän ympärillä, toivon myös, että Ukraina laittaa itänaapurimme joukoille luun kurkkuun!