Ottelun jälkeen Radio Porin haastattelussa Savinainen kertoi: "se kalpan maskotti joka siellä huuteli läpi ottelun, ei tiedä että mä saatana sytyn vaan enemmän kun mua ärsytetään".
...mutta mitä enemmän se antaa haastatteluja ja kommentteja niin sitä enemmän tunnen myötähäpeää.
Nooh, mun mielestäni on pelkästään positiivista, ettei kaikki ole "mikaelgranlundeja" haastatteluissa.
Nooh, mun mielestäni on pelkästään positiivista, ettei kaikki ole "mikaelgranlundeja" haastatteluissa.
Hetken päästä voi Vellihousu sitten taas kertoa, kuinka väärässä olen mutta siihen saakka, se on moro!
Savinainen helvetti pelasi nyt yleisölle, on se niin väärin! Kyllä jätkällä nyt keulii pahasti, me ollaan hävitty tää sarja Savinaisen peukun näyttöön!
Tällä hetkellä näyttää melko hyvältä, itse tosin toivon ettei Savinainen rupeaisi muistuttamaan liikaa Jari Korpisaloa.
Olihan se perseestä, kun Jarkka sai Hjalliksen miltei kyyneliin: "sitten tulee joku Korpisalo ja tekee jatkoaikamaalin"
Olihan Vellu on pelannut about joka kevät Ässien parhaassa kentässä eikä homma ole perustunut mihinkään kumarteluun tai kliiniseen suorittamiseen. Nytkö uransa huipulla pitäisi vetää käsijarrua ja pelätä mielensäpahoittajia?
Onhan viime vuosina kategoriaan "Porilaisempi kuin porilaiset itse" laitettu Savinaisen lisäksi ainakin Hotsi ja Nickerson. Korpisalo tosiaan oli ihan omaa luokkaansa ja noista muualta tulleista taitaisi olla se ainoa, jonka paita voitaisiin kattoon nostaa, teki kuitenkin liigauransa pelkästään Ässissä.
Pätee Savinaiseen, pelannut vain ja ainoastaan Ässissä liigaa.
Vellihousulle sen verran, että ei Korppi olisi ollut Korppi, jos ei olisi ollut kuumakalle. Kun on kuumaverinen ja pelaa illasta toiseen tunteella kovilla kierroksilla, niin joskus tulee jäähyjä, tyhmiäkin. Eikä varmasti olisi yltänyt noihin pistemääriin ja suorituksiin, jos olisi ollut kiltimpi.
Makkosen kohdallakin näyttää olevan Harjavalta olevan liian kaukana Porista - tai sitten on jokin suuri konflikti organisaation kanssa takana. Uskon, että Korpisalon #17 jäädytettään ennen #22:ta, mikä toki on huutava vääryys. Niin paljon kuin Korpisalosta itse pidinkin.Korpisalo tosiaan oli ihan omaa luokkaansa ja noista muualta tulleista taitaisi olla se ainoa, jonka paita voitaisiin kattoon nostaa, teki kuitenkin liigauransa pelkästään Ässissä.
Korpilla oli loistava laukaus, hyvä luistelu ja mailatekniikkaa, kyllä hän olisi niitä pisteitä nakutellut kovalla prosentilla, vaikka olisi muutaman ylilyönnin jättänyt tekemättäkin.
Makkosen kohdallakin näyttää olevan Harjavalta olevan liian kaukana Porista - tai sitten on jokin suuri konflikti organisaation kanssa takana.