Toisaalta ymmärrän, että esim. HIFK:lla ei ole paljon paukkuja laittaa muuhun markkinointiin, kun toi Derby taitaa olla joka tapauksessa raskaamman kulurakenteensa vuoksi (mm. moninkertainen määrä ammattijärkkäreitä) kallis, ja vaan puolet lipputuloista per derby. Mutta jotain oivaltavaa niiden pitäisi kyllä keksiä, kun nykyisellään markkinointi somekanavissa on käännytettyjen käännyttämistä.
Ei nää enää täyteen tule, valitettavasti, eikä ole tulleet moneen kauteen. Mutta on siellä aina enemmän & parempi tunnelma kuin missään muussa Veikkausliigan matsissa.
Se mikä ihmetyttää on nykyisin median totaalinen piittaamattomuus. HS:ssä oli sentään aukeaman ennakko, mutta esimerkiksi IS, jonka tuoteperheeseen Veikkausliiga kuuluu, ei ole mitään ennakkojuttua matsista, ei televisioinnista nelosella, ei mitään. Ylipäätään niiden urheilutoimitus lienee ajettu kokonaan alas, kun koko Veeikkausliigasta on edellinen juttu matsiraportin muodossa 24.4., ja sekin STT:n lainajuttu!
EDIT: markkinoidaan nyt itse kuitenkin - eiks tää muoto pitänyt olla tätä päivää, eli lippulinkki, jos joku haluaa vielä tulla kauniina aurinkoisena päivänä matsiin:
https://www.lippu.fi/event/hifk-fotboll-2022-bolt-arena-14946681/