maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Seuraavasta pelistä jos ei tule voittoa tai etenkin jos tulee tappio, niin saattaa tulla jo kenkää.Honsu voisi tulla takaisin kotiin.
Seuraavasta pelistä jos ei tule voittoa tai etenkin jos tulee tappio, niin saattaa tulla jo kenkää.Honsu voisi tulla takaisin kotiin.
Vai onko tuomarilla ollut hieman herkempi linja korttien osalta.
Tuomarilinja oli tavallista herkempi niin korttien osalta kuin ylipäätäänkin. Ilveshän siis sai pelissä myös kolme keltaista, eli myös vieraille kortti viuhui tavallista useammin. Pelin edetessä Ilves tuntui paremmin tuohon linjaan sopeutuvan, ja SJK taas jopa päin vastoin. Esimerkiksi molemmat ulosajoihin johtaneet toiset keltaiset tulivat tilanteista, joita voidaan kuvata sanoin tyhmä ja tarpeeton. Aivan varmasti valmentajillakin oli tässä asiassa vaikutuksensa, ehkä aika isokin. Lisäksi tietysti SJK:n puolella enemmän pelaajia, joilla hermot eivät perinteisesti ole vahvuus, mm. mainitsemasi Mosa, Mehu, jotka molemmat olivat varoitettujen joukossa, mikä tuskin kovin montaa yllättää.Vai onko tuomarilla ollut hieman herkempi linja korttien osalta.
Tarkoitat varmaan Mosaa, joka tällä kertaa ehkä yllättäenkin pelasi koko pelin, vaikka sai varoituksen jo pelin alkupuolella.Nimiä en muista, mutta mielestäni joku jolla oli varoitus jo alla, selvisi ilman ulosajoa pelin loppupuolella.
Bana on ollut mun mielestä jo pari kautta kohtuu kujalla mutta ylivertainen materiaali on pelastanut potkuilta.
Katsoin luonnollisesti ekan puoliajan kun ajattelin 3-0 tilanteessa homman olevan siinä. Noh, onhan KuPS:kin tuollaisen johdon tällä kaudella menettänyt mutta kuitenkin. Aloin sitten pelaamaan pleikkaria kun vitutti. Olisi vissiin kannattanut katsoa peli loppuun. :D@Roger Moore katsoitko peliä? KUPS nousi 3-0 ekan puoliajan tappiolta 3-4 voittoon.
Tosiaan toiselle puoliajalle KuPS vaihtoi takaisin tuttuun 4-4-2 muodostelmaan ja eiköhän sillä loppukausi mennä. Karjalainen ei pärjää yksinäisenä kärkenä ja muutenki roolituksiltaan 442 on paras.
Ilves on alottanut kautensa todella vahvasti. Huomenna se on koetuksella, kun he kohtaavat HJK:n. Itse olen jopa menossa katsomaan kun mutsi antoi ilmaislippuja. Toivottavasti Ilves pystyisi haastamaan Klubilaisia ja saataisiin vauhdikas peli.