Vaikka lainasin viestiäsi, niin ei sillä ollut tarkoitus hyökätä henk.koht sinua vastaan. Vaan lähinnä kyseenalaistin tuon vallalla olevan näkökulman Lahtea ja hänen omistamaansa seuraa kohtaan. Ja miten Lahti käyttäytyi palkintojen jaossa on itseasiassa vielä todella hillittyä. Alaja juhli Klubin mestaruuspyttyjen kanssa ihan samalla tavalla. Lahti on juhlinut myös joka kerta, kun KuPS on pyttyä nostanut ilmaan.
Honsun valintaan en ole koskaan ottanut kantaa, koska ei mulla ole siihen mielipidettä. Lahti kantaa siitä vastuun ja thats it. Ei minun tarvitse puolestalla Lahden tekemisiä tai tekemättä jättämisiä. Oivioa se hiukan näköjään kiristi, koska se ei koskaan pysty kirjoittamaan mitään positiivista KuPSista. Yrittihän se nyt ja sai sentään jotain positiivista oksennusta aikaiseksi, kun tunnusti KuPSin kuitenkin olleen hieman parempi ottelussa.
Joo ja mä en oo samaa mieltä, että toi juhliminen on ongelma tässä asiassa. Ehkä ennemmin vaan korostaa sitä ongelmaa. Ja siis ei välttämättä oikeasti ole jatkuvaa ristiriita, että Lahti omistaa KuPS:in sekä on Palloliiton PJ, mutta kovin avointa ja kriittistä tarkastelua tilanne ei tunnut kestävän. Oiviohan on vaan yleinen hater, muun muassa Vesa Vasara -vihaaja, kai iltasanoma tyyli provosoida. Mutta joo.
Entäs Raimo Sarajärvi? :)
En näe mitään riskiä korruptioon tässä :) Huuhkajat varmaan siirtyisi pelaamaan Oma SP:lle. Tuli tästä mieleen, että nauratti kuinka Naamon uutissiirron yhteydessä hänestä tehtiin käytännössä oma poika teidän julkaisuvastaavan toimesta.
”Dario Naamo on jälleen ensiluokkainen osoitus siitä, miten SJK:n pelaajapolku pystyy mahdollistaa urakehitystä nuorille, kunnianhimoisille pelaajille.”
Se, että saitte ilmaiseksi konkurssikypsästä seurasta lahjana valmiin paketin joka oli jo syksyllä siirtymässä ulkomaille, niin ei ehkä nyt osoittanut sitä :) ja ei siinä mun mielestä SJK tekee hyvää duunia tällä hetkellä nuorten kanssa. Mitens muuten muut entiset honkalaiset ovat pärjänneet siellä? Oma Veikkausliigan seuraaminen on jäänyt aika vähälle kesäkuun jälkeen.