Eipä tuo ihmeellisen kokoinen ole, varmaan sopisi useimmille liigapaikkakunnille. En tiedä millainen SJKn kotikenttä on nyt ollut, muttei varmaan ihan yhtä moderni ja tilava kuin uusi stadion.Kyselen vaan siksi, että vähän ihmettelen tuon kokoluokan stadionia jossain Seinäjoella, SJK:lla yleisökeskiarvo kakstonnia ja risat.
Eipä tuo ihmeellisen kokoinen ole, varmaan sopisi useimmille liigapaikkakunnille. En tiedä millainen SJKn kotikenttä on nyt ollut, muttei varmaan ihan yhtä moderni ja tilava kuin uusi stadion.
Hieno stadion, mutta miksi esittelyvideo piti pilata paskalla musiikilla. Kävin kerran Seinäjoella vuosituhannen alussa ja ajattelin kuinka tänne ei tarvitse mitenkään enää tulla koskaan uudelleen.
Nyt olisi syy, pitäähän tämä nähdä.
Toinen ihmettelee stadionin kokoa ja yksi valittaa videon taustamusiikista. Perisuomalaiseen tapaan pakko on aina löytää jotain josta valittaa.
Maailmanhistoriassa on World Cup -stadionit jääneet naurettavalle käytölle, mutta rakentaa piti. Toivottavasti tästä ei tulisi yksi sellainen mille ei lopulta ole mitään käyttöä.
Osittain lienee kyse myös perisuomalaisuudesta, mutta myös siitä realismista, mikä ei ole negatiivisuutta. Mitä siellä stadionilla tehdään ensi vuonna? Kuka sinne on palkattu ja millä motivaatiolla, jos töitä on pari kertaa vuodessa?
Kun nyt negaa etsitään, niin minusta tuo stadionin nimi on hirveä. Okei, sponsori maksaa nimestä, mutta minun suuhun tuollainen omaäspee ei vain sovi. Eihän sitä tietenkään ole pakko käyttää puhuttaessa stadionista, mutta surkea nimi siitä huolimatta. Vähän kuin Kupittaan jäähalli oli pari vuotta sitten OS/G Areena.
Ehkä joo mutta miksi suurin osa kirjoittajista haluaa kaivata kaiken negan kun positiivista on paljon enemmän? Sitä mä ihmettelen.
Kun nyt negaa etsitään, niin minusta tuo stadionin nimi on hirveä. Okei, sponsori maksaa nimestä, mutta minun suuhun tuollainen omaäspee ei vain sovi. Eihän sitä tietenkään ole pakko käyttää puhuttaessa stadionista, mutta surkea nimi siitä huolimatta. Vähän kuin Kupittaan jäähalli oli pari vuotta sitten OS/G Areena.
Maailmanhistoriassa on World Cup -stadionit jääneet naurettavalle käytölle, mutta rakentaa piti. Toivottavasti tästä ei tulisi yksi sellainen mille ei lopulta ole mitään käyttöä.
Ihan huvikseenko se Sarajärvi tuosta makselee?
Miten Interin valmentajatilanne, kiinnostaisi kyllä nähdä mitä jälkeä tulisi laadukkaammalla ringillä?
Itse olen kanssa tätä mieltä, myös Turun derby nostatti koko Turun jalkapalloskeneä ja pöhinää lajin tiimoilta, mitä Helsingin vastaava tekee myös vähän koko maan mittakaavassa Veikkausliigan kiinnostavuudelle. Harmi kun ei derbyjä ole/mahdu enempää Veikkausliigaan. Tai no, onhan siellä pohjanmaan derby ja RoPSilla ja Kemillä kenties jotain, mutta onko ne oikeasti derbyjä, joista voitot muistetaan..? Toki siitä samaa mieltä, että derbyt on ansaittava pelaamalla.Suomalainen jalkapallo tarvitsee pääkaupunkiseudulle derbyn joka myy stadionin täyteen kolme kertaa kesässä.
Aika puskista tuli, muuta Aleksei Eremenko Sr. saanut kenkää ykköstä pelaavan Jaron perämisestä. Vaikka tulokset ovat olleet heikkoja, tulee ainakin potkut minulle yllätyksenä, käsittääkseni mies on kuitenkin aika kovasti arvostettu Pietarsaaressa. Jarossa kuitenkin operoi aika heikoilla ringeillä, ja teki hyvää jälkeä nuorten pelaajien kehittäjänä
Turussa oli joku "lastenpäivä" tai vastaava tapahtumasunnuntai.Toivottavasti en ole liian negatiivinen tai kyyninen, mutta oliko Turussa tänään ilmainen sisäänpääsy tai jotain ale-/kampanjalippuja myynnissä?