Voi jeesus mitä mieshuoria Suomesta löytyy...
Ei se ole heidän vikansa, jos eivät futiksesta mitään ymmärrä.
Voi jeesus mitä mieshuoria Suomesta löytyy...
http://www.youtube.com/watch?v=7vzqGB4WLkYJa mä kun luulin, että olen nähnyt kaiken! Katsoin äsken Veikkausliigan maalikoosteen ja päätin, että pitää varoa seuraavan kerran kanavan vaihto UK:lle, jos sieltä tuollaista oksennuspussikamaa tulee. Eihän tota oikeesti kukaan täysjärkinen seuraa? Surkeaa. Mitä tekemistä tolla on futiksella?
Inter - Jaro peli kruunasi kaiken loistavilla viimeistelyillä.
Ja mä kun luulin, että olen nähnyt kaiken! Katsoin äsken Veikkausliigan maalikoosteen ja päätin, että pitää varoa seuraavan kerran kanavan vaihto UK:lle, jos sieltä tuollaista oksennuspussikamaa tulee. Eihän tota oikeesti kukaan täysjärkinen seuraa? Surkeaa. Mitä tekemistä tolla on futiksella?
Ainakin peli on viihdyttävämpää kuin jossain Valjussa tai Italiassa.
Ja mä kun luulin, että olen nähnyt kaiken! Katsoin äsken Veikkausliigan maalikoosteen ja päätin, että pitää varoa seuraavan kerran kanavan vaihto UK:lle, jos sieltä tuollaista oksennuspussikamaa tulee. Eihän tota oikeesti kukaan täysjärkinen seuraa? Surkeaa. Mitä tekemistä tolla on futiksella?
Paitsi ettei edes ole. Toki ainakin itse katson Veikkausliigaa ihan mielelläni, mutta välillä kyllä tulee aivan helvetin turhautunut olo kun ei saa ihan normaaleja 5 metrin passeja omille. Puhumattakaan keskityksistä.
Aika harvoin käy niin, ettei syötöt tai keskitykset mene omille. Ei tuollaista ongelmaa ole edes Ykkösessä. Ja kyllä siellä Italiassakin niitä harhasyöttöjä tulee, tai no, helppohan se on syöttää omille kun ei edes yritetä ylöspäin pallon kanssa.
Joten mistäköhän päin noita lippuja kannattaisi alkaa jahtaamaan?
https://ticket.fcinter.fi/default.asp
Tuo tosin piti käydä kendojanaroimassa FF2:sta. Hiukanko epäselvä nettisivusto tältä osin.
Kiitoksia paljon, lopulta tuo lippujen osto kävi ihan käden käänteessä. Sivujen ylläpidossa on kyllä tullut suuren luokan kämmi, kun nettilipunmyyntiä ei ole saatu selkeästi esille. Tuossa kun ottaa rahallisestikin nopeasti takkiin, kun ennakkolipunmyynti ei suju kunnolla.
No joka tapauksessa, toivottavasti saadaan Kupittaa täyteen jengiä paikallismatsiin.
Niin eihän tuolla ole kuin kissan kokoisin kirjaimin Interin nettisivujen pääsivun ylälaidassa "OSTA JA TULOSTA LIPPUSI TÄÄLTÄ!". Kyllä tuon on pakko olla riittävän selkeä ihan jokaiselle, tai niin luulin.
Eilen tuli katseltua Lahden ja KooTeePeen välinen matsi ja täytyy sanoa että Konsta Hietanen on kyllä loistoäijä. Minäkin olen pitänyt kaveria lähinnä entisenä tenavatähtenä, mutta mitä vielä! FC Lahden sielu joka olisi ilman maalivahdin loistotorjuntoja tehnyt 2-3 maalia.
Katsoin FC Lahden sivuilta hemmon olevan jo 24-vuotias, joten missä mättää ettei noilla ominaisuuksilla varustettua pelimiestä ole tuohon ikään mennessä haettu katselemaan kovatempoisempia sarjoja? Onko myöhäisherännäinen, loukkaantumisten vaivaama, vai satuinko vain näkemään juuri sen pelin missä missä kaveri oli jotain ihan muuta kuin oma itsensä?
Niin eihän tuolla ole kuin kissan kokoisin kirjaimin Interin nettisivujen pääsivun ylälaidassa "OSTA JA TULOSTA LIPPUSI TÄÄLTÄ!". Kyllä tuon on pakko olla riittävän selkeä ihan jokaiselle, tai niin luulin.
Kertokaapas miten tuo palvelu toimii. Vähän testailin jo alkuun, mutta sitten piti syöttää salasanaa. Onko tuo nyt ihan Interin oma juttu, ei mitään tekemistä Lippupalvelun kanssa?https://ticket.fcinter.fi/default.asp
Tuo tosin piti käydä kendojanaroimassa FF2:sta. Hiukanko epäselvä nettisivusto tältä osin.
Perhana, jos sopimuksen saa niin pitää raahautua paikan päälle jonnekkin katsomaan kaveria, vain tuon fiilisstatuksen vuoksi.
Pitääkin pistää kaudella (CM 01/02) samantien shortlistille. :)
ps.Maanantaiksi näyttää luvatun kohtuu epävakaista ilmaa....damn. Olikos tuo pääkatsomo (A-F) katettu?