HJK-Allianssi
Loistavaa kun löysin tän "purkautumisketjun".
Voi hellanlettas sentään tätä Suomi-futista! 18.05 piakalla ja helvetin pitkät lippujonot itäkatsomon kohdalla.
Ja kaiken lisäksi näytti siltä, että jokaisella lipunostajalla oli jotakin kyseltävää ja näinhän oli koska jokin HJK:n "kampanja" tai vastaava oli taas kerran jäänyt vailla informaatiota.
Jonotimme kassalle, joka oli 120-130 katsomon kyltin kohdalla. Vihdoin 18.25 päästiin kassalle ja kysyin myykö myyjä lippuja näihin katsomo-osiin (120 -130) ja vastaus oli kyllä.
Siitä vaan neljä lippua. Kappas vain, liput olivatkin katsomoon 138 Forza HJK:n kannattajien sekaan !!!??
Kysyin Finnair Stadiumin henkilökuntaan kuuluvalta henkilöltä, joka oli sonnustautunut punaiseen takkiin Finnair stadiumin tekstein, että missä ko. katsomo-osa oikein on kun Forza-HJK:n kaverit väitti olevansa 136 katsomossa (kusettivat minua.).
Ko. henkilö sanoi, että jossain tuolla ylhäällä. Sen verran minäkin tiesin, että jossain tuolla ylhäällä.
Istahdimme jonnekin vaan missä oli vapaata ja peli alkoi.
Se myös loppui puoliaikaan minun osaltani. Niin surkeeta futista en ole pitkään aikaan nähnyt enkä katsele enää.
Futis ja Finnair stadium ei ole todellakaan minua varten. Olisihan pitänyt tietää, että sinne tulee vain ne jotka osaavat katsomo-osat ja -rivit ulkoa sekä ne jotka suvaitsevat katsella kaikenlaista skeidaa uskoen, että näkemänsä on uskomattoman kovatasoista huippufutista.
Koko Finnair stadium on Suomi-futiksen irvikuva. Skandaali jo sunnittelu vaiheessa. Ruohoa, ei ruohoa, ruohoa, ei ruohoa, tekoruohoa, ei tekoruohoa, katsomot auki, katsomot kiinni, lippukassat auki, lippukassat kiinni, myyntipisteet auki, myyntipisteet kiinni.... ja kaiken kukkurana Keke-futista.
Jumalauta siinä on joka miehellä niska kipeä matsin jälkeen kun joutuu seuraamaan pallon leijumista yläilmoissa noin 89 min.
Kuten varoitin, purkautuminen on suoritettu.